Waardering
| Gemiddelde waardering : 9 |
Laagste waardering : 8 |
| Gemiddelde waardering : 9 |
Laagste waardering : 8 |
| Psych (2006) | ||
![]() | Psych gaat over een man die de politie heeft overtuigd dat hij buitenzintuigelijke waarnemingen kan doen. De politie heeft hem gewaarschuwd dat als blijkt dat hij geen echte phychic is, dat hij dan wordt gearresteerd. Hij moet het spelletje dus vol zien te houden en met zijn 'gaven' de politie helpen. | |
Cast: Shawn Spencer - James Roday (Miss Match) Burton 'Gus' Guster - Dulé Hill (The West Wing) Carlton Lassiter - Timothy Omundson (Jericho, Judging Amy, Deadwood, Xena: Warrior Princess) Henry Spencer - Corbin Bernsen (JAG, LA Law) Juliet O'Hara - Maggie Lawson (Party of Five, Crumbs, It's All Relative) Karen Vick - Kirsten Nelson Young Shawn - Liam James McNab - Sage Brocklebank Bedacht door - Steve Franks | Trivia:
Externe links: USA Network | |
Psych intro: | Psych Monk promo: |
feolener schreef:haha.. dat tweede filmpje..
Volgens mij valt deze ook wel onder de kop comedy..

In een van de afleveringen zag ik dat de andere hoofdrol speler net deed of hij bij de cosby show had gespeeld in de kerst editie is clair huxtable zijn moeder. Een leuke grap vind ik.
Waar ik maar net zin in heb...Flying_Doc schreef:@RomeoX Bedankt voor de link! Omgerekend is het volgens mij nog een stuk goedkoper ookIk hoop wel dat er Engelse ondertiteling bij zit (staat er niet bij volgens mij), sommige stukken versta ik echt niets van, omdat het allemaal zo snel gaat
@Kraagemans Klopt, ik begrijp dat ook niet! Ik kijk nu seizoen 2 met Engelse ondertitels en dat bevalt redelijk, maar het is toch anders dan Nederlands. Ik heb wel ergens iets gelezen over een vertaler, die heeft het complete seizoen 3 en 4 vertaald, maar hij kreeg een vriendin dus hij is gestopt bij seizoen 3 (hij werkte van seizoen 5 naar seizoen 3).
Ik hoop wel dat ze de box in Nederland uitgeven, misschien dat het iets langer duurt of zo... dan hou ik het wel in de gaten en anders bestel ik die van de site van de link.
Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten