Waardering
| Gemiddelde waardering : 8.5 |
Laagste waardering : 7 |
| Gemiddelde waardering : 8.5 |
Laagste waardering : 7 |
| Quantum Leap (1998) | ||
![]() | Quantum Leap is een project waarbij tijdreizen wordt onderzocht. Wanneer de geldschieters resultaten willen zien of anders het geld terugtrekken, experimenteert dokter Sam Beckett op zich zelf. Hij komt vast te zitten in het verleden en springt van lichaam naar lichaam. Hij moet een opdracht vervullen in het leven van de persoon waarin hij is gesprongen, zodat hij weer naar een volgend lichaam en een volgende tijd kan springen, in de hoop dat de volgende sprong naar zijn eigen lichaam en tijd is. Andere mensen zien hem als de persoon waarin hij is gesprongen en Sam heeft alleen hulp van Al die in zijn tijd wordt weergegeven als hologram en de computer Ziggy. | |
Cast: Admiral Al Calavicci - Dean Stockwell (Enterprise, Murphy Brown) Dr. Sam Beckett - Scott Bakula (JAG, Battlestar Galactica) Ziggy - Deborah Pratt (Airwolf, Magnum P.I.) Bedacht door - Donald P. Bellisario (NCIS, JAG, Airwolf, Magnum P.I., Battlestar Galactica) Externe links: The Accelerator Chamber | Trivia:
| |
Quantum Leap intro: | Quantum Leap wordt gecanceld: |
Ja als ik binnekort nog eens tijd heb dan ga ik wel even kijken. Ik zag dat seizoen 1 maar iets van 20-30 euro kost bij de MM en Sliders vond ik een erg leuke serie ja.Maxx schreef:Als je houdt van series als Sliders en het huidige Journeyman, dan is dit wel wat. Ik was hier vroeger erg gek van. Klassieke SF-serie.

Aminozuur schreef:1 fout in de openingspost.
Quantum Leap werd uitgebracht in 1989, niet 1998![]()
En ik ben net beginnen kijken. Ik herinner me dat ik als kind meekeek met mijn ouders en dat ik dat toen fantastisch vond.
Een tijdje terug ben ik de naam van de serie weer te weten gekomen. Jihaa!
Wat een verschil met eigentijdse series, maar dit is gewoon super!

Aminozuur schreef:Toch niet?
Sam Beckett wordt volgens mij toch wel door Scot Bakula gespeeld, hoor

Keer terug naar Sci-Fi \ Fantasy \ Horror
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast