Waardering
| Gemiddelde waardering : 8 |
Laagste waardering : 4 |
| Gemiddelde waardering : 8 |
Laagste waardering : 4 |
| Life (2007-2009) | ||
![]() | Life gaat over detective Charlie Crews die jaren in de gevangenis heeft doorgebracht voor een misdaad die hij niet beging. Nu moet Crews de wereld onder ogen zien die hij verliet en die hem verliet. Handelend met de veranderingen die plaatsvonden terwijl hij weg was, en proberen het verleden achter zich te laten, keert Charlie terug naar de job waar hij zo van houdt. Maar het gaat geen gemakkelijke terugkeer zijn aangezien Charlie samen geplaats wordt met detective Dani Reese. Met Charlies nieuwe visie op het leven, en zijn nieuw inzicht in de kleine dingen, Charlie krijgt een nieuwe visie over misdaad en streeft om het leven terug te krijgen dat hij eens leed. | |
Cast: Charlie Crews - Damian Lewis (Band of Brothers) Ted - Adam Arkin (Baby Bob, Chicago Hope, 8 Simple Rules ) Bobby Starks - Brent Sexton (Birds of Prey, Deadwood, Surface) Constance - Brooke Langton (The Net, Melrose Place, Friday Night Lights) Constance (pilot) - Melissa Sagemiller (Sleeper Cell) Lt. Davis - Robin Weigert (Deadwood) Dani Reese - Sarah Shahi (Teachers, The L Word, Alias) Bedacht door - Rand Ravich | Trivia:
Externe links: Officiele Site IMDB TV.com | |
Life intro (gemaakt door een fan): | Life launchparty: |

Waar ik maar net zin in heb...
Waar ik maar net zin in heb...
Waar ik maar net zin in heb...Ik heb nu een aantal afleveringen gezien en ik hoop niet dat zijn partner het meisje is die alle moorden heeft gezien. Het goede aan deze serie is dat je echt benieuwd ben wie er allemaal betrokken is. De laatste aflevering was weer erg goed. De confrontatie tussen de vader van Reese en hem vond ik erg goed.Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten