|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 4 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Woensdag 22 Augustus 2007, 21:11u |
|
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 16 Januari 2009, 23:38u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik heb net de eerste aflevering van deze serie gekeken. Errug leuk! Greg Grunberg (Heroes) is hier erg grappig in en van Jason Bateman (Arrested Development) wisten we dat natuurlijk al. Heel jammer dat deze serie zo snel is gecanceld. On the bright side ... nog 5 afleveringen te gaan.
Oh btw ... nog een grappig quote uit de eerste aflevering. Kimmy Ponder aan de telefoon ...
Kimmy: "So, this dude, in the band, tells me he's Dutch. Yeah please, I'm like dude, if you're Dutch, then how come your passport says The Netherlands? I mean, dude!"
Stilte terwijl er aan de telefoon wat gezegd wordt.
Kimmy: "It is? ... Oh well, we did it anyway. After the show, behind the club. ... We paid a bum to watch. It was fab!" |
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 17 Januari 2009, 15:30u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| In aflevering S01E03 een grote bijrol voor Simon Helberg (Howard Wolowitz in The Big Bang Theory). |
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 21 Januari 2009, 20:59u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Net de laatste 3 afleveringen ook zitten kijken. Weer erg leuk. Balen dat er maar 6 afleveringen zijn. In de serie zitten ook een aantal flashbacks/flashforwards die ik bij How I Met Your Mother ook zo leuk vind. En dan is er nog de narration van Greg Grunberg, die ook vaak erg grappig is. |
|
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |
|
|
|