|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 6 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1804 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hakkinda
De gebruikers hebben in totaal 23505 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Zondag 22 Juli 2007, 20:09u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 22 Juli 2007, 20:14u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Net de eerste aflevering gezien en het is zeker een interessante serie. De tijdsgeest wordt erg goed weergegeven. De meeste mensen roken en drinken tijdens het werk en hebben vaak een maîtresse naast hun vrouw, vrouwen zijn ondergeschikt en komen alleen hogerop door met hun baas naar bed te gaan en etnische minderheden werken zelden op hoge posities. Opmerkingen die nu als seksuele intimidatie te boek staan waren toen heel gewoon. |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 24 Juli 2007, 23:15u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Grappig iets wat ik me vandaag weer bedacht toen ik achter mijn PC zat ... op een gegeven moment hebben de secretaresses het over al die nieuwe technologie, waarbij ze het over een modernere typmachine hebben.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 21 Augustus 2007, 02:34u |
|
|
|
| Ik had hoge verwachtingen van deze serie, maar ben na 2 afleveringen gestopt. Tjeemig wat saai zeg! |
|
_________________ All-time top 10 (in random order)
* The Office
* The West Wing
* The Wire
* Veronica Mars
* The Sopranos
* Heroes
* Seinfeld
* Cold Feet
* Freaks and Geeks
* The Shield |
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 1 Oktober 2008, 19:01u |
|
|
| Guerrilla |
|

|
 |
| Berichten: 19 |
| Woonplaats: Den Helder |
|
|
 |
 |
 |
|
| De serie heeft een Emmy gewonnen, maar aan de reacties hier te zien zegt dat niet heel veel. |
|
_________________ The Shield | The Wire | Sopranos | Twinpeaks | Southpark | Dexter |
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 1 Oktober 2008, 19:24u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik denk dat de setting en het verhaal je moet aanspreken en dat het misschien pakkender wordt naarmate je meer afleveringen hebt gezien. Ik vond het tempo gewoon te laag in de eerste afleveringen en ben dus al snel gestopt. De serie is wel mooi gefilmd en ze hebben het leven in die jaren goed te pakken. Denk ook dat het Amerikanen meer aanspreekt. |
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 12 Mei 2009, 10:25u |
|
|
| Guust |
|
|
 |
| Berichten: 1 |
| Woonplaats: Gent, Oost-Vlaanderen |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik begrijp dat de serie voor sommigen misschien te traag gaat, maar dat aparte tempo sprak mij net aan. 't Is echt een serie om langzaam in te verdrinken. Maar doordat de verhaallijnen erg subtiel zijn en je de serie zeer voorzichtig de complexiteit van de personages prijs geeft, kan het misschien even duren voor je ermee weg bent. Ik ben het er niet mee eens dat de serie alleen Amerikanen kan aanspreken, een beetje interesse in de reclamewereld en de tijdsgeest van de vroege jaren '60 kan wel helpen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 7 Juli 2009, 12:13u |
|
|
|
| Ben er ook aan begonnen en het is inderdaad erg traaaaaaaag... Ik heb nu 3 afleveringen gezien en er gebeurt gewoon niks! Hier en daar een reclame-opdracht, een scene waarin er weer eens een vreemdgaat, drinken en al dat gerook! Vooral dat laatste gaat een tikkie irriteren. Het ziet er allemaal wel mooi uit. Ik hou het nog een paar afleveringen vol, maar de verhaallijnen moeten snel interessanter worden, anders haak ik af. |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 7 Juli 2009, 14:23u |
|
|
|
was n tijdje terug eraan begonne, vond het zo SAAI dat ik ermee gestopt was volgens mij al na de 1ste aflevering,
ik ben season 1 nu aan het downloaden in 720p kwaliteit wat altijd wel n streepje voor heeft bij mij, als in dat de kwaliteit veel fijner is om naar te kijken en beeldkwaliteit is voor mij echt al 50% beter als crappy.
dus ik ga deze serie nog n kans geven, zal tegen die tijd dan wel mn mening geven als ik eraan begonnen ben.. |
|
_________________ Volgt op het moment:
Heroes S04 | Flash Forward S01 | Dexter S04 | Bored to Death S01 | Desperate Housewives S06 | Ugly Betty S04 | Mad Men S02 |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 28 Augustus 2009, 20:52u |
|
|
|
| ben nog steeds niet begonne aan deze serie, inmiddels is season 3 al begonnen, iemand die deze serie volgt?? word ook op nederland 2 uitgezonden.. |
|
Heroes S04 | Flash Forward S01 | Dexter S04 | Bored to Death S01 | Desperate Housewives S06 | Ugly Betty S04 | Mad Men S02 |
|
|
|
Geplaatst: Zondag 6 September 2009, 14:18u |
|
|
|
| Ik ga het proberen maar mijn smaak kennende zal het niets worden voor mij. Maar ja geef nooit een oordeel als je hetzelf niet hebt gezien. |
|
_________________ Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 2 Oktober 2009, 22:17u |
|
|
|
| ben eindelijk begonnen aan deze serie!! erg goeie serie! fantastische vormgeving!! de sfeer is super!! |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 6 Oktober 2009, 17:20u |
|
|
| Merie |
|
|
 |
| Berichten: 50 |
| Woonplaats: Rotterdam |
|
|
 |
 |
 |
|
Vind deze serie geweldig! Jammer alleen dat ze 'm zo laat en onregelmatig uitzenden.
En dan durft UPC ook nog 0,99 ct per aflevering op hun digitale Uitzending gemist te vragen! |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 11 Januari 2010, 02:27u |
|
|
| sepsep |
|
|
 |
| Berichten: 3 |
| Woonplaats: Groningen |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik moet echt een lans breken voor deze serie, want in tegenstelling tot sommige berichten op dit forum is deze serie echt fantastisch! Ik geef toe, de eerste paar afleveringen moet je er even inkomen, maar saai is het allerminst. Het personage van Don Draper maakt al enkele fantastische ontwikkelingen door in het eerste seizoen. Het gaat in de serie niet alleen om de reclame, maar ook om de levenstijl en de sfeer van die tijd. Het is verschrikkelijk knap dat de makers deze serie dat gevoel van authenticiteit hebben meegegeven. Draper (Hoofdrolspeler) is ook niet zomaar een (m)ad-men, maar iemand met een verleden en een geheim.
Vooral de scenes met Don en Roger vind ik persoonlijk fantastich. Het sfeertje, hoe ze praten, etc. Daarnaast zijn ook de kantoorscenes met de jongens prachtig. Goede humor! Maar ook wordt de tijdgeest zeer doeltreffend neergezet mbt vrouwen, minderheden, roken, drank, vreemdgaan, etc. Over de meeste van deze onderwerpen hebben we in de jaren een andere opvatting gekregen, maar deze serie portretteert op een geniale manier hoe de gebruiken en gewoontes destijds waren.
Voor degenen die net beginnen, seizoen 2 en seizoen 3 zijn zo mogelijk nog beter! Zonder ook maar iets te willen verklappen zou ik alleen willen zeggen dat dingen niet altijd zijn zoals ze zijn en dat dingen ook zeker veranderen. Wat dat betreft kan ik niet wachten tot seizoen 4.
Echt een aanrader deze serie, kijken! |
|
_________________ Top 10 (willekeurig, kiezen is te moeilijk)
Sopranos
Mad Men
Oz
Deadwood
Rome (alleen seizoen 1)
The Office US
The Simpsons
Band of Brothers
The Wire
Carnivale (schandalig dat ze die cancelden) |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |