|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 6 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Vrijdag 9 Maart 2007, 16:08u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 26 Maart 2007, 00:50u |
|
|
|
dit vind ik persoonlijk de beste csi.
overigens viel het jullie afgelopen maandag ook op dat grissom ineens bij sarah thuis zat.
en dat sarah zoiets zei van i will wait up for you!
toch erg vreemd. wist dat ze al jaren om elkaar heen draaide maar heb ik gemist dat ze echt iets kregen.
tevens hoe zit het met de maquette moordenaar.
er komt binnenkort namelijk een speciale dvd over uit.
maar daat staan maar 2 afleveringen op!
komen we er ooit nog achter wie het gedaan heeft.??? |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 26 Maart 2007, 17:52u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik volg de serie niet, dus heb werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Maar aangezien dit een erg populaire serie is, hoop ik dat er binnenkort iemand langskomt die je er meer over kan vertellen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 26 Maart 2007, 23:58u |
|
|
|
| Maxx zei: |
Ik volg de serie niet, dus heb werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Maar aangezien dit een erg populaire serie is, hoop ik dat er binnenkort iemand langskomt die je er meer over kan vertellen. |
ik hoop het ook...ik volg deze serie al jaren...en heb ook alle boxen liggen... |
|
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 2 Mei 2008, 12:16u |
|
|
| AH-64 |
|

|
 |
| Berichten: 624 |
| Woonplaats: Tiel |
|
|
 |
 |
 |
|
Deze CSI vindt ik toch wel het minst van de drie, maar ik kijk af en toe wel een aflevering als er niets anders op de buis is.
Ik las net dat na seizoen 7 Gary Dourdan die Warrick Brown speelt CSI zal verlaten.
Hij heeft de laatste tijd veel persoonlijke problemen en is laatst ook nog opgepakt voor drugsbezit.
Ook Jorja Fox heeft in Seizoen 7 de serie al verlaten om naar horen zeggen iets anders te willen gaan doen.
Ik denk nu dat het na seizoen 8/9 wel afgelopen is met CSI. |
|
_________________ "Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it." Terry Pratchett |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 16 Mei 2008, 14:05u |
|
|
| AH-64 |
|

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Inmiddels is Lauren Lee Smith (Bekend van onder andere The L Word) aangeboden om Jorja Fox te vervangen. |
|
_________________ "Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it." Terry Pratchett |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 23 Mei 2008, 20:51u |
|
|
| Fer-D |
|
|
 |
| Berichten: 798 |
| Woonplaats: Goes. |
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ Kijkt op het moment:
Crusade (S01)
Life (S02)
The Mentalist (S01)
Volgend(e) "project(en)":
Robin Hood (S01)
Hotel Babylon (S01) |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 23 Mei 2008, 21:16u |
|
|
| AH-64 |
|

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Let wel op, het zijn niet de digipacks, maar gele keepcases (net zo dik als een normale dvd) met 3 discs erin.
Ik vind ze niet mooi. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 23 Mei 2008, 21:28u |
|
|
| Fer-D |
|
|
 |
| Berichten: 798 |
| Woonplaats: Goes. |
|
|
 |
 |
 |
|
Tja, dat heb je voor zo weinig geld.
Ik vind ze persoonlijk nou ook niet geweldig hoor, maargoed ik neem ze toch niet dus ik zit er niet mee. xD |
|
_________________ Kijkt op het moment:
Crusade (S01)
Life (S02)
The Mentalist (S01)
Volgend(e) "project(en)":
Robin Hood (S01)
Hotel Babylon (S01) |
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 19 Juli 2008, 16:31u |
|
|
| AH-64 |
|

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Na Gary Doudon en Jorja Fox zal ook William Peterson die Grissom speelt CSI verlaten.
Dit omdat hij zich meer op theater wilt gaan richten. Hij zal nog wel terugkomen in verschillende gastoptredens.
Lauren Fishburne en John Malkovich zijn in de race om de leegte te vullen die het vertrek van Peterson met zich meebrengt.
Nu denk ik echt dat het gebeurd is met CSI. De originele cast is voor grotendeels weg. Eerst Jorja Fox, dan Gary Dourdan en nu William Peterson. |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 19 Augustus 2008, 21:48u |
|
|
| pascool |
|

|
 |
| Berichten: 34 |
| Woonplaats: Amersfoort |
|
|
 |
 |
 |
|
en het is geworden:
Acteur Laurence Fishburne maakt zijn opwachting in de Amerikaanse hitserie CSI. Dat heeft omroep CBS maandag bekendgemaakt.
Laurence zal acteur William Peterson vervangen, die nu onderzoeker Gil Grissom speelt.
Peterson liet al eerder weten de serie na tien seizoenen te willen verlaten. De 47-jarige Laurence, bekend van films als The Matrix en What´s love got to do with it, zal een voormalige patholoog-anatoom spelen die als nieuwe onderzoeker wordt aangenomen Las Vegas.
Hitserie CSI gaat over een groep forensisch rechercheurs die moorden oplossen. De populaire serie trekt over de hele wereld honderden miljoenen kijkers. Dit meldt de BBC. |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 20 Augustus 2008, 01:21u |
|
|
| AH-64 |
|

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik weet niet precies wat ik ervan moet denken.
Als eerste weet ik niet of Laurence Fishburne als acteur in een forensische detectiveserie tot zijn recht komt, ondanks dat ik hem een geweldige acteur met een indrukwekkende Filmography vind.
Ten Tweede was de originele cast van CSI met als leider William Peterson een perfecte cast voor CSI en deze is nu zodanig aangepast, dat ik niet meer weet of hij nu nog zo perfect is.
Maar we zullen het zien en misschien verbaast Fishburne mij en kan hij een nieuw succesvol CSI-tijdperk inluiden. |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 23 Februari 2009, 15:50u |
|
|
|
En helaas vanavond is het zover ... ik ga vanavond zeker kijken!
Bron: tvgids.nl |
|
_________________ "Don't mention the war! I mentioned it once, but I think I got away with it all right." |
|
|
|
Geplaatst: Maandag 23 Februari 2009, 16:06u |
|
|
| AH-64 |
|

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 23 Februari 2009, 17:09u |
|
|
|
CSI is 1 van mijn favoriete series.
Ik ga vanavond zeker kijken.
Het zal (denk ik) een droevige aflevering worden.
Sara(Jorja) is ook gestopt met CSI,maar op een heel andere manier.
Sara komt nu en dan nog wel eens terug.Net zo als Grissom .
Warrick word vermoord door een corrupte agent.
En komt nooit meer terug in CSI.
Het originele team hoorde echt bijelkaar.
Maar afwachten wat het word met de nieuwe gezichten.
Maar ik blijf wel fan van CSI! |
|
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
|
|
|
|  |