Fallen gaat over gevallen engelen en hun half-menselijke kinderen de Nephilin. Eén van de Nephilin is de Redemer, die de gevallen engelen kan vergeven en terugsturen naar de hemel, maar is dit wel het juiste om te doen?
Cast:
Aaron Corbett - Paul Wesley (Everwood, The Guiding Light) Camael - Rick Worthy (Battlestar Galactica, Enterprise, The Magnificent Seven) Ariel - Ivana Milicevic
Azazel - Hal Ozsan (Dawson's Creek) Vilma Rodriguez - Fernanda Andrade
Lucifer - Bryan Cranston (Malcolm in the Middle, Seinfeld) Onbekend - Rade Serbedzija (24, Surface) Mazarin - Will Yun Lee (Thief)
Gebaseerd op het boek van - Tom Sniegoski
Trivia:
De miniserie is een uitbreiding op de TV-film Fallen uit 2006. In 2007 werden er twee delen bijgemaakt.
Ik vond de eerste aflevering niet zo heel sterk. Wel leuke effecten, maar soms zag het er een beetje geknutselt uit. De tweede aflevering was een stuk donkerder in sfeer en ook beter gespeeld naar mijn mening. Ik ga zo het derde deel kijken. Ik ben benieuwd.
Het derde deel was ook weer aardig. Al met al een redelijk vermakelijke mini-serie met leuke speciale effecten. Geen topper, maar leuk om een paar saaie uurtjes te vullen.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum