|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 6 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1804 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hakkinda
De gebruikers hebben in totaal 23505 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Zondag 11 Mei 2008, 13:39u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
| Kung Fu (1972 - 1975)
| |
| Kung Fu gaat over een Shaolin monk die door het wilde westen reist, alleen gewapent met zijn kennis van kung fu, op zoek naar zijn halfbroer.
| | Cast:
Kwai Chang Caine - David Carradine (Shane, Kung Fu: The Legend Continues)
Kwai Chang Caine (als tiener) - Keith Carradine (Dexter, Deadwood)
Kwai Chang Caine (als kind) - Radames Pera (Little House on the Prairie)
Master Po - Keye Luke (The Amazing Chan and the Chan Clan)
Master Kan - Philip Ahn (MASH, Hawaii Five-O)
Bedacht door - Ed Spielman (Dead Man's Gun)
Externe links:
TVRage.com
Kung Fu Guide
|
Trivia:
- Van 1993 tot 1997 werd er een vervolg (met David Carradine) op de serie gemaakt, genaamd Kung Fu: The Legend Continues. In 1987 kwam er een spin-off genaamd Kung Fu:The Next Generation, waarin Brandon Lee de hoofdrol speelde.
- David Carradine werd voor de rol verkozen boven kung fu legende Bruce Lee. De producers dachten dat het publiek nog niet klaar was voor een Aziaat in de hoofdrol van een serie.
- David's broers Keith, Bruce en Robert Carradine en David's vader John Carradine kregen ook kleine rollen in de serie.
- De serie stopte omdat David Carradine met de serie stopte. Hij had te veel blessures en verwondingen opgelopen en vond dat hij niet meer door kon gaan.
- Gedurende alle drie de seizoenen dat de serie werd uitgezonden, kreeg deze hoge kijkcijfers.
- Onder de gaststerren bevonden zich onder andere Harrison Ford, Jodie Foster, Don Johnson, Leslie Nielsen en William Shatner.
| | Kung Fu intro:
| Kung Fu clip:
|
|
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 14 April 2009, 21:30u |
|
|
|
Ik heb een dubbel gevoel bij deze serie! Tja vond het als kind een erg coole serie. Ik baal echter dat Bruce Lee nooit deze rol heeft kunnen spelen waar hij heel veel last van gehad heeft. Het gevoel niet gewaadeerd te worden door de westerse blanke wereld. Waarschijnlijk een andere tijd!  |
|
_________________ Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits |
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 14 April 2009, 21:33u |
|
|
|
| kraagemans zei: |
Ik heb een dubbel gevoel bij deze serie! Tja vond het als kind een erg coole serie. Ik baal echter dat Bruce Lee nooit deze rol heeft kunnen spelen waar hij heel veel last van gehad heeft. Het gevoel niet gewaadeerd te worden door de westerse blanke wereld. Waarschijnlijk een andere tijd!  |
Hoe krijg ik dit bericht weg, als ik per ongeluk twee keer heb verzonden help! |
|
_________________ Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits |
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 14 April 2009, 23:23u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
| kraagemans zei: |
| Hoe krijg ik dit bericht weg, als ik per ongeluk twee keer heb verzonden help! |
Je had dan ook een heel dubbel gevoel bij de serie.
Ik heb de tweede post verwijderd. |
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 6 Augustus 2009, 12:28u |
|
|
|
| David dood wurgseks? Is wel erg dubbel! |
|
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |