Waardering
| Gemiddelde waardering : 8.1 |
Laagste waardering : 2 |
| Gemiddelde waardering : 8.1 |
Laagste waardering : 2 |
| Californication (2007) | ||
![]() | Met Californication keert David Duchovny terug naar de televisieseries. Hij speelt Hank Moody, een auteur met een probleem. Hij is geobsedeerd door sex en drugs, en dat geeft nogal wat strubbelingen in zijn persoonlijke en professionele leven. De serie valt op door het grove taalgebruik en de adult uitstraling. | |
Cast: Hank Moody - David Duchovny (The X-Files) Karen - Natascha McElhone Becca - Madeleine Martin Mia - Madeline Zima (The Nanny) Charlie - Evan Handler (Studio 60 on the Sunset Strip, Sex and the City) Bedacht door - Tom Kapinos | Externe links: Officiele Site Trivia:
| |
Californication Trailer: | Ladies Man: |
Waar ik maar net zin in heb...
Waar ik maar net zin in heb...Op het feestje van z'n ex ligt Hank met een Scientology-meid te blowen en te neuken als hij van het bed af flikkert. Hij loopt een hoofdwond op en is daar een beetje dizzy van. Als zijn ex en haar nieuwe vriend de andere gasten net tijdens een rondleiding de slaapkamer in loodsen, kotst hij over het nieuwe schilderij heen, waar de vriend van zijn ex zo trots op is. En dan zijn opmerking ..."She has a nosering too. You know what that means."
"She likes it up the nose?"
"That's disgusting!"
< - > 
Waar ik maar net zin in heb...Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten