|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 5 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Zaterdag 3 Maart 2007, 00:23u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 11 Maart 2007, 18:54u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 4373 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Dit blijft nog altijd een van mijn favoriete series. Ik ben al tijden van plan om de hele serie weer eens opnieuw te zien. Het laatste seizoen heb ik zelfs nog helemaal niet gezien, terwijl ik bij het achtste seizoen een gevoel had van het begint weer interessant te worden. Ik vond de karakters van Robert Patrick en Annabeth Gish namelijk wel goed. Ik heb de hele serie op DVD. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 11 Maart 2007, 19:10u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik ben ook van plan de serie weer van het begin af aan te kijken, ben zelfs onlangs gestart met de eerste afleveringen, maar ik vind het lastig mijn aandacht erbij te houden omdat ik de eerste afleveringen al 1 of meerdere keren heb gezien en ik nog zoveel leuke series heb liggen. (Zo dat was een lange zin! ) De laatste paar seizoenen heb ik echt heel veel gemist, maar ik wil het liefst weer bij het begin beginnen om de story-arc weer goed te kunnen volgen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 11 Maart 2007, 20:11u |
|
|
|
Het was een super goeie serie
(ik heb zelfs die pc game ervan)
Wat ik wel jammer vond dat er op het einde alles ineens zo snel afgelopen was.. nouja een soort van geen einde.. het was ineens over ?
Dat heb ik nooit helemaal begrepen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 21 Maart 2007, 22:18u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nou ik ben door mn DVD-box van seizoen 1 King Of Queens heen, dus ik heb besloten om nu weer van begin af met de X-Files te beginnen!
*stopt de Pilot-episode in de DVD-speler*
 |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 21 Maart 2007, 22:29u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Have fun en tot over een paar weken!  |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 21 Maart 2007, 23:33u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zo, net de pilot weer eens gezien. Het heeft eigenlijk nog niets van zijn charme verloren, hoewel het er een klein beetje gedateerd uitziet. In retrospect kan ik nu wel begrijpen waarom de serie in het begin werd vergeleken met Twin Peaks, zeker deze aflevering
Leuk om de eerste ontmoeten tussen Mulder en Scully weer eens te zien, met de quote die ik me nog steeds kon herinneren: that's why they put the "eye" (I) in FBI.
Ook in de eerste aflevering al komt de Cigarette Smoking Man voorbij, hoewel hij geen woord zegt. En er wordt al een begin gemaakt met de zgn. mythology als Mulder aan Scully vertelt hoe het zo gekomen is dat hij zich zo interesseert voor het paranormale: zijn zusje Melissa werd ontvoerd toen hij 10 jaar oud was, en hij kon niks doen om het te voorkomen.
En tot slot nog even een screenshot van de onvergetelijke scene met Scully in de stromende regen, overladen met ongeloof van wat ze zojuist heeft gezien.
Next up: Deep Throat |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 21 Maart 2007, 23:36u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik heb de pilot een tijdje terug ook (gedeeltelijk) weer gezien. Vond het wel leuk om Mulder bezig te zien met die kruisen op de weg en hem helemaal uit zijn dak zien gaan door de paar seconden tijd die ze waren 'verloren'. En Scully die helemaal paranoïde werd door die insektenbeet.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 21 Maart 2007, 23:41u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ik kijk wel uit naar die toch wel klassieke afleveringen met karakters als Eugene Tooms en de Fluke. En Nic Lea's karakter, die was ook altijd erg stoer. Ja dat worden weer leuke weken!  |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 21 Maart 2007, 23:51u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ja, Nicholas Lea speelt mijn favo karakter uit de serie. Je weet nooit aan welke kant hij nou staat. Ik was dan ook erg blij hem weer te zien opduiken in de serie Kyle XY. |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 22 Maart 2007, 00:41u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zonet aflevering 2 gezien, Deep Throat, waarin we dus voor het eerst kennis maken met het karakter Deep Throat (en die naam komt niet van de beroemde Linda Lovelace film ). Ook voor het eerst te zien in deze aflevering zijn de opening credits en de beroemde melodie van Mark Snow. Die ontbraken namelijk in de pilot.
Mulder: They're here, aren't they...
Deep Throat: Mr. Mulder, "they" have been here for a very long time... |
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 25 Maart 2007, 15:14u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zojuist aflevering 8 gezien van seizoen 1, getiteld Ice. De aflevering lijkt erg geinspireerd op de film The Thing, en het is niet een van mijn favoriete afleveringen. Wel leuk was de herkenning van twee gast-acteurs die nu grote bekendheid genieten:
Felicity Huffman (Lynette Scavo in Desperate Housewives) en Xander Berkeley (George Mason in 24)!
|
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 26 Maart 2007, 00:13u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Net weer twee mooie afleveringen gezien. Vanaf aflevering 9 (eigenlijk afl. 10, maar de pilot wordt gezien als aflevering 0, vandaar) begint de serie echt goed op gang te komen met "Fallen Angel", over een neergestorte UFO en de grote cover-up operatie die daar uit voortvloeit. Memorabel is ook het karakter Max Fenig, een epileptische UFO-fanaticus die zelf ooit ook is ontvoerd, maar zelf weet hij dat niet. Dit karakter zal in latere afleveringen nog terugkeren ("Tempus Fugit" en "Max"). Goeie aflevering!
De tweede die ik net heb gezien is "Eve", over gekloonde meisjes die ver weg van elkaar wonen en plotseling op dezelfde dag allebei hun adoptievader verliezen op gruwelijke en identieke wijze. Ook in deze aflevering een bekende van Desperate Housewives: Harriet Harris als Dr. Sally Kendrick, Eve 7 en Eve 8. Eveneens een zeer sterke aflevering.
|
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 26 Maart 2007, 17:48u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Je zei dat Ice was geïnspireerd op The Thing. Bij Eve moest ik meteen denken aan Eve of Destruction met onze eigen Reneé Soutendijk. |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 27 Maart 2007, 00:05u |
|
|
|
elke keer ga ik opnieuw beginnen met deze serie...
dan kijk ik 1 aflevering en dan kijk ik al niet meer.
op een of andere manier boeit het mij niet genoeg....
vroeger vond ik het altijd een enge serie.
mijn vader volgde het altijd en dan durfde ik echt niet te kijken! |
|
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 8
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende
|
|
|
|
|  |