The Lone Gunmen

The Lone Gunmen
In dit forum staan alle actieseries, misdaadseries, thrillers en mysterie.

The Lone Gunmen

Spin-off of The X-Files featuring the trio of computer-hacking conspiracy geeks popularly known as The Lone Gunmen. Never ones to stray far from the center of corporate and government intrigue, the threesome of John Byers, Melvin Frohike, and Richard Langly play like a misguided Mission Impossible team, embarking on a series of comic adventures that simultaneously highlight their genius and ineptitude. While their newfound independence inspires them to investigate even the most shadowy of conspiracies, their social skills remain stagnant, which only makes their lives more difficult when they learn their chief competitor in the "information business" is the brilliant and beautiful Yves Adele Harlow. Perpetually short of funds to publish The Lone Gunmen newspaper, Byers, Frohike and Langly begrudgingly take on Jimmy Bond as an unlikely benefactor who bankrolls their missions and joins them in their investigations to uncover the truth.

Cast 

• Dean Haglund
    Richard "Ringo" Langly
    Dean Haglund
  • Bruce Harwood
    John Fitzgerald Buyers
    Bruce Harwood
  • Tom Braidwood
    Melvin Frohike
    Tom Braidwood
  • Zuleikha Robinson
    Yves Adele Harlow
    Zuleikha Robinson

Details(IMDb link)

Status: Afgelopen (Onbekend - 01:00)
Zender: FOX
Speelduur: 60min.
Startdatum: 04-03-2001

Volledige cast

• Dean Haglund
    Richard "Ringo" Langly
    Dean Haglund
  • Bruce Harwood
    John Fitzgerald Buyers
    Bruce Harwood
  • Tom Braidwood
    Melvin Frohike
    Tom Braidwood
  • Zuleikha Robinson
    Yves Adele Harlow
    Zuleikha Robinson
  • Jim Fyfe
    Kimmy the Geek
    Jim Fyfe
  • Michael Eklund
    Clerk
    Michael Eklund
  • Stephen Snedden
    Jimmy Bond
    Stephen Snedden

Alle afleveringen

Specials

Bijhouden welke afleveringen je hebt gezien? Of juist welke je nog moet kijken? Meld je aan!
S00 E01 Defenders of JusticeOnbekend
S00 E02 Jump the Shark21 April, 2002

Seizoen 1

Bijhouden welke afleveringen je hebt gezien? Of juist welke je nog moet kijken? Meld je aan!
S01 E01 Pilot4 Maart, 2001
S01 E02 Bond, Jimmy Bond11 Maart, 2001
S01 E03 Eine Kleine Frohike16 Maart, 2001
S01 E04 Like Water for Octane18 Maart, 2001
S01 E05 Three Men and a Smoking Diaper23 Maart, 2001
S01 E06 Madam, I'm Adam30 Maart, 2001
S01 E07 Planet of the Frohikes: A Short History of My Demeaning Captivity6 April, 2001
S01 E08 Maximum Byers13 April, 2001
S01 E09 Diagnosis: Jimmy20 April, 2001
S01 E10 Tango de los Pistoleros27 April, 2001
S01 E11 The Lying Game4 Mei, 2001
S01 E12 All About Yves11 Mei, 2001
S01 E13 The Cap'n Toby Show1 Juni, 2001

6.5 2 STEMMEN

Reacties op: The Lone Gunmen

17 maart 2007 10:17

Terwijl ik wat zat te surfen kwam ik deze site tegen over een groepje ex-crewmembers van de X-Files die proberen om zelf een korte film te maken. Tom Braidwood (Frohike) heeft zelfs aangeboden de hoofdrol te spelen. Leuk verhaal, maar het stopt in 2000. Ik vraag me af of die film ooit is afgemaakt.
RomeoX
Administrator

17 maart 2007 19:29

Ik heb destijds wel een aantal afleveringen gezien en vond de serie wel grappig. Maar het was toch meer een comedy als een mystery/actie/crime-show en omdat hij van de X-Files afgesplitst was viel dat een beetje tegen.
Maxx
ÜberSerieJunkie

20 feb 2011 23:15

RomeoX schreef:Trivia:
  • In de eerste aflevering van The Lone Gunmen (uitgezonden in maart 2001!), dreigt een door terroristen overgenomen pasagiersvliegtuig zich in het New York World Trade Center te boren (zie onderstaand filmpje).

Trippy hoor..
Dat schreeuwt wel weer om een mooie Operation Northwoods achtige conspiracy..

Heb zelf alle X-Files boxen staan ( Ben niet zo'n ufo conspiracy persoon hoor ! :P ), vond ik erg leuk, kan nog steeds kotsen als ik Duchovny in Californication voorbij zie komen bij het zappen! Heb zelf nog nooit the lone gunmen gezien.. Maar wil ik toch eens gaan proberen..

Weet iemand hoe deze serie zich chronologisch gezien verhoud tot the xfiles?
ParadoxPersona
SuperSerieJunkie