Waardering
| Gemiddelde waardering : 7.9 |
Laagste waardering : 4 |
| Gemiddelde waardering : 7.9 |
Laagste waardering : 4 |
| Angel (2001) | ||
![]() | Angel is een spinoff van de serie Buffy the Vampire Slayer en volgt de vampier-met-een-ziel Angel die in Los Angeles een detectivebureau opzet. | |
Cast: Angel - David Boreanaz (Buffy the Vampire Slayer, Bones) Wesley Wyndam-Pryce - Alexis Denisof (Buffy the Vampire Slayer) Charles Gunn - J. August Richards Cordelia Chase - Charisma Carpenter (Buffy the Vampire Slayer, Veronica Mars) Lorne - Andy Hallett Winifred "Fred" Burkle - Amy Acker (Alias) Doyle - Glenn Quinn (Roseanne) Bedacht door - Joss Whedon (Buffy the Vampire Slayer, Firefly) en David Greenwalt (Kidnapped, Eureka) | Trivia:
Externe links: TNT Officiële DVD-site | |
Angel trailer: | Karaoke bar voor demonen: |
Maxx schreef:Wat moet ik me voorstellen bij de Monsterbox? Alle seizoenen in 1 box? Of een speciale box met alleen afleveringen met monsters?
Ja kan niet eens eigenlijk, want angel is zelf ook een "monster".feolener schreef:Maxx schreef:Wat moet ik me voorstellen bij de Monsterbox? Alle seizoenen in 1 box? Of een speciale box met alleen afleveringen met monsters?
heb je wel eens een aflevering zonder monster gezien dan in Angel?
Maxx schreef:Ik maakte onderscheid tussen vampieren (die steeds vaker de hoofdrol spelen in series) en monsters.
Fer-D schreef:Eigenlijk zijn het allemaal "demonen". Maarja, je zou ze ook monster kunnen noemen. ^_^
Fer-D schreef:Aangezien ik nu de monsterbox heb, heb ik nu dus ook seizoen 1 dubbel.
Mocht iemand hem willen overkopen, neem dan ff contact op.
Keer terug naar Sci-Fi \ Fantasy \ Horror
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten