Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit forum staan alle Science Fiction-, fantasy- en horrorseries.

Waardering

Gemiddelde waardering : 8.2

Laagste waardering : 1
Hoogste waardering : 10
Aantal waardeerders : 54

Login om te stemmen

Berichtdoor Maxx » 04 jul 2008 17:03

True Blood (2008 - ????)

Afbeelding

True Blood gaat over een periode nadat vampieren uit de kast (of eigenlijk doodskist) zijn gekomen. De serie volgt Sookie Stackhouse, een barmeid die de gedachten van anderen kan horen. Haar leven komt op z'n kop te staan als de vampier Bill het café waar ze werkt binnenloopt.

Cast:

Sookie Stackhouse - Anna Paquin
Bill Compton - Stephen Moyer (Lilies, The Grand)
Jason Stackhouse - Ryan Kwanten (Summerland, Home and Away)
Sam Merlotte - Sam Trammell (Judging Amy, Going to California)
Tara Thornton - Rutina Wesley
Adele 'Gran' Stackhouse - Lois Smith (ER)

Bedacht door - Alan Ball (Six Feet Under, Cybill)

Trivia:
  • De serie wordt onder de aandacht gebracht door een zogenaamde viral-marketing campaign. Via advertenties, direct mailings, MySpace en de website BloodCopy werden hints gegeven over de aanwezigheid van vampieren.

Officiële sites:
HBO
Bloodcopy.com

True Blood behind the scenes:

True Blood clip:
"When it comes to matters of the heart, always follow your dick." --- Vince Masuka in Dexter
Maxx
Administrator

Lost op SerieJunkies.nl

Berichtdoor RomeoX » 04 jul 2008 17:11

Anna Paquin :duim2:

Reden genoeg om hem even te proberen. En van HBO zie ik.
Volgt momenteel:
Afbeelding Waar ik maar net zin in heb...
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 04 jul 2008 17:19

Ik heb gisteren de uitgelekte trailer (met een paar missende scenes) gekeken. Ze pakken het aan op een serieuze volwassen manier (met een snufje sex). Een erg blonde Anna Paquin speelt okee. De pilot is voornamelijk om de karakters en de gedachte dat vampieren vrij rondlopen te introduceren.
"When it comes to matters of the heart, always follow your dick." --- Vince Masuka in Dexter
Maxx
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 22 jul 2008 18:14

Afbeelding
Volgt momenteel:
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 22 jul 2008 21:38

Goede tagline! :)
Maxx
Administrator

Berichtdoor Dulcinea » 06 aug 2008 23:44

Ik heb ook de uitgelekte pilot hiervan gezien en die vond ik allesbehalve :nee
Ik had nochtans gehoopt op een goeie vampierenserie na het cancellen van Moonlight, maar ik betwijfel of dit het zal worden voor mij.
Personages zijn stuk voor stuk not likeable, het Zuiderse accent werkte al na 5 minuten serieus op de zenuwen, het geheel zag eruit als een B horrorfilm en veel seksscènes maken een serie niet beter of volwassener, integendeel ik vond het hier eigenlijk vrij degoutant.
Ik weet dat het nog een onafgewerkt product was maar wat mij betreft hebben ze nog héél veel werk dan! Ik probeer de serie wel als ze uitkomt in de US maar voorlopig kan ik hier niet positief over zijn.
Dulcinea
MegaSerieJunkie

Berichtdoor RomeoX » 07 aug 2008 0:35

Ik denk maar zo, het komt van HBO, en dat schept bij mij toch bepaalde hoge verwachtingen. Heb de pre-air zelf nog niet gezien, maar hij staat wel klaar.
Volgt momenteel:
RomeoX
Administrator

Berichtdoor feolener » 06 sep 2008 11:43

Hier een review

Komende zondag 7 september komt ie in amerika uit..
volgt momenteel:
Bleach, Castle, Fringe, Hawaii Five-0, Naruto, Nikita, Sayuki, Supernatural
en wacht op:
Doctor Who, Eureka, Falling Skies, Haven, Merlin, Sanctuary, Torchwood
feolener
Administrator

Berichtdoor Gila » 06 sep 2008 13:12

Ik ga het toch uitproberen, in de hoop dat dit een goede vampier show is, die eens niet
gecanceled wordt.
Gila
SerieKijker

Berichtdoor lilie2 » 08 sep 2008 15:13

Ik heb net de pilot gezien, vond het een btje een vage serie, niet echt heel goed ofzo
Had er meer van verwacht.......
lilie2
SerieJunkie

Berichtdoor Blueblazer » 08 sep 2008 22:16

Ik ga nu de pilot even bekijken :)
Ik hoop idd ook dat er eindelijk een fatsoenlijke niet gecancelde vampier serie komt
Blueblazer
SerieKijker

Berichtdoor RomeoX » 09 sep 2008 17:18

Ik heb nu ook eindelijk de pilot gezien en ik ga zekerweten verder kijken. Ik was zeer aangenaam verrast. Anna Paquin is voortreffelijk in haar rol. Rutina Wesley is ook erg leuk als Tara Thornton. Erg grappig die scene waarin ze ontslag neemt. En geen HBO-serie natuurlijk zonder een The Wire-acteur. Grappig trouwens dat Anna Paquin een beetje hetzelfde accent gebruikt als Holly Hunter in Saving Grace. Want elke keer als ik Anna Paquin zie denk ik weer even terug aan 1994, toen zowel Anna Paquin (op 11 jarige leeftijd!) als Holly Hunter beide een Oscar in ontvangst mochten nemen voor die prachtige film The Piano van Jane Campion.

Holly Hunter:

Anna Paquin in shock:

Volgt momenteel:
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 09 sep 2008 17:54

Ah, eindelijk iemand die het wel een goed begin vind. Ja, als je iets als Moonlight verwacht, dan kom je bedrogen uit. Het is een ander soort serie met een redelijk overeenkomend thema. Moonlight ging bij mij al vrij snel vervelen.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Gila » 09 sep 2008 20:21

Ik heb nu toe eigenlijk ook heel veel mensen horen zeggen dat ze niet erg enthousiast waren over deze serie.
hij is heel anders dan ik verwacht had, en totaal niet zoals Moonlight, wat ik helemaal niet erg vind.
Moonlight was Moonlight en dat moet vooral zo blijven, ik zit echt niet te wachten op kopies ervan
ik ga volgende week zeker weer kijken, er is iets aan deze serie wat me heel erg trekt.
Gila
SerieKijker

Berichtdoor Dulcinea » 09 sep 2008 20:28

Maxx schreef:Ah, eindelijk iemand die het wel een goed begin vind. Ja, als je iets als Moonlight verwacht, dan kom je bedrogen uit. Het is een ander soort serie met een redelijk overeenkomend thema. Moonlight ging bij mij al vrij snel vervelen.
Ik vond Moonlight schitterend, maar ik heb wel een aflevering of 4 moeten zien om er echt in te komen, het begin vond ik middelmatig, daarna werd het héél snel héél wat beter.
True blood blijkt idd héél anders dus misschien is dat gewoon minder voor mij, maar ik geef het toch ook een aantal afleveringen de kans. :)
Dulcinea
MegaSerieJunkie

Volgende

Keer terug naar Sci-Fi \ Fantasy \ Horror