Trouwens nog een uberbelangrijke vraag.
De aflevering die ook in 3d uitkwam, waarin ze voor het eerst dromen.
Daarin heeft Harry een droom waarin hij het liedje Life Has Been Good To Me zingt.. fantastisch nummer door hem zelf gezongen..
Nu heb ik alle dromen uit deze afleveringen gevonden op youtube alleen die van harry kan je niet zien vanwege auteursrechtengehuil. Op het hele internet ben ik dit nog niet tegengekomen, behalve op dailymotion, en op metacafe.. maarja de video die daar dus op staat is niet echt kwalitatief hoogaanstaand om het zo maar te zeggen...
http://www.dailymotion.com/video/x8shnq ... shortfilmsnu heb ik de aflevering wel in bezit, en heb daar het liedje echt in topkwaliteit uit kunnen halen, wat zijn zangkunsten verbazingwekkend goed naar voren laat komen...
maar nu wilde ik het nummer eigenlijk met clip op mn telefoon mp3 ding zetten, omdat dat gewoon helemaal het maandag-ochtend-veel-te-vroeg-maar-toch-zowaar-vrolijk-in-de-trein-nummer is..
Nu heb ik net 2 en een half uur met windows movie maker geklooit, en blijkbaar heb ik de videobewerkingsskills van een dronken badkamertegeltje.... heb inmiddels het fragment los kunnen knippen maar ik moet nu een video en een audio spoor er in gooien en dat accepteerd dat programma niet.. heel maf.. zal wel weer aan mij liggen..
Dus ik vroeg me af of een van jullie dit liedje met video, in het bezit heeft?
Friends-Better off Ted-Bones-The X-files-Psych-Scrubs-Seinfeld-The Big Bang Theory-The Unit-2.5 Man-Off Centre-Burn Notice-Frasier-HIMYM-Human Target-Lie To Me-Criminal Minds-Fringe-Dexter.
Enlightend by hundreths of series, restricted by 255 letters.