SerieJunkies.nl

SerieJunkies.nl Serie Index TV-Gids Actieve Onderwerpen Portal Gebruikerslijst Zoeken Inloggen Registreren
Menu

Mijn gegevens
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Onthoud mij

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Nog geen account?
Meld je GRATIS aan

Wie is er online?

Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 4 Gasten

Geregistreerde gebruikers: Geen

[ Bekijk complete lijst ]

Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u

Zoeken

Geavanceerde zoekopdracht

Statistieken
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess

De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen

Symbaloo
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  Actieve Onderwerpen    
SerieJunkies.nl » Comedy » Jake Effect, The
BerichtGeplaatst: Woensdag 22 Augustus 2007, 21:11u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

The Jake Effect (2003 - 2003)

The Jake Effect gaat over Jake, een goedbetaalde advocaat die besluit zijn baan op te geven en te gaan werken als leraar. Zijn verhaal wordt verteld door zijn huisgenoot, de advocaat Nick.

Cast:

Jake Galvin - Jason Bateman (Arrested Development, Little House on the Prairie)
Nick Case - Greg Grunberg (Heroes, Alias, Felicity)
Liza Wheeler - Nikki Cox (Las Vegas, Unhappily Ever After, Nikki)
Ceissner - Kyle Gass (Tenacios D)
Kimmy Ponder - Leslie Grossman (Popular)
Vice Principal Curtis - Patricia Belcher (Bones)

Bedacht door - Jonathan Groff (Andy Barker P.I.)

Trivia:
  • De serie werd geproduceerd in 2003, maar werd gecanceld voordat hij ooit op TV was geweest.
  • In 2006 werden de 6 opgenomen afleveringen uitgezonden door de zender Bravo in hun blok 'Brilliant But Canceled'.

Externe links:
TVRage.com

The Jake Effect clip:

Bookmark and Share
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van Maxx Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

BerichtGeplaatst: Vrijdag 16 Januari 2009, 23:38u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Ik heb net de eerste aflevering van deze serie gekeken. Errug leuk! Greg Grunberg (Heroes) is hier erg grappig in en van Jason Bateman (Arrested Development) wisten we dat natuurlijk al. Heel jammer dat deze serie zo snel is gecanceld. On the bright side ... nog 5 afleveringen te gaan.

Oh btw ... nog een grappig quote uit de eerste aflevering. Kimmy Ponder aan de telefoon ...

Kimmy: "So, this dude, in the band, tells me he's Dutch. Yeah please, I'm like dude, if you're Dutch, then how come your passport says The Netherlands? I mean, dude!"
Stilte terwijl er aan de telefoon wat gezegd wordt.
Kimmy: "It is? ... Oh well, we did it anyway. After the show, behind the club. ... We paid a bum to watch. It was fab!"

BerichtGeplaatst: Zaterdag 17 Januari 2009, 15:30u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

In aflevering S01E03 een grote bijrol voor Simon Helberg (Howard Wolowitz in The Big Bang Theory).

BerichtGeplaatst: Woensdag 21 Januari 2009, 20:59u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Net de laatste 3 afleveringen ook zitten kijken. Weer erg leuk. Balen dat er maar 6 afleveringen zijn. In de serie zitten ook een aantal flashbacks/flashforwards die ik bij How I Met Your Mother ook zo leuk vind. En dan is er nog de narration van Greg Grunberg, die ook vaak erg grappig is.

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  Actieve Onderwerpen