Waardering
| Gemiddelde waardering : 7.6 |
Laagste waardering : 6 |
| Gemiddelde waardering : 7.6 |
Laagste waardering : 6 |
| Leverage (2008) | ||
![]() | Leverage volgt een groep high-tech inbrekers die stelen van rijke criminelen en corrupte industriëlen. | |
Cast: Nate Ford - Timothy Hutton (Kidnapped) Eliot Spencer - Christian Kane (Angel, Close To Home) Parker - Beth Riesgraf Sophie - Gina Bellman (Coupling, Jekyll) Alec Hardison - Aldis Hodge (Friday Night Lights) Bedacht door - John Rogers (Cosby) en Chris Downey (The King of Queens) | Trivia:
Externe links: TNT | |
Leverage clip: Geen clips gevonden. | Leverage clip: Geen clips gevonden. |
dude schreef:Heb zojuist Leverage gezien met o.a. Timothy Hutton (Kidnapped) en Gina Bellman (Jekyll).
Heb me prima vermaakt. Leuke characters en een aardige plot-twist a la David Mamet (Heist).
dude schreef:De hoofdpersoon (Tomothy Hutton) is een man die voor verzekeringsmaatschappijen grote diefstallen van dure schilderijen etc oplost. Hij komt door omstandigheden aan de andere kant van de tafel te zitten en gaat samenwerken met een groep van de beste criminelen. Een beetje Ocean's 11 maar dan wat minder glamorous.
Ik beschouw dit trouwens niet als spoilers omdat het meteen duidelijk wordt bij het begin van de serie.
KimiRulez schreef:Leverage heeft inderdaad een ocean's eleven-achtig gevoel. De pilot heeft er voor mij wel voor gezorgd dat ik deze serie waarschijnlijk wel ga volgen volgend seizoen. Het duurt ongeveer 52 minuten per aflevering en uit de pilot maak ik een beetje op dat elke aflevering op een criminal minds/numb3rs manier los van elkaar gekeken kunnen worden, maar waar ook wel een verhaal achter zit.
lisa schreef:weet iemand wanneer deze serie begint??

Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast