Family Guy

Family Guy
In dit forum staan alle animatieseries.

Family Guy

De animatieserie over een gestoorde familie met een vader die het wel probeert maar er niet in slaagt om enige stuctuur en regelmaat in zijn eigen leven en dat van zijn familie te scheppen. Niets is te gek. Er gebeurt altijd van alles in de familie van vader Peter Griffin. Maar het is voornamelijk chaos en wanorde die heersen. De jongste van de drie kinderen in de familie, Stewie, is een duivels mannetje die een moordaanslag niet uit de weg gaat als ie zijn zin niet krijgt. De hond Brian mengt zich in de conversaties want hij kan praten, rookt sigaretjes en drinkt een martini op zijn tijd. En moeder is de enige stabiele factor in het gezin en daarom vaak het middelpunt van spot en grappen. Eigenlijk heeft Family Guy geen vaste verhaallijn behalve dat er altijd bizarre en enorm lachwekkende situaties zijn. Die doorgaans beginnen met een mooi plan van vader Peter wat bijna altijd desastreus uitpakt voor hem en zijn familie. Family Guy is inmiddels een klassieke comedy serie die elke keer weer verrast met bizarre wendingen en de meest originele grappen.

Cast 

Details(IMDb link)

Status: Lopend (Zondag - 20:30)
Zender: FOX
Speelduur: 30min.
Startdatum: 1999-01-31

Volledige cast

Alle afleveringen

Alle seizoenen van Family Guy bij Bol.com

Alle seizoenen van de tv-serie Family Guy zijn voordelig te bestellen bij Bol.com. Daarnaast steun je met iedere aankoop de website van SerieJunkies en help jij ons om het forum gratis te houden!

• Family Guy - Seizoen 12
    Family Guy - Seizoen 12
    Dvd | 3 disks | maart 2014

13.99

Bestellen

• Family Guy - Seizoen 11
    Family Guy - Seizoen 11
    Dvd | 3 disks | november 2013

13.99

Bestellen

• The Family Guy Star Wars Trilogy
    The Family Guy Star Wars Trilogy
    Dvd | 3 disks | maart 2011

19.99

Bestellen

• Family Guy - Seizoen 1
    Family Guy - Seizoen 1
    Dvd | 2 disks | december 2011

13.99

Bestellen

• Family Guy - Seizoen 10
    Family Guy - Seizoen 10
    Dvd | 3 disks | november 2012

13.99

Bestellen

• Family Guy - Seizoen 7
    Family Guy - Seizoen 7
    Dvd | 3 disks | september 2011

13.99

Bestellen

• Family Guy - Seizoen 9
    Family Guy - Seizoen 9
    Dvd | 3 disks | mei 2012

13.99

Bestellen

• Family Guy - Seizoen 2
    Family Guy - Seizoen 2
    Dvd | 2 disks | december 2011

13.99

Bestellen

• Family Guy - Seizoen 8
    Family Guy - Seizoen 8
    Dvd | 3 disks | januari 2012

13.99

Bestellen

• Family Guy - Seizoen 5
    Family Guy - Seizoen 5
    Dvd | 3 disks | december 2011

13.99

Bestellen

8 10 STEMMEN

Reacties op: Family Guy

20 maart 2007 23:18

Dit is de internet-spinoff Up Late with Stewie & Brian. Een talkshow gehost door twee van de karakters uit Family Guy.

Maxx
ÜberSerieJunkie

23 sep 2007 21:05

Vanaf vorige week is deze serie elke werkdag om 21:30u op Comedy Central te zien.
Maxx
ÜberSerieJunkie

03 okt 2007 20:43

Inmiddels is het zesde seizoen van de serie van start gegaan in Amerika. Vond de eerste aflevering een beetje tegenvallen echter. De seizoensopener van zusterserie American Dad was leuker.
Maxx
ÜberSerieJunkie

30 dec 2007 20:27

Net aflevering S06E01 gezien (ik weet niet wat ik de vorige keer heb zitten kijken, maar dat was dus niet S06E01). Dit was een persiflage van Star Wars IV. Robot Chicken had eerder dit jaar ook al een Star Wars parodie. Ik vond de aflevering erg grappig, vooral het laatste stukje waarin Peter (wiens stem wordt gedaan door Family Guy bedenker Seth MacFarlane) en Chris (wiens stem gedaan wordt door Robot Chicken bedenker Seth Green) ruzie krijgen over de serie Robot Chicken. :D
Maxx
ÜberSerieJunkie

23 jan 2008 15:16

Kijk altijd wel als het op Comedy Central is (en heb deze zender eigenlijk best veel op staan). Maar, laatst was voor mij toch duidelijk dat deze serie persoonlijk toch iets te ver gaat.
Het was een grap over sex onder dwang. Hmm, nee...toch niet zo lollig.

En toen er voor de tweede keer een grap voorbij kwam over een bepaalde vrouw, heb ik even opgezocht wie het was.
Bleek een dove en blinde vrouw te zijn, die wel cum laude is afgestuurd van de universiteit en veel talen spreekt.
Oke, je maakt 1x een grapje over die persoon. Maar waarom blijf je haar belachelijk maken?

Gelukkig valt het over het algemeen wel mee, daarom kijk ik er nog naar. Maar zal het niet snel op dvd kopen.
In een aflevering van The Simpsons gingen ze naar Italië (en liepen Sideshow Bob tegen het lijf!). Homer sloeg een "woordenboek" open. Bij een afbeelding van Peter Griffin stond 'plagerisimo'. Bij een afbeelding van American Dad stond 'mucho plagerisimo'. Erg grappig. De makers van South Park hebben blijkbaar ook een probleem mee, ze hebben een dubbelaflevering gewijd aan Family Guy.
Terence76
SerieJunkie

30 mei 2009 8:26

Goedemorgen, ik ben nog niet zolang lid, maar ik vind het een fantastische site,
ik had een vraag, waar je alle subs kan vinden van Family Guy, sommige heb ik al.

thx alvast

gr Rene
reneroon
SerieNewbie

21 nov 2009 3:38

Briljant !

Zag ook nog ff een stukje tussendoor op comedy central..

"peter what is all this milk doing in the fridge?"
peter "thats not all milk, some of it is horse sperm"

Op t zelfde moment zie je stewie zitten met zn ontbijt met 'melk', hoort t aan, kijkt ff vreemd en neemt dan toch een grote hap.

Je kan me opvegen echt waar!
scorpion666
SerieLiefhebber

03 dec 2010 13:11

Ik ben weer eens met deze serie begonnen. Had hem al een tijd niet gezien en heb dus nog wat seizoenen in te halen. De humor gaat altijd net iets te ver. Elke minderheidsgroepering, elk geloof, elk ras en seksuele voorkeur wordt belachelijk gemaakt. Heerlijk.
Maxx
ÜberSerieJunkie