Xena: Warrior Princess is een spin-off van Hercules: The Legendary Journeys. De serie gaat over de leider van een roversbende die spijt krijgt van haar daden en nu tegen het slechte in de wereld vecht.
Cast:
Xena - Lucy Lawless (Battlestar Galactica, Tarzan) Gabrielle - Renée O'Connor
Joxer - Ted Raimi (SeaQuest DSV) Ares, God of War - Kevin Smith (Hercules: The Legendary Journeys, Young Hercules) Callisto - Hudson Leick (Hercules: The Legendary Journeys, Melrose Place) Caesar - Karl Urban
Aphrodite - Alexandra Tydings (Hercules: The Legendary Journeys)
Bedacht door - John Schulian (JAG, Miami Vice), Robert Tapert (Hercules: The Legendary Journeys) en R. J. Stewart (Cleopatra 2525)
Trivia:
Vanessa Angel (Stargate SG-1, Weird Science was de eerste keus voor de rol van Xena, maar toen zij te ziek was om naar Nieuw Zeeland te vliegen voor de opname, werd Lucy Lawless gecast.
Haha jaa inderdaad! Ik weet nog dat ik dit vroeger altijd keek met me ma en het super vet vond enzo. Heb een paar maanden geleden het eerste seizoen voor een prikkie gekocht, maar dat was inderdaad wel even schrikken jaa.
_________________ Kijkt op het moment:
Crusade (S01)
Life (S02)
The Mentalist (S01)
Volgend(e) "project(en)":
Robin Hood (S01)
Hotel Babylon (S01)
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum