|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 5 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Zaterdag 10 Maart 2007, 19:21u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 28 Augustus 2008, 18:27u |
|
|
|
Dit vind ik een heel leuke serie. 'Same sex, different city' verwijst naar Sex and the City en gaat dan ook over vrouwen, hun liefdes en loopbanen, moederschap, vriendschap. De groep hoofdpersonages is alleen groter, hipper gekleed, knapper en ik vind de thema's iets dieper gaan. Bijv:
Lucia Rijker speelde overigens twee gastrollen; een als zichzelf en een als personage. (Of is dit ook een spoiler?) Verder treden er behoorlijk wat popsterren/musici in op. Het enige echt ongeloofwaardige is dat bijna iedere vrouw wel een lesbische inclinatie blijkt te hebben. En bijna alle lesbische kernpersonages zijn zo opgetut als het maar zijn kan, en gaan vervolgens raden of iemand lesbisch is aan de hand van ongelakte vingernagels e.d. . Verder is nog wel grappig dat maar 1 van de hoofdpersonages door een lesbische actrice gespeeld wordt, en die speelt een biseksuele vrouw. De actrice die het meest 'tomboy'achtige personage speelt wil zelf niet kwijt welke geaardheid ze heeft. Groot minpunt van de serie (en een hoop andere Amerikaanse series, maar ook deze dus weer) is dat er ontzettend veel in gevloekt wordt. Ook waar kinderen bij zijn, terwijl dan af en toe ineens wordt gezegd: 'Ssst, niet over seks praten waar de kids bij zijn'. Maar 'the F-word' mag blijkbaar wel als krachtterm.
In januari komt het zesde en laatste seizoen op Showtime met acht afleveringen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 28 Augustus 2008, 19:08u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
Showtime is net als HBO wel wat vrijer met krachttermen, het zijn vooral de kabelzenders die veel censureren.
Wie is Lucia Rijker? |
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 28 Augustus 2008, 20:53u |
|
|
|
Lucia Rijker is meervoudig wereldkampioen boksen en kickboksen en is van Nederlandse afkomst. Hieronder tweede van rechts met wat L-Word castleden.
 |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 28 Augustus 2008, 21:02u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 4373 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Lucia Rijker was ook betrokken bij de film Million Dollar Baby (grote aanrader trouwens, indrukwekkende film!)
 |
|
_________________ Volgt momenteel:
Waar ik maar net zin in heb... |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 28 Augustus 2008, 21:10u |
|
|
|
| Ja, ze woont al tien jaar in Los Angeles en speelt ook in de Star Trek film die volgend jaar uitkomt. Ik lees overigens net dat L-Word een spin-off krijgt met een van de hoofdpersonen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 28 Augustus 2008, 21:44u |
|
|
|
| Klein detail nog: de serie begint in 2004, niet 2000. |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 28 Augustus 2008, 22:16u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 2703 |
| Woonplaats: Boskoop |
|
|
 |
 |
 |
|
Je hebt helemaal gelijk... is aangepast  |
|
_________________ volgt momenteel:
Bleach, Eureka, Naruto, Sayuki
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood |
|
|
|
Geplaatst: Maandag 9 Maart 2009, 20:44u |
|
|
|
Heb net de allerlaatste aflevering gezien van de serie. aflevering 608
Was een btje een droevige aflevering, met een raar einde.
Wel jammer dat t afgelopen is! |
|
_________________ | Chuck | Pushing Daisies | Greek | How I Met Your Mother | Big Bang Theory | Flash Forward | Weeds | Scrubs | Veronica Mars | Gossip Girl | Reaper | |
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 1 Augustus 2009, 22:50u |
|
|
|
Leuke serie, weliswaar geen realistische afspiegeling maar dat maakt het vertier er niet minder om Enige grote minpunt vind ik Daniela Sea, misschien mijn persoonlijke voorkeur, maar het doet naar mijn idee behoorlijk af aan de glamour die toch wel een grote plaats in de serie inneemt.
Het einde was vrij apart, maar ik hoop dat ze nog wat duidelijkheid gaan geven in de aankomende spin-off. |
|
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |