The Border gaat over de CSIS (Canadian Security Intelligence Service's). Na 9/11 wordt de grens tussen Amerika en Canada niet meer beschouwd als soft. De serie volgt het hoofd van deze beveilingsdienst, Mike Kessler en zit vol aktie en drama.
Cast:
Major Mike Kessler - James McGowan (Killer Wave) Special agent Bianca Lagarda – Sofia Milos
Detective sergeant Gray Jackson – Graham Abbey(Heartland) Sergeant Layla Hourani Nazneen Contractor(Streettime) Agent Slade - Jonas Chernick
Superintendent Maggie Norton - Catherine Disher (X-men) Detective sergeant Al Lepinsky - Mark Wilson (Blue murder) Acting Inspector Darnell Willams - Jim Codrington (Odyssey 5 ) Agent Andrew Mannering – Nigel Bennet(The state within)
"He who fights with monsters might take care, lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you." Friedrich Nietzsche
heb de 1ste aflevering gezien van deze serie, maar wat een slechte serie is dit zeg, ik heb uberhaupt niks met dat terrorisme, dat is zo passé vind ik..
_________________ Volgt op het moment: Heroes S04 | Flash Forward S01 | Dexter S04 | Bored to Death S01 | Desperate Housewives S06 | Ugly Betty S04 | Mad Men S02
vandaag was de laatste ep van seizoen 2 op Veronica..
Ik hoop dat de serie doorgaat..
net even gekeken.. en JA... hij gaat verder de herst van 2009 gaat CBC er een 3e seizoen aan breien..
Spoiler:
dit seizoen eindigde ermee dat Grey gecompromiteerd was.. zijn vader werd door de mafia gegijzeld en hij moest douane papieren vervalsen. De maffia had een vrachtwagen voor criminelen met machine geweren over de grens gekregen, toen CSIS deze aan de kant had laten zetten..
en ja.. pandora's doos werd natuurlijk geopend zonder dat ze er klaar voor waren..
en daarnaast is het motel waar grey's vader én grey's partner, Layla Hourani, in gegijzeld werden opgeblazen
maar ik denk
Spoiler:
dat ze de bomsaanslag hebben overleefd.. en ik hoop dat die sukkel van een Mannering door de mafioso is neergemaaid.. maar hij zal het wel overleefd hebben..
_________________ volgt momenteel:
Bleach, Dollhouse, Fringe, Merlin, Naruto, Sarah Jane Adventures, Sayuki, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural
en wacht op:
Castle, Doctor Who, Torchwood
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum