Waardering
| Gemiddelde waardering : 8.2 |
Laagste waardering : 1 |
| Gemiddelde waardering : 8.2 |
Laagste waardering : 1 |
| True Blood (2008 - ????) | ||
![]() | True Blood gaat over een periode nadat vampieren uit de kast (of eigenlijk doodskist) zijn gekomen. De serie volgt Sookie Stackhouse, een barmeid die de gedachten van anderen kan horen. Haar leven komt op z'n kop te staan als de vampier Bill het café waar ze werkt binnenloopt. | |
Cast: Sookie Stackhouse - Anna Paquin Bill Compton - Stephen Moyer (Lilies, The Grand) Jason Stackhouse - Ryan Kwanten (Summerland, Home and Away) Sam Merlotte - Sam Trammell (Judging Amy, Going to California) Tara Thornton - Rutina Wesley Adele 'Gran' Stackhouse - Lois Smith (ER) Bedacht door - Alan Ball (Six Feet Under, Cybill) | Trivia:
Officiële sites: HBO Bloodcopy.com | |
True Blood behind the scenes: | True Blood clip: |

Waar ik maar net zin in heb...Ik vond Moonlight schitterend, maar ik heb wel een aflevering of 4 moeten zien om er echt in te komen, het begin vond ik middelmatig, daarna werd het héél snel héél wat beter.Maxx schreef:Ah, eindelijk iemand die het wel een goed begin vind. Ja, als je iets als Moonlight verwacht, dan kom je bedrogen uit. Het is een ander soort serie met een redelijk overeenkomend thema. Moonlight ging bij mij al vrij snel vervelen.

Keer terug naar Sci-Fi \ Fantasy \ Horror
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten