Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit forum staan alle Science Fiction-, fantasy- en horrorseries.

Waardering

Gemiddelde waardering : 7.9

Laagste waardering : 7
Hoogste waardering : 9
Aantal waardeerders : 7

Login om te stemmen

Berichtdoor Maxx » 22 jul 2007 17:07

Reaper (2007-2009)

Afbeelding

Reaper gaat over een 21-jarige jongen die voor de duivel ontsnapte zielen moet terugbrengen. Hij probeert dit te combineren met zijn werk in een hardwarezaak.

Cast:

Sam - Bret Harrison (Grounded for Life, That 70's Show)
The Devil - Ray Wise (Twin Peaks, 24)
Bert "Sock" Wysocki - Tyler Labine (Invasion, Boston Legal)
Ben - Rick Gonzalez (Boston Public)
Josie - Valarie Rae Miller (Dark Angel, Smith)
Andi - Missy Peregrym (Heroes)
Andi (Pilot) - Nikki Reed (The OC)
Mom - Allison Hossack (Kingdom Hospital, DaVinci's Inquest)
Dad - Andrew Airlie (The 4400, Saved, DaVinci's Inquest)
Keith - Kyle Switzer

Bedacht door - Michele Fazekas (Law & Order: SVU) en Tara Butters (Law & Order: SVU)

Trivia:
  • De pilot werd geregisseerd door Kevin Smith (Clerks).

Externe links:
The CW

Reaper trailer:

Reaper clip:
Laatst bijgewerkt door Maxx op 03 dec 2009 23:04, in totaal 1 keer bewerkt.
Maxx
Administrator

Lost op SerieJunkies.nl

Berichtdoor Maxx » 22 jul 2007 17:12

De serie gaat 25 september in première, maar de pilot is al op het internet te vinden. De serie doet qua idee denken aan Dead Like Me, maar legt de nadruk meer op humor (bij Dead Like Me was de humor zwarter en subtieler). Op zich wel een grappige pilot. Goede effecten ook. Verder niet heel spectaculair.

De trailer verraad overigens al wel het grootste deel van het verhaal van de pilot.
Maxx
Administrator

Berichtdoor aVirulence » 27 sep 2007 12:00

Best interessante serie. Ik vond 'm in ieder geval grappig. Misschien inderdaad niet zo subtiel als bij Dead Like Me, maar toch wel goed. De eerste aflevering is in principe hetzelfde als de pilot, maar dan met een andere actrice als Josie.
aVirulence
SerieNewbie

Berichtdoor Maxx » 27 sep 2007 18:12

aVirulence schreef:De eerste aflevering is in principe hetzelfde als de pilot, maar dan met een andere actrice als Josie.

Josie is toch dezelfde actrice? In de pre-air pilot was er een andere actrice voor het karakter Andi.
Maxx
Administrator

Berichtdoor aVirulence » 27 sep 2007 18:14

Maxx schreef:
aVirulence schreef:De eerste aflevering is in principe hetzelfde als de pilot, maar dan met een andere actrice als Josie.

Josie is toch dezelfde actrice? In de pre-air pilot was er een andere actrice voor het karakter Andi.

Excuses, inderdaad.
aVirulence
SerieNewbie

Berichtdoor TheSir » 28 sep 2007 7:18

Ik heb gister de eerste ep van de serie gezien en moet toch zeggen heb een paar keer goed hard kunnen lachen.
Leuk verhaal, leuke effects, droge humor..... Dikke aanrader wat mij betreft.
TheSir

Berichtdoor Maxx » 04 okt 2007 19:24

Tweede aflevering vond ik leuker dan de eerste. Heb wel een paar keer hardop zitten grinniken, vooral om Bert.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 20 okt 2007 21:18

S01E03 en S01E04 waren ook weer goed. Bert blijft het leukste karakter.
Maxx
Administrator

Berichtdoor mopech » 23 okt 2007 13:51

Ik vind dit ook wel een grappige serie.
mopech
SerieLiefhebber

Berichtdoor kraagemans » 23 okt 2007 16:43

Fantastische serie zeg! Het is zo simpel en zonder al teveel special effect's en de donkere humor is ook ok. Eindelijk weer een serie waar je lekker voor de buis kan hangen. De vanginstrumenten zjn ook meesterlijk gevonden! De eerte vier zijn ok. :applaus:
Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits
kraagemans
SuperSerieJunkie

Berichtdoor Maxx » 24 okt 2007 21:06

Ja, die vanginstrumenten (vessels) zijn ook leuk. Bij de aflevering met die insekten had ik wel heel erg een Ghostbusters flashback bij de bewuste vessel.
Maxx
Administrator

Berichtdoor MuteMath » 27 okt 2007 22:10

Ik ben hier erg benieuwd naar, ga snel eens een aflevering kijken... BEn een groot fan van Dead like me, alhoewel ik wel moet zeggen dat ik juist de subtiliteit zo mooi vind in die serie...
I hear you Avi, I'll see you Avi
MuteMath
SerieJunkie

Berichtdoor kraagemans » 27 okt 2007 22:25

Ja ghostbusters flashback had ik ook even bij de isekten. Maar het is een fantastische serie. Het is zeker vergelijkbaar met dead like me. Maar deze vind ik toch meer een knipoog hebben. Meer lachen dan dramatiek. Dat is wel eens lekker je hoeft niet al teveel na te denken. Als je dlm leuk vindt dan vind je deze ook leuk.
Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits
kraagemans
SuperSerieJunkie

Berichtdoor Maxx » 27 okt 2007 23:20

Ik vind hem niet echt vergelijkbaar met Dead Like Me. Heel ander slag humor. Ik vind beide series leuk, maar kan me voorstellen dat Dead Like Me fans Reaper te kinderachtig vinden.
Maxx
Administrator

Berichtdoor TheSir » 28 okt 2007 9:26

Om de humor vind ik juist de serie leuk, gewoon lekkere domme humor waar je totaal niet over na hoeft te denken. Gewoon lekker kijken en genieten. Al zijn sommige dingen wel weer een beetje extreem overdreven maar dat maakt het ook wel weer leuk.

Mag van mij wel een tijdje door gaan deze serie. Ben benieuwd hoelang want de kijkcijfers waren erg slecht afgelopen week.
TheSir

Volgende

Keer terug naar Sci-Fi \ Fantasy \ Horror