Mutant X

In dit forum staan alle Science Fiction-, fantasy- en horrorseries.

Mutant X

Berichtdoor feolener » 21 apr 2008 19:57

Mutant X (2001 - 2004)

Afbeelding

Mutant X gaat over een project van de amerikaanse overheid met als doel nieuwe mensen te creeëren. Onbedoelt ontsnappen een aantal van deze mutanten, welke natuurlijk gevangen moeten worden volgens de overheid. Adam, welke ook aan het project heeft gewerkt, vindt dat de mutanten recht hebben op hun vrijheid en besluit tegen de overheid in te gaan en de mutanten een helpende hand te bieden. Samen met 4 mutanten richt hij de groep 'Mutant X' op om de anderen te helpen.

Cast:

Adam Kane - John Shea (Lois & Clark: The New Adventures of Superman)
Mason Eckhart - Tom McCamus
Shalimar Fox - Victoria Pratt (Day Break)
Jesse Kilmartin - Forbes March (One Life to Live)
Brennan Mulwray - Victor Webster (Charmed)
Emma DeLauro - Lauren Lee Smith (Intelligence, The L Word)

Bedacht door - Avi Arad

Officiële site(s):
fansite
TV.com

Trivia:
  • Het hoofdkwartier van Genomex (net buiten Toronto) wordt ook in de Serie "The Pretender" gebruikt als hoofdkwartier van "The Centre" en in enkele episodes van "Psi Factor"
  • Ondanks het succes en de hoge kijkcijfers en het ingaan van het 4e seizoen is de show abrubt gestopt vanwege het opheffen van een van de productie bedrijven
  • De afleveringen 21 en 22 zijn niet in de juiste volgorde uitgezonden. Oplettende kijker ziet in episode 22 Eckhart nog steeds Genomex runt, terwijl hij in de voorgaande aflevering is verstoten

Intro:

Bloopers:
volgt momenteel:
Bleach, Eureka, Naruto, Sayuki
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood
feolener
Administrator

Berichtdoor feolener » 21 apr 2008 19:57

geweldig.. een duitser die probeerd vaccinations uit te spreken.. :)
volgt momenteel:
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood
feolener
Administrator

Berichtdoor Seriekijkert » 21 apr 2008 20:29

"Ondanks het succes en de hoge kijkcijfers en het ingaan van het 4e seizoen is de show abrubt gestopt vanwege het opheffen van een van de productie bedrijven"

Ik heb er veel van gezien, maar weet niet meer waar ik gebleven was met kijken.

Ergens dat kloon Adam meegenomen wordt door de echte Adam en daarna stopte het
Ging het daarna nog verdeR?
Volgt: Alias
Seizoen klaar: Spartacus: Blood and Sand, Dark Blue, Merlin, Bones, House, Human Target, NCIS
Loopt achter: NCIS: LA, Legend of the Seeker, TSCC
Serie klaar: 24, The Shield, Roswell, Prison Break, The Unit, Dark Angel, Heroes
Seriekijkert

Berichtdoor Maxx » 21 apr 2008 20:31

Ik heb hier af en toe een flard van gezien, maar het heeft me nooit echt getrokken.
Maxx
Administrator

Berichtdoor feolener » 21 apr 2008 20:35

Geen idee.. ik heb deze serie toen ik in het buitenland woonde gevolgd, maar ben er niet mee verder gegaan omdat het hier biet werd uitgezonden. Uiteindelijk is het in Nederland ook even op de buis geweest, maar om nu dubbele afleveringen te kijken.. daar had ik geen zin in.

Wat me wel opviel (en dit is even voor de beginnende kijkers van deze serie) is dat ook bij deze serie het acteer werk in het begin nog niet geweldig is.. trekt wel wat bij later (maar durf even niet verder dan Seizoen 1 te spreken)
volgt momenteel:
en wacht op:
feolener
Administrator

Berichtdoor Seriekijkert » 23 feb 2009 22:43

Is er iemand die dit gekeken heeft tot het einde?
En die mij kan vertellen met spoiler tags, waarmee het eindigde?
Volgt: Alias
Seizoen klaar: Spartacus: Blood and Sand, Dark Blue, Merlin, Bones, House, Human Target, NCIS
Loopt achter: NCIS: LA, Legend of the Seeker, TSCC
Serie klaar: 24, The Shield, Roswell, Prison Break, The Unit, Dark Angel, Heroes
Seriekijkert

Keer terug naar Sci-Fi \ Fantasy \ Horror