In de dramaserie 3 Lbs. draait het om twee steengoede neurochirurgen. Ze hebben beiden een grote voorliefde hebben voor het brein, maar hebben een verschillende mening over de behandelmethoden van patiënten. Dr. Doug Hanson (Stanley Tucci) is meer geïnteresseerd in het opereren in hersenen en Dr. Jonathan Seger (Mark Feuerstein) bekommert zich meer om het welzijn van de patiënt en de psychische achtergronden.
Cast:
Dr. Douglas Hanson - Stanley Tucci (ER, Wiseguy) Dr. Jonathan Sege - Mark Feuerstein (The West Wing, Caroline in the City) Dr. Adrienne Holland - Indira Varma (Rome) Dr. Thomas Flores - Armando Riesco
Bedacht door - Peter Ocko (Dead like me, Boston Legal, Parker Lewis Can't Loose)
Trivia:
De titel van de serie refereert naar het feit dat een gemiddeld brein 3 pond weegt.
CBS cancelde de serie na 5 van de 8 afleveringen. Waarschijnlijk te weinig kijkcijfers. Jammer, want ik vind Tucci altijd wel een leuke acteur.
Wordt de serie nu op Net5 uitgezonden?
CBS cancelde de serie na 5 van de 8 afleveringen. Waarschijnlijk te weinig kijkcijfers. Jammer, want ik vind Tucci altijd wel een leuke acteur.
Wordt de serie nu op Net5 uitgezonden?
Jups elke maandagavond om 20.30 (op de plek van Grey's Anatomy)
Ik vind hem helemaal geweldig
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum