Waardering
| Gemiddelde waardering : 7.5 |
Laagste waardering : 5 |
| Gemiddelde waardering : 7.5 |
Laagste waardering : 5 |
| Dawson's Creek (1998-2003) | ||
![]() | Dawson's Creek vertelt het verhaal van vijf tieners die problemen ervaren bij het volwassen worden. Dit is vooral zo voor Dawson Leery, een dromer, en Joey Potter. Zij waren besten vrienden in hun vroege jeugd maar nu zij de overgang naar de volwassenheid ervaren komen zij in een periode dat niets meer is zoals het was. In het vijfde seizoen gaan de hoofdrolspelers studeren en verhuist de setting van de serie grotendeels naar Boston. | |
Cast: Dawson Leery - James Van Der Beek Joey Potter - Katie Holmes Pacey J. Witter - Joshua Jackson Jen Lindley - Michelle Williams Jack McPhee (S3-6) - Kerr Smith (Justice, E-Ring, Charmed) Evelyn 'Grams' Ryan - Mary Beth Peil Andrea "Andie" McPhee (S2-4) - Meredith Monroe (Thank God You're Here US, Criminal Minds) Audrey Lidell (S6) - Busy Philipps (Love Inc, Freaks and Geeks, ER) Deputy Doug Witter (S1-4) - Dylan Neal (Blood Ties, Babylon 5: The Legend of the Rangers, The Bold and the Beautiful, Sabrina the Teenage Witch) Bessie Potter (S1-4) - Nina Repeta Gale Leery (S1-4) - Mary-Margaret Humes (Eerie Indiana) Mitch Leery (S1-5) - John Wesley Shipp (Sisters, The Flash) Bedacht door - Kevin Williamson (Glory Days 2002, Hidden Palms) | Trivia:
Externe links: Officiele Site IMDB TV.com | |
Season 1 Trailer: | Season 3 Trailer: |

Roositje schreef:Ik was hier vroeger echt gek op!
Ik heb eigenlijk wel nooit het allereerste begin gezien, ik denk dat ik begon te kijken rond seizoen 2,
maar ik heb ook nooit het echte einde gezien xD
Misschien moet ik ze nog eens allemaal opnieuw kijken!
JustinWalker schreef:Leuk om te zien dat Kevin Williamson gegroeid is!
Na dit, The Vampire Diaries is toch wel een grote sprong vooruit

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten