Buck Rogers in the 25th Century

In dit forum staan alle Science Fiction-, fantasy- en horrorseries.

Buck Rogers in the 25th Century

Berichtdoor Maxx » 18 jul 2007 19:53

Buck Rogers in the 25th Century (1979 - 1981)

Afbeelding

Buck Rogers in the 25th Century gaat over een astronaut uit de 20ste eeuw die 500 jaar in de toekomst weer tot leven wordt gewekt en zo de grootste held van de toekomstige aarde wordt.

Cast:

Capt. William "Buck" Rogers - Gil Gerard (Days of our Lives)
Col. Wilma Deering - Erin Gray (Baywatch, Profiler, Port Charles)
Twiki - Felix Silla (The Addams Family, Battlestar Galactica)
Twiki (stem) - Mel Blanc (The Flintstones)
Dr. Elias Huer - Tim O'Connor (Dynasty)
Dr. Theopolis - Eric Server
Narrator - William Conrad (Jake and the Fatman)

Bedacht door - Glen A. Larson (Battlestar Galactica, Knight Rider, Magnum P.I.)

Trivia:
  • Terwijl de serie werd gemaakt, verleende Mel Blanc (de stem van Twiki) zijn stem ook aan een Looney Tunes parodie genaamd Duck Dodgers and the Return of the 241/2th Century.
  • Toen de studio besloot de serie te cancellen voordat de laatste aflevering was opgenomen, was de producer een beetje pissig. Zodra hij het nieuws hoorde ontruimde hij zijn kantoor. De stagiair Guy Magar kwam toevallig zijn kantoor binnenlopen om te kijken of de producer nog iets nodig had. De producer wees hem aan om de laatste aflevering te regisseren. De studio wist niet dat Guy Magar daarvoor nog nooit iets had geregisseerd op een studentenfilm na. Guy Magar regisseerde later nog afleveringen van The A-Team, Nowhere Man en La Femme Nikita.

Externe links:
BuckRogers.org

Buck Rogers in the 25th Century intro:

Buck Rogers in the 25th Century clip:
Laatst bijgewerkt door Maxx op 04 dec 2009 0:01, in totaal 1 keer bewerkt.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Blush » 20 jul 2007 21:36

Ik weet wel dat ik die serie gevolgd heb, maar ik kan me er helemaal niets meer van herinneren :lol:
I'm [s]not[/s] a serie junk!
Blush

Berichtdoor Maxx » 20 jul 2007 21:39

Ik kon me vooral dat robotje nog herinneren. Moet je trouwens eens letten op dat robothoofdje die op een wekker lijkt in het tweede filmpje, waar doet je dat aan denken? Het deed mij heel erg denken aan het robotje van Bassie en Adriaan. :lol:
Maxx
Administrator

Berichtdoor Blush » 20 jul 2007 21:41

Ja inderdaad.... :lol: en dan dat biwibiwi (ik heb het geluid toch maar even aangezet :P )... Er komt nu wel weer wat naar boven drijven...
Blush

Berichtdoor Maxx » 20 jul 2007 21:42

Ja, en dat vrouwelijke robotje roept maar Booty Booty. Zou dat zijn wat ze noemen een Booty-call? ^^:)
Maxx
Administrator

Berichtdoor Blush » 20 jul 2007 21:47

Misschien is het daar wel van afgeleid :ergcool:
Blush

Berichtdoor kraagemans » 16 maart 2008 18:14

Ik heb deze gevolgd. Dit was in de tijd van Battelstar galactica die ik ook volgde. Ik vond Kolonel Deering ook wel wat hebben. Ze was eigenlijk verliefd op Buck en andersom maar ze begonnen nooit wat. Hoe moeilijk kan je je hetzelf maken. Toen Hawkeye erbij kwam vond ik het wat minder leuk worden. Maar het het als jongen een spannende serie gevonden. Ik fantaseerde erop los dat ik ook in de toekomst zou belanden :lol: En de lazerpistolen was echt top. Met dat bekende geluid. Ja dat kan ik natuurlijk niet omschrijven. Twiggie was erg grappig bidibidibidi. Hij was het geweten van Buck. En hij kreeg later een vriendinnetje. Pfft ben ik de enige die het zich nog zo goed kan herrinneren :ja
Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits
kraagemans

Keer terug naar Sci-Fi \ Fantasy \ Horror