3rd Rock from the Sun

In dit forum staan alle comedyseries en humoristische shows.

3rd Rock from the Sun

Berichtdoor Maxx » 09 maart 2007 12:13

3rd Rock from the Sun (1996)

Afbeelding

3rd Rock from the Sun verhaalt over de gebeurtenissen van vier buitenaardse wezens die zich op aarde vestigen om de mensheid te leren begrijpen. Ze nemen een menselijke vorm aan, maar hebben problemen om zich aan de menselijke denkwijze an te passen.

Cast:

Dr. Dick Solomon - John Lithgow
Harry Solomon - French Stewart (God, the Devil and Bob)
Sally Solomon - Kristen Johnston (ER)
Dr. Mary Albright - Jane Curtin (Crumbs, Saturday Night Live)
Tommy Solomon - Joseph Gordon-Levitt (Roseanne)

Bedacht door - Bonnie Turner (That 70's Show, Whoopi) en Terry Turner (That 70's Show, Whoopi)

Trivia:
  • 95% van alle titels van de afleveringen zijn een afgeleide van het woord "Dick".
  • De serie heeft een 3D-aflevering gehad, waarbij speciale brilletjes nodig waren die werden meegegeven met frisdrankverpakkingen.

Externe links:
Carsey Werner
Officiële DVD-site

Tommy gaat studeren:

Dick blijkt Canadees te zijn:
Laatst bijgewerkt door Maxx op 29 nov 2009 13:28, in totaal 1 keer bewerkt.
Maxx
Administrator

Berichtdoor juniper » 13 jul 2007 16:28

Deze serie was zo grappig. Ik keek altijd toen hij nog werd uitgezonden op ketnet. (wordt nu weer herhaald geloof ik) Dick was gewoon hilarisch samen met Mary. :lol:
de hele cast was gewoon goed. En altijd grappig.
juniper

Berichtdoor ZedLep » 23 sep 2007 21:22

Een klassiek Dick-and-Mary moment:

ZedLep

Berichtdoor Maxx » 23 sep 2007 21:30

Briljante clip! :lol:
Maxx
Administrator

Berichtdoor Kate » 16 maart 2008 23:38

Geweldig, hier ben ik mee opgegroeid!
All-time fav's:
Gilmore Girls, Supernatural, Moonlight, Desperate Housewives, Gossip Girl, New Amsterdam. & more
Kate

Berichtdoor Gino » 27 apr 2008 19:41

leuk!! enne is het niet afgelopen vrijdag afgelopen??
Afbeelding

Favo serie: Angel, Buffy & Star Trek

*B*B

Gino
Gino

Berichtdoor nas » 16 okt 2008 22:27

Zo heerlijk stom deze serie. Hoe vaak ze het herhalen maakt niet uit ik blijf kijken.
Series zijn echt verslaafd. probeer er zoveel mogelijk te volgen. Vor elk moment is er wel een serie :)
nas

Berichtdoor ParadoxPersona » 14 jul 2010 23:40

Een van de allerbeste series die op tv is geweest, hilarisch.. laat me echt hardop lachen... ook al die woordgrapjes en dingen..
Heel vaak worden er ook dingen gezegd die een stuk songtekst zijn ofzo..

Je kan of de spoiler lezen of deze aflevering kijken.. echt een van de beste vind ik..

Frankie Goes to Rutherford
Zie hier de youtube links ( laatste 45 seconden paste ook echt net niet bij die andere erbij..)

Of ook zoiets, die aflevering dat tommy sally en harry een bank willen gaan beroven;
Ze hebben 's werelds meest loze plan, harry moet zo'n pen pakken bij de bank en dan gaan klagen dat hij niet goed werkt, vervolgens sneaked tommy gauw die kluis in en mocht de bewaker ze zien dan trekt sally dr truitje omhoog en leidt ze de bewaker af.. maar voordat ze het plan uitvoeren vertrouwen ze elkaar allemaal voor geen meter meer... dus blazen ze het plan af..

Ondertussen denkt Dick dat iedereen in n gaybar alien is en komt mary tot de conlusie dat hij inderdaad gay is, maar als dick daarachter komt schrikt ie zich de pleuris, en gaat ie helemaal mannelijk uberhetero in een boouwvakker outfit naar zn werk enzo

Onderwijl in het harry/sally/tommy/bankroofplan gaat iedereen sneaky in zn eentje proberen die bank te beroven, incognito natuurlijk.. stom genoeg allemaal dezelfde bank op dezelfde tijd (volgens het originele plan dus) dan staat sally in een soort leren sm/motormuispakje, tommy staat in een zeemans pakje en harry in een indianenpakkie.. Dus spreken ze alsnog met zn 3en af om die bank te beroven maar blijkt dat dat pennetje aan een ketting zit, hierdoor schieten ze allemaal in paniek en rennen ze er vandoor als gekken...

Later zitten ze met dick harry sally en tommy zoals altijd op het dakkie en dan komt Don (die vriend van sally (politieagent)) ook langs en vraagt, any room for a cop on this roof..

En wat zit er dan op het dak?

Afbeelding

Toch moeilijk droog.. dat zag ik die hele aflevering lang niet aankomen totdat Don erbij ging zitten op dat dakkie..
Friends-Better off Ted-Bones-The X-files-Psych-Scrubs-Seinfeld-The Big Bang Theory-The Unit-2.5 Man-Off Centre-Burn Notice-Frasier-HIMYM-Human Target-Lie To Me-Criminal Minds-Fringe-Dexter.

Enlightend by hundreths of series, restricted by 255 letters.
ParadoxPersona

Berichtdoor ParadoxPersona » 28 jul 2010 23:59

Trouwens nog een uberbelangrijke vraag.

De aflevering die ook in 3d uitkwam, waarin ze voor het eerst dromen.

Daarin heeft Harry een droom waarin hij het liedje Life Has Been Good To Me zingt.. fantastisch nummer door hem zelf gezongen..

Nu heb ik alle dromen uit deze afleveringen gevonden op youtube alleen die van harry kan je niet zien vanwege auteursrechtengehuil. Op het hele internet ben ik dit nog niet tegengekomen, behalve op dailymotion, en op metacafe.. maarja de video die daar dus op staat is niet echt kwalitatief hoogaanstaand om het zo maar te zeggen...

http://www.dailymotion.com/video/x8shnq ... shortfilms

nu heb ik de aflevering wel in bezit, en heb daar het liedje echt in topkwaliteit uit kunnen halen, wat zijn zangkunsten verbazingwekkend goed naar voren laat komen...
maar nu wilde ik het nummer eigenlijk met clip op mn telefoon mp3 ding zetten, omdat dat gewoon helemaal het maandag-ochtend-veel-te-vroeg-maar-toch-zowaar-vrolijk-in-de-trein-nummer is..

Nu heb ik net 2 en een half uur met windows movie maker geklooit, en blijkbaar heb ik de videobewerkingsskills van een dronken badkamertegeltje.... heb inmiddels het fragment los kunnen knippen maar ik moet nu een video en een audio spoor er in gooien en dat accepteerd dat programma niet.. heel maf.. zal wel weer aan mij liggen..

Dus ik vroeg me af of een van jullie dit liedje met video, in het bezit heeft?
Friends-Better off Ted-Bones-The X-files-Psych-Scrubs-Seinfeld-The Big Bang Theory-The Unit-2.5 Man-Off Centre-Burn Notice-Frasier-HIMYM-Human Target-Lie To Me-Criminal Minds-Fringe-Dexter.

Enlightend by hundreths of series, restricted by 255 letters.
ParadoxPersona

Keer terug naar Comedy