Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit forum staan alle actieseries, misdaadseries, thrillers en mysterie.

Waardering

Gemiddelde waardering : 9

Laagste waardering : 8
Hoogste waardering : 10
Aantal waardeerders : 4

Login om te stemmen

Berichtdoor Maxx » 04 nov 2007 10:55

Psych (2006)

Afbeelding

Psych gaat over een man die de politie heeft overtuigd dat hij buitenzintuigelijke waarnemingen kan doen. De politie heeft hem gewaarschuwd dat als blijkt dat hij geen echte phychic is, dat hij dan wordt gearresteerd. Hij moet het spelletje dus vol zien te houden en met zijn 'gaven' de politie helpen.

Cast:

Shawn Spencer - James Roday (Miss Match)
Burton 'Gus' Guster - Dulé Hill (The West Wing)
Carlton Lassiter - Timothy Omundson (Jericho, Judging Amy, Deadwood, Xena: Warrior Princess)
Henry Spencer - Corbin Bernsen (JAG, LA Law)
Juliet O'Hara - Maggie Lawson (Party of Five, Crumbs, It's All Relative)
Karen Vick - Kirsten Nelson
Young Shawn - Liam James
McNab - Sage Brocklebank

Bedacht door - Steve Franks

Trivia:
  • De themesong van de serie is "I Know, You Know" en wordt uitgevoerd door The Friendly Indians, de band van seriebedenker Steve Franks.

Externe links:
USA Network

Psych intro:

Psych Monk promo:
Laatst bijgewerkt door Maxx op 07 dec 2009 17:36, in totaal 1 keer bewerkt.
Maxx
Administrator

Prison Break op SerieJunkies.nl

Berichtdoor feolener » 04 nov 2007 18:23

haha.. dat tweede filmpje..
Volgens mij valt deze ook wel onder de kop comedy.. :)
volgt momenteel:
Bleach, Castle, Fringe, Hawaii Five-0, Naruto, Nikita, Sayuki, Supernatural
en wacht op:
Doctor Who, Eureka, Falling Skies, Haven, Merlin, Sanctuary, Torchwood
feolener
Administrator

Berichtdoor Maxx » 04 nov 2007 18:47

feolener schreef:haha.. dat tweede filmpje..
Volgens mij valt deze ook wel onder de kop comedy.. :)

Ja, dat vind ik altijd lastig bij het plaatsen van series. Vaak zijn ze een beetje van het een en het beetje van het ander.

Ik vond dit filmpje ook wel grappig, vooral als je de serie Monk ook kent is hij erg leuk.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 07 nov 2007 12:00

Gisteren de eerste aflevering gezien. Een beetje Monk meets Reaper. Erg grappig en met een ADHD-hoofdpersoon.
Maxx
Administrator

Berichtdoor kraagemans » 07 nov 2007 16:57

Dus hij is aan te raden? Ik wil er elke keer aan beginnen maar iets houdt mij tegen. :think:
Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits
kraagemans
SuperSerieJunkie

Berichtdoor Maxx » 08 nov 2007 18:57

Het is natuurlijk allemaal smaakgebonden, maar ik vond de pilot erg leuk. Als ik meer afleveringen heb gezien (wat ik zeker ga doen) zal ik het hier laten weten.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 11 nov 2007 10:35

Ik heb nu een stuk of 5 afleveringen gezien en vind de serie wel aan te raden. Je moet alleen niet te veel afleveringen achter elkaar kijken, want dan wordt je helemaal hyperdepieper.

Na de pilot is er één wijziging in de rollen gekomen. Het gaat om de vrouwelijke detective, die is vervangen door een nieuwe actrice (en een nieuw karakter).

De verhoudingen tussen alle karakters zijn leuk uitgewerkt. Niet megadiep, want het is natuurlijk een comedy, maar je weet wat je aan ze hebt. De onderzochte zaken zijn ook altijd wel grappig.
Maxx
Administrator

Berichtdoor kraagemans » 18 dec 2007 18:23

De eerste twee afleveringen vond ik erg vermakelijk. Vooral de scenes waarin hij net doet of hij helderziend is. Met het zogenaamd vallen en zijn voet bewegen. Erg grappig. Het is zeker niet diepgaand. Maar wel erg vermakelijk om de staking door te komen. De kerst editie heb ik ook gezien
Deze was erg grappig.

In een van de afleveringen zag ik dat de andere hoofdrol speler net deed of hij bij de cosby show had gespeeld in de kerst editie is clair huxtable zijn moeder. Een leuke grap vind ik.

Ik heb weer wat te kijken.
Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits
kraagemans
SuperSerieJunkie

Berichtdoor Kelder » 16 aug 2009 13:37

Vierde seizoen is begonnen, blijft toch een erg vermakelijke serie vind ik. Lekker snel, hoop verwijzingen en dubbelzinnigheden.. ik blijf het zeker kijken.
Kelder
SerieJunkie

Berichtdoor Flying_Doc » 06 aug 2010 20:22

Ik heb een aantal weken terug het eerste seizoen van Psych op dvd gekocht (echt briljant!).
Ik weet dat de serie (tot nu toe) vijf seizoenen heeft en dat seizoen 2 op 7 juni in region 2
dvd is uitgekomen.

Mijn vraag is of iemand weet wanneer het tweede seizoen in Nederland uitkomt? Ik ben er nogal
huiverig voor omdat het eerste seizoen al in 2008 of zo is uitgegeven...

Alvast bedankt!
Flying_Doc
SerieNewbie

Berichtdoor RomeoX » 06 aug 2010 20:39

Volgens mij is daar nog niets over bekend helaas. Maar Nederland hoort ook bij R2, dus je zou hem eventueel kunnen importeren uit een ander R2-land, bijvoorbeeld hier, met nog gratis verzending ook. :)
Volgt momenteel:
Afbeelding Waar ik maar net zin in heb...
RomeoX
Administrator

Berichtdoor kraagemans » 07 aug 2010 10:05

Ik heb nooit begrepen dat er geen ondertiteling te vinden is voor deze serie. Goed het is natuurlijk geen hoogvlieger maar het kijkt zo lekker weg en ik vind het best wel grappig. Maar ja smaken verschillen.
kraagemans
SuperSerieJunkie

Berichtdoor Flying_Doc » 07 aug 2010 11:01

@RomeoX Bedankt voor de link! Omgerekend is het volgens mij nog een stuk goedkoper ook ;) Ik hoop wel dat er Engelse ondertiteling bij zit (staat er niet bij volgens mij), sommige stukken versta ik echt niets van, omdat het allemaal zo snel gaat ;)

@Kraagemans Klopt, ik begrijp dat ook niet! Ik kijk nu seizoen 2 met Engelse ondertitels en dat bevalt redelijk, maar het is toch anders dan Nederlands. Ik heb wel ergens iets gelezen over een vertaler, die heeft het complete seizoen 3 en 4 vertaald, maar hij kreeg een vriendin dus hij is gestopt bij seizoen 3 (hij werkte van seizoen 5 naar seizoen 3).

Ik hoop wel dat ze de box in Nederland uitgeven, misschien dat het iets langer duurt of zo... dan hou ik het wel in de gaten en anders bestel ik die van de site van de link.
Flying_Doc
SerieNewbie

Berichtdoor kraagemans » 07 aug 2010 18:35

Flying_Doc schreef:@RomeoX Bedankt voor de link! Omgerekend is het volgens mij nog een stuk goedkoper ook ;) Ik hoop wel dat er Engelse ondertiteling bij zit (staat er niet bij volgens mij), sommige stukken versta ik echt niets van, omdat het allemaal zo snel gaat ;)

@Kraagemans Klopt, ik begrijp dat ook niet! Ik kijk nu seizoen 2 met Engelse ondertitels en dat bevalt redelijk, maar het is toch anders dan Nederlands. Ik heb wel ergens iets gelezen over een vertaler, die heeft het complete seizoen 3 en 4 vertaald, maar hij kreeg een vriendin dus hij is gestopt bij seizoen 3 (hij werkte van seizoen 5 naar seizoen 3).

Ik hoop wel dat ze de box in Nederland uitgeven, misschien dat het iets langer duurt of zo... dan hou ik het wel in de gaten en anders bestel ik die van de site van de link.

Ik heb seizoen 1 ondertiteld op dvd het staat in binsearch denk ik onder I've hearth it both ways. Dus voor iedereen die het willen hebben.. Altijd weer die vrouwen die het verpesten haha. :lol:
kraagemans
SuperSerieJunkie

Berichtdoor Chica41 » 19 sep 2010 9:47

Oke nu wil ik wel is weten of deze serie de moeite waard is??? Ben groot fan van Dexter! Maar twijfel nog of ik deze zal downloaden! Anybody....? :think:
EXCELLENCE IS NOT A SKILL, IT'S AN ATTITUDE!!
Chica41
SerieNewbie

Volgende

Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie