SerieJunkies.nl

SerieJunkies.nl Serie Index TV-Gids Actieve Onderwerpen Portal Gebruikerslijst Zoeken Inloggen Registreren
Menu

Mijn gegevens
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Onthoud mij

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Nog geen account?
Meld je GRATIS aan

Wie is er online?

Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 11 Gasten

Geregistreerde gebruikers: Geen

[ Bekijk complete lijst ]

Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u

Zoeken

Geavanceerde zoekopdracht

Statistieken
We hebben 1806 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is mali76

De gebruikers hebben in totaal 23510 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen

Symbaloo
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  Actieve Onderwerpen    
SerieJunkies.nl » Comedy » Do Not Disturb
BerichtGeplaatst: Vrijdag 4 Juli 2008, 21:35u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Do Not Disturb (2008)

Do Not Disturb gaat over het personeel van een luxe New Yorks hotel.

Cast:

Jason - Brando Eaton (Zoey 101, Bionic Woman)
Larry - Jesse Tyler Ferguson (The Class)
Rhonda - Niecy Nash (Reno 911!, Minoriteam)
Neal - Jerry O'Connell (Carpoolers, Sliders, Las Vegas)
Molly - Jolene Purdy
Nicole - Molly Stanton (Twins, Passions)

Bedacht door - Abraham Higginbotham (Arrested Development)

Trivia:
  • De pilot werd geregiseerd door Jason Bateman.
  • Do Not Disturb is vooralsnog een werktitel, mogelijk wijzigt deze nog. De serie kreeg eerder de naam The Inn.

Externe links:
TVRage.com
FOX

Do Not Disturb teaser:

Do Not Disturb teaser:

Bookmark and Share

BerichtGeplaatst: Vrijdag 4 Juli 2008, 21:45u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Quote uit het nieuwe pilot-topic:

KimiRulez zei:
Do Not Disturb is een multi-camera comedy op Fox, met onder andere Jerry O'Connell (voor mij vooral bekend als Woody van Crossing Jordan/Las Vegas crossovers) en Niecy Nash (onder een minder groot publiek bekend als Raineesha Williams uit Reno 911). De Las Vegas achtergrond van O'Connell zal bij deze sitcom hem zeker blijven achtervolgen. De serie is een soort mix van Las Vegas en Hotel Babylon, waarbij het lijkt te gaan om een hotel dat qua grootte kleiner dan deze beide is. Het leven van de medewerkers achter de façade die ze opzetten voor de gasten wordt onder de loep genomen met een flinke schep comedy eroverheen. Ik heb enkele keren hard kunnen lachen om de opmerkingen. Alle soorten mensen zijn in de serie opgenomen, van een homo tot een typisch afro-amerikaanse vrouw en van veel te dunne meisjes achter de balie tot tegen het obesitas aanhikkende meisjes als receptionistes op een verdieping waar geen gasten komen.

Ik heb de pilot inmiddels ook gezien. Ik had er hoge verwachtingen van toen ik las dat het geschreven was door een Arrested Development schrijver en dat de hoofdrolspeler van die serie (Jason Bateman) de pilot van Do Not Disturb regisseerde. Ook Jerry O'Connel vond ik in Carpoolers erg leuk. Toen ik uiteindelijk de pilot zag was ik dit allemaal al weer vergeten ... en dat was maar goed ook. DND is echt crap! Het is een ouderwets ogende comedy met echt hele flauwe humor. Misschien dat het later beter wordt (Fox heeft 13 afleveringen besteld), maar ik vrees het ergste.

BerichtGeplaatst: Zaterdag 20 September 2008, 16:08u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Tweede aflevering inmiddels ook gezien. Wel beter als de pilot, maar nog steeds een sitcom van het type 13-in-een-dozijn. Misschien leuk voor af en toe tussendoor.

BerichtGeplaatst: Vrijdag 26 September 2008, 09:32u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Het is nog niet helemaal officiëel, maar er gaan geruchten dat deze serie gecanceld is. Niet geheel onverwacht overigens.

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  Actieve Onderwerpen