Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit forum staan alle animatieseries.

Waardering

Gemiddelde waardering : 8

Laagste waardering : 5
Hoogste waardering : 10
Aantal waardeerders : 10

Login om te stemmen

Berichtdoor Maxx » 20 feb 2007 22:01

Family Guy (1999)

Afbeelding

Family Guy gaat over de familie Griffin. Aan het hoofd van het gezin staan Peter en Loïs. Verder bestaat het gezin uit de kinderen Chris, Meg en Stewie en de hond Brian. Chris en Meg zijn typische pubers, maar de peuter Stewie is een crimineel brein dat het voornamelijk op zijn moeder heeft voorzien. De enige die hem begrijpt is de martini-drinkende hond Brian.

Cast:

Peter Griffin - Seth MacFarlane (American Dad, Robot Chicken)
Loïs Griffin - Alex Borstein (Gilmore Girls, Mad TV, Robot Chicken)
Chris Griffin - Seth Green (Buffy the Vampire Slayer, Robot Chicken, Greg the Bunny)
Meg Griffin - Mila Kunis (That '70's Show, Robot Chicken)
Stewie Griffin - Seth MacFarlane (American Dad, Robot Chicken)
Brian - Seth MacFarlane (American Dad, Robot Chicken)

Externe links:
FOX

Bedacht door - Seth MacFarlane (American Dad, Robot Chicken)

Trivia:
  • In 2005 kwam er een speelfilm van de serie uit, genaamd Family Guy Presents: Stewie Griffin - The Untold Story.
  • Seth MacFarlane won 2 Emmy's voor deze serie. De Outstanding Voice-Over Performance voor zijn rol als Stewie (2000) en de Outstanding Music and Lyrics voor het nummer "You'Ve Got a Lot To See" (2002).

Family Guy Intro (foute versie):

Family Guy A-Team spoof:
Laatst bijgewerkt door Maxx op 29 nov 2009 12:06, in totaal 1 keer bewerkt.
Maxx
Administrator

Prison Break op SerieJunkies.nl

Berichtdoor Maxx » 20 maart 2007 23:18

Dit is de internet-spinoff Up Late with Stewie & Brian. Een talkshow gehost door twee van de karakters uit Family Guy.

Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 23 sep 2007 21:05

Vanaf vorige week is deze serie elke werkdag om 21:30u op Comedy Central te zien.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 03 okt 2007 20:43

Inmiddels is het zesde seizoen van de serie van start gegaan in Amerika. Vond de eerste aflevering een beetje tegenvallen echter. De seizoensopener van zusterserie American Dad was leuker.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 30 dec 2007 20:27

Net aflevering S06E01 gezien (ik weet niet wat ik de vorige keer heb zitten kijken, maar dat was dus niet S06E01). Dit was een persiflage van Star Wars IV. Robot Chicken had eerder dit jaar ook al een Star Wars parodie. Ik vond de aflevering erg grappig, vooral het laatste stukje waarin Peter (wiens stem wordt gedaan door Family Guy bedenker Seth MacFarlane) en Chris (wiens stem gedaan wordt door Robot Chicken bedenker Seth Green) ruzie krijgen over de serie Robot Chicken. :D
Maxx
Administrator

Berichtdoor Terence76 » 23 jan 2008 15:16

Kijk altijd wel als het op Comedy Central is (en heb deze zender eigenlijk best veel op staan). Maar, laatst was voor mij toch duidelijk dat deze serie persoonlijk toch iets te ver gaat.
Het was een grap over sex onder dwang. Hmm, nee...toch niet zo lollig.

En toen er voor de tweede keer een grap voorbij kwam over een bepaalde vrouw, heb ik even opgezocht wie het was.
Bleek een dove en blinde vrouw te zijn, die wel cum laude is afgestuurd van de universiteit en veel talen spreekt.
Oke, je maakt 1x een grapje over die persoon. Maar waarom blijf je haar belachelijk maken?

Gelukkig valt het over het algemeen wel mee, daarom kijk ik er nog naar. Maar zal het niet snel op dvd kopen.
In een aflevering van The Simpsons gingen ze naar Italië (en liepen Sideshow Bob tegen het lijf!). Homer sloeg een "woordenboek" open. Bij een afbeelding van Peter Griffin stond 'plagerisimo'. Bij een afbeelding van American Dad stond 'mucho plagerisimo'. Erg grappig. De makers van South Park hebben blijkbaar ook een probleem mee, ze hebben een dubbelaflevering gewijd aan Family Guy.
Terence76
SerieJunkie

Berichtdoor reneroon » 30 mei 2009 8:26

Goedemorgen, ik ben nog niet zolang lid, maar ik vind het een fantastische site,
ik had een vraag, waar je alle subs kan vinden van Family Guy, sommige heb ik al.

thx alvast

gr Rene
reneroon
SerieNewbie

Berichtdoor scorpion666 » 21 nov 2009 3:38

Briljant !

Zag ook nog ff een stukje tussendoor op comedy central..

"peter what is all this milk doing in the fridge?"
peter "thats not all milk, some of it is horse sperm"

Op t zelfde moment zie je stewie zitten met zn ontbijt met 'melk', hoort t aan, kijkt ff vreemd en neemt dan toch een grote hap.

Je kan me opvegen echt waar!
[b]Volgt o.a:[/b]24,Battlestar Galactica,Burn Notice,Californication,Castle,Eli Stone,Entourage,Farscape,Firefly,Flash Forward,Heroes,Lost,Penn & Teller's Bullshit,The Vampire Diaries,True Blood,V
[b]En vele anime's[/b]
scorpion666
SerieLiefhebber

Berichtdoor Maxx » 03 dec 2010 13:11

Ik ben weer eens met deze serie begonnen. Had hem al een tijd niet gezien en heb dus nog wat seizoenen in te halen. De humor gaat altijd net iets te ver. Elke minderheidsgroepering, elk geloof, elk ras en seksuele voorkeur wordt belachelijk gemaakt. Heerlijk.
"When it comes to matters of the heart, always follow your dick." --- Vince Masuka in Dexter
Maxx
Administrator

Keer terug naar Animatie