Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit forum staan alle actieseries, misdaadseries, thrillers en mysterie.

Waardering

Gemiddelde waardering : 6.5

Laagste waardering : 5
Hoogste waardering : 8
Aantal waardeerders : 2

Login om te stemmen

Berichtdoor RomeoX » 12 maart 2007 20:49

The Lone Gunmen (2001)

Afbeelding

The Lone Gunmen was een kortlopende spinoff serie van The X-Files. Dit trio bestaande uit Richard "Ringo" Langly, Melvin Frohike en John Fitzgerald Byers keerde regelmatig terug in de X-Files als het nerdy trio "believers" dat hier en daar hulp bood aan de FBI-agenten Fox Mulder en Dana Scully. Hun eigen serie hield het slechts één seizoen vol.

Cast:

Melvin Frohike - Tom Braidwood
John Fitzgerald Byers - Bruce Harwood
Richard Langly - Dean Haglund

Bedacht door - Chris Carter (The X-Files)

Externe links:
Officiele Lone Gunmen site
ThanksGunmen.com

Trivia:
  • In de eerste aflevering van The Lone Gunmen (uitgezonden in maart 2001!), dreigt een door terroristen overgenomen pasagiersvliegtuig zich in het New York World Trade Center te boren (zie onderstaand filmpje).
  • The Lone Gunmen waren voor het eerst te zien in aflevering 16 (E.B.E.) van het eerste X-Files seizoen.

Lone Gunmen intro:

World Trade Center:
RomeoX
Administrator

Prison Break op SerieJunkies.nl

Berichtdoor RomeoX » 17 maart 2007 10:17

Terwijl ik wat zat te surfen kwam ik deze site tegen over een groepje ex-crewmembers van de X-Files die proberen om zelf een korte film te maken. Tom Braidwood (Frohike) heeft zelfs aangeboden de hoofdrol te spelen. Leuk verhaal, maar het stopt in 2000. Ik vraag me af of die film ooit is afgemaakt.
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 17 maart 2007 19:29

Ik heb destijds wel een aantal afleveringen gezien en vond de serie wel grappig. Maar het was toch meer een comedy als een mystery/actie/crime-show en omdat hij van de X-Files afgesplitst was viel dat een beetje tegen.
Maxx
Administrator

Berichtdoor ParadoxPersona » 20 feb 2011 23:15

RomeoX schreef:Trivia:
  • In de eerste aflevering van The Lone Gunmen (uitgezonden in maart 2001!), dreigt een door terroristen overgenomen pasagiersvliegtuig zich in het New York World Trade Center te boren (zie onderstaand filmpje).

Trippy hoor..
Dat schreeuwt wel weer om een mooie Operation Northwoods achtige conspiracy..

Heb zelf alle X-Files boxen staan ( Ben niet zo'n ufo conspiracy persoon hoor ! :P ), vond ik erg leuk, kan nog steeds kotsen als ik Duchovny in Californication voorbij zie komen bij het zappen! Heb zelf nog nooit the lone gunmen gezien.. Maar wil ik toch eens gaan proberen..

Weet iemand hoe deze serie zich chronologisch gezien verhoud tot the xfiles?
Enlightened by hundredths of series, restricted by 255 letters.
ParadoxPersona
SuperSerieJunkie

Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie