Waardering
| Gemiddelde waardering : 8.2 |
Laagste waardering : 5 |
| Gemiddelde waardering : 8.2 |
Laagste waardering : 5 |
| Torchwood (2006 - ????) | ||
![]() | Torchwood is een spinoff van de populaire serie Dr. Who. Deze serie volgt Captain Jack Harkness, een voormalig Time Agent uit de 51ste eeuw. Hij reist naar het Cardiff van de 21ste eeuw en wordt lid van het Torchwood Institute. Een groep, opgericht door koningin Victoria, die vecht tegen buitenaardse wezens en bovennatuurlijke dreigingen. | |
Cast: Captain Jack Harkness - John Barrowman (Doctor Who, Central Park West) Gwen Cooper - Eve Myles (Belonging) Owen Harper - Burn Gorman (Bleak House) Toshiko Sato - Naoko Mori (Absolutely Fabulous) Ianto Jones - Gareth David-Lloyd Rhys Williams - Kai Owen (Rocket Man) Bedacht door - Russell T. Davies (Doctor Who, Queer As Folk) | Trivia:
Externe links: Torchwood.org.uk BBC (UK) BBC America BBC Wales | |
Torchwood intro: | Torchwood preview: |
dat Jack Harness niet dood kon gaan, maar waar hij vandaan kwam wist ik nog niet 
Blush schreef:Ik wist wel dat Jack Harness niet dood kon gaan, maar waar hij vandaan kwam wist ik nog niet
misschien dat hij niet dood kan gaan... 
maar dat blijkt al heel snel in de eerste aflevering... 
hij kan niet dood gaan.. althans.. niet lang, want dat gat in zijn hoofd ging vanzelf weer dichtEen meisje werd bezeten door een alien en kreeg energie door het hoogtepunt wat mannen bij haar kregen. Het liep voor die mannen niet zo goed af.... 

Keer terug naar Sci-Fi \ Fantasy \ Horror
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast