Waardering
| Gemiddelde waardering : 7.6 |
Laagste waardering : 3 |
| Gemiddelde waardering : 7.6 |
Laagste waardering : 3 |
| CSI: Crime Scene Investigation (2000) | ||
![]() | CSI: Crime Scene Investigation gaat over een team forensische detectives in Las Vegas. We volgen hun werk en hun privéleven. | |
Cast: Gil Grissom - William L. Petersen Catherine Willows - Marg Helgenberger (ER) Warrick Brown - Gary Dourdan (A Different World) Nick Stokes - George Eads (ER) Captain Jim Brass - Paul Guilfoyle Sara Sidle - Jorja Fox (ER, The West Wing) Greg Sanders - Eric Szmanda Dr. Al Robbins - Robert David Hall (Life Goes On) Bedacht door - Anthony E. Zuiker (CSI: NY, CSI: Miami) | Trivia:
Externe links: RTL 4 CBS | |
CSI intro: | CSI clip: |
ik hoop het ook...ik volg deze serie al jaren...en heb ook alle boxen liggen...Maxx schreef:Ik volg de serie niet, dus heb werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Maar aangezien dit een erg populaire serie is, hoop ik dat er binnenkort iemand langskomt die je er meer over kan vertellen.

CSI zonder Grissom
Een nieuwe reeks van Crime Scene Investigation wordt ook door Nederlandse fans altijd goed ontvangen. Toch zullen vele fans bij de start van het negende seizoen ongetwijfeld gemengde gevoelens hebben.
Aan het eind van de vorige reeks werd Warrick Brown neergeschoten door rechercheur McKeen. In de aflevering van maandag probeert het team uit te zoeken wie het schot heeft gelost. Houd de tissues maar bij de hand, want de start van het negende seizoen is een verdrietige bedoening.
Castwisseling
Gary Dourdan is niet de enige acteur die dit seizoen voor het laatst te zien is in CSI. Ook William Peterson (foto) neemt dit seizoen afscheid van de serie. Hij vindt dat hij de rol van Gil Grissom lang genoeg gespeeld heeft.
Dat nieuws kwam hard aan bij de Amerikaanse fans van Crime Scene Investigation, want juist Grissom werd gezien als het kloppend hart van het lab. Peterson was echter onvermurwbaar over zijn besluit. “Ik ben moe”, zo lichte hij zijn vertrek toe. “Toen ik begon met acteren leek het me juist zo leuk om verschillende rollen te spelen, maar ik speel nu alleen Grissom. Het is tijd voor iets anders.”
In Amerika keken 23 miljoen mensen naar het afscheid van Gil Grissom. Nederlandse fans mogen over ongeveer tien weken afscheid van hem nemen. Dat CSI zonder hem niet meer hetzelfde is, is wel duidelijk.

Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast