|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 11 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1805 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is JewelMarkt
De gebruikers hebben in totaal 23508 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Vrijdag 7 December 2007, 12:57u |
|
|
|
|
_________________ I'm not a serie junk! |
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 8 December 2007, 23:58u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
| Bedankt voor het plaatsen, Blush! Ik heb de serie nooit echt gekeken, maar ken er wel wat stukjes van. De clip met Robbie Williams had ik bijvoorbeeld al eens gezien. Wel lekker absurd. Het tweede filmpje is daar een goed voorbeeld van. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 9 December 2007, 00:13u |
|
|
|
Absurd is het zeker... ze hebben personages die iedere keer weer terugkomen... Zo is er een dieetclub waar ´les´ wordt gegeven door een corpulente ´dame´ die de dikke personen continue afkraakt  |
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 9 December 2007, 12:10u |
|
|
|
inderdaad, hun beste sketch vind ik nog wle de starwars parodie, maar van de terugkerende personages vind ik Daffyd wel erg grappig.
en Carol Beer natuurlijk met haar "computer says no!" "*hoest*"
en:
Ting Tong Macadangdang |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 10 December 2007, 10:03u |
|
|
|
Prachtig... ik moet alleen nog ergens een programmering voor Humor TV zien te vinden, want nu mis ik er toch weer een aantal  |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 26 Maart 2008, 20:35u |
|
|
|
Toevallig heb ik de afgelopen dagen weer een paar afleveringen gezien.... Ik weet de namen van de typetjes niet precies, maar die man in die rolstoel zit in de boom, wordt er door de brandweer uitgehaald en terwijl zijn vriend met een brandweerman staat te praten klimt hij weer de boom in om zijn bal te halen  |
|
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 21 November 2009, 08:12u |
|
|
|
Little Britain.... OH MY G... !!
nou, 2 zulke Unique character heb ik sinds Absolutelt Fabulous net meer gezien.
Wat een stel MALLE zijn dit zeg!
Die scene die za als vrouwen spelen in die fat suits in de sauna, je weet niet wat je ziet..
Die bolle als "the gay"
Idd. die bolle in die rolstoel dat ie iedere een loopje met m neemt..
Briljant, van hoog niveau vind ik |
|
_________________ Volgt o.a:24,Battlestar Galactica,Burn Notice,Californication,Castle,Eli Stone,Entourage,Farscape,Firefly,Flash Forward,Heroes,Lost,Penn & Teller's Bullshit,The Vampire Diaries,True Blood,V
En vele anime's |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |