Slave Hunters, the

In dit forum staan alle actieseries, misdaadseries, thrillers en mysterie.

Slave Hunters, the

Berichtdoor lynx88 » 22 feb 2010 21:59

Slave Hunters, The (2010 - 2010)

Afbeelding

Tijdens de Joseon Dynasty, "Chuno" evolueert zich rond de wereld van de slaven jagers. (genaamd als "Chuno Ggun") en slaven (genaamd als "Nobi"). De slaven werden soms geboren in een systeem van dienstbaarheid maar soms werden slaven ook gestraft voor een misdaad dat ze niet hebben gepleegd. In de drama serie "Chuno" [Engelse versie is The Slave Hunters] een slaven jager [gespeeld door Jang Hyuk] probeert een weggelopen slaaf op te sporen [gespeeld door Oh Ji-Ho]. De weggelopen slaaf werd een "nobi" nadat hij valselijk is beschuldigd van een misdaad dat hij niet heeft gepleegd. Terwijl de slavenjager de weggelopen slaaf op het spoor is ontmoet hij ook een vrouw waarop hij verliefd wordt [gespeeld door Han Hyo-Ju].

Cast:

Lee Dae Gil - Jang Hyuk (Robber)
Song Tae Ha - Oh Ji Ho (Queen of Housewives)
Un Nyun - Lee Da Hae (My Girl, Hello Miss)
Hwang Chul Woong - Lee Jong Hyuk (Powerful Oppenents)
Eop Bok - Gong Hyung Jin (I Love You)
General Choi - Han Jung Soo (Her Style)

Bedacht door:
Chun Sung Il
Kwak Jung Hwan (Hometown Legends)

Externe links:
Officiële website

Trivia:
  • Titel: Chuno; Ook wel genoemd: Pursuing Servants / Slave Hunter
  • DBM announced that "The Slave Hunters" actress - the only Asian actor to be invited to the event - will be leaving for Los Angeles today to attend a character launching party hosted by Warner Brothers

Trailer [eng sub]:

Opening:
Laatst bijgewerkt door lynx88 op 04 apr 2010 21:41, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
lynx88

Berichtdoor kraagemans » 04 apr 2010 19:31

Kan je me misschien een link geven waar ik dit kan downen?
Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits
kraagemans

Berichtdoor lynx88 » 04 apr 2010 21:39

kraagemans schreef:Kan je me misschien een link geven waar ik dit kan downen?

http://www.dlaznmovies.com/2010/01/slave-hunters.html

Voila, alle afleveringen op goede kwaliteit met ondertiteling.

Ik moet deze serie ook nog gaan kijken, een vriendin uit Korea zei dat het echt super goed was dus ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik denk dat ik deze week hieraan ga beginnen aangezien ik net klaar ben met Pasta en Thank You.

EDIT: Ik heb besloten om nu de eerste episode te gaan kijken. Ik laat zo nog wel even weten wat ik er van vind!

EDIT: OW nee, dit meen je niet! Ik zie direct al in de eerste shot mijn favoriete Koreaanse acteur...YEAH! Ik heb net de serie Thank You helemaal gezien waarin hij fenomenaal de hoofdrol speelde en hij speelt ook gruwelijk goed in films zoals Windstruck. En uiteraard de vrouw die een ster gaat worden in Hollywood: Lee Da Hae, speelt erg goed in de serie My Girl!

Oke, straks mijn uiteindelijke mening over de eerste aflevering!!!

Afbeelding
Afbeelding
lynx88

Berichtdoor lynx88 » 04 apr 2010 23:27

Ik heb zojuist de eerste aflevering gezien!

WOW, wat een prachtig maar schokken en triest verhaal. Er zat echt een heel zielig moment in en dit is nog maar de eerste episode.
De settings vind ik trouwens ook prachtig. De Jeju islands is nu een toeristische plek, zag ik een keer in We Got Married. Echt hele mooie shots allemaal.
Acteerwerk vond ik ook goed, en mijn favoriet was weer erg goed bezig :D En de vechtscenes is gewoon een kunstwerk. Vooral met dat slowmotion erbij werd ik echt helemaal gek.

Persoonlijk vind ik het echt geweldig en ga ik het zeker verder kijken. Ik moet nog wel even inkomen, het is de eerste keer dat ik wat meer moeite had met de engelse ondertiteling, maar ik kon het verder gewoon goed volgen en na verloop van tijd zal dat ook geen problemen meer opleveren.

Al met al gewoon geweldig om te zien, maar wel een erg zielig verhaal!
Afbeelding
lynx88

Berichtdoor Yesughei » 05 apr 2010 14:50

Ik heb ook net de eerste aflevering gekeken.
Het is inderdaad wel een goede serie. Maar ik was er eerlijk gezegd niet echt weg van. De vecht scenes zijn heel goed, maar ik ben niet echt weg van het acteerwerk...
Na één aflevering kan ik natuurlijk nog niet echt iets zeggen over de serie, ik ga denk ik wel verder kijken.
topseries: Breaking Bad-Carnivàle-Merlin-Chuck-Dexter-Heroes-True Blood-V-Spartacus
Yesughei

Berichtdoor lynx88 » 05 apr 2010 16:52

Yesughei schreef:Ik heb ook net de eerste aflevering gekeken.
Het is inderdaad wel een goede serie. Maar ik was er eerlijk gezegd niet echt weg van. De vecht scenes zijn heel goed, maar ik ben niet echt weg van het acteerwerk...
Na één aflevering kan ik natuurlijk nog niet echt iets zeggen over de serie, ik ga denk ik wel verder kijken.

Ik begrijp wat je bedoelt qua acteerwerk.
Lee Dae Gil vond ik daarentegen dan wel weer erg goed acteren, ook zijn houding past perfect bij die van een 'robber'.
Maar ik weet niet precies waardoor het komt, misschien wel door die aparte kleurrijke kleding of de setting?
Ik had wel eens een koreaanse film gezien ook in deze setting, en daar deden die vrouwen precies hetzelfde acteren. Dus misschien waren ze vroeger wel zo :P
Ik zal het wel eens navragen aan iemand, ben wel benieuwd hoe dat nou zit.

Zoveel afleveringen zijn het nou ook weer niet en het is maar 1 seizoen. Dus ik kijk het sowieso af :) anderhalf week ongeveer en ik ben klaar :P
Afbeelding
lynx88

Berichtdoor Yesughei » 05 apr 2010 17:06

Ja ik ga het ook wel afkijken. Ben alleen ook deadwood en nog een aantal andere series aan het kijken dus het gaat niet zo snel...

Wat mij opvalt bij het acteerwerk is dat ze allemaal heel erg overdreven acteren. Vooral veel gezichtsuitdrukking en zo. Dat heb ik wel vaker gezien bij dit soort Aziatische films en series. Is waarschijnlijk ook gewoon even wennen.
En Lee Dae Gil is inderdaad wel heel goed!
topseries: Breaking Bad-Carnivàle-Merlin-Chuck-Dexter-Heroes-True Blood-V-Spartacus
Yesughei

Berichtdoor lynx88 » 05 apr 2010 17:26

Ja, overdreven! Dat is het. Bij koreaanse series zoals Pasta of Iris doen ze dat totaal niet, maar zodra het in zo'n setting is juist weer wel. Dat is inderdaad wennen, je kent het misschien ook van films zoals Hero [die chinese film]. Bij die film Geisha was dat ook zo erg, maar misschien werd dat wel aangeleerd bij de rijken?

Ik denk dat ik me van de week daar eens in ga verdiepen.
Afbeelding
lynx88

Berichtdoor Yesughei » 05 apr 2010 17:41

Misschien heeft het ook wel met de cultuur te maken. Wij westerlingen zijn helemaal niet expressief. De populairste acteurs van hollywood zijn van die helden met zo min mogelijk expressie en die zo min mogelijk zeggen. Clint Eastwood is daarvan een goed voorbeeld denk ik.
Aziaten daarentegen zijn veel expressiever. Ze gebruiken veel meer handgebaren en zo. Misschien komt het daar wel door. Ze acteren dus misschien wel niet overdreven, maar voor hun gewoon normaal.
Er zijn natuurlijk ook veel Aziatische films die in westerse stijl zijn gemaakt, waar ook heel westers wordt geacteerd. Taegukgi hwinalrimyeo (brotherhood of war) vind ik daar een heel goed voorbeeld van. (wel hele goede film trouwens!).
Yesughei

Berichtdoor lynx88 » 05 apr 2010 17:58

Klopt helemaal. Ik ga zometeen episode 2 kijken, ben wel benieuwd! Dat van dat meisje van 13 jaar vond ik echt zo zielig, ik moest direct aan een documentaire denken van Indonesië waar dit nu nog steeds gebeurd. Dan heb je wel even zoiets van...damn...
Afbeelding
lynx88

Berichtdoor lynx88 » 05 apr 2010 22:59

ik heb zojuist epi 2 gezien.

Gevechten waren weer fantastisch en erg mooie backgrounds weer zeg. Die laatste shot was ook tof gedaan.
Verhaal begint nu meer vorm te krijgen vind ik, en ik vond deze aflevering beter dan die eerste. Het begint nu serieuzer te worden.

Ik moet zeggen dat ik deze setting toch wel erg tof vind. Misschien dat ik hierna ook ga kijken:
Queen Seon Duk [62 afleveringen...is wel erg veel :P] Maar eerst The Slave Hunters natuurlijk.
Afbeelding
lynx88

Berichtdoor lynx88 » 06 apr 2010 22:10

Wow, geweldige scene is dit:
Afbeelding
Afbeelding

Echt een heel erg mooi gevecht.

EDIT: Wat een cliffhanger zeg van epi 3.
Afbeelding
lynx88

Berichtdoor lynx88 » 07 apr 2010 23:00

Aflevering 4 was weer waanzinnig! Gevecht aan het begin was een te bruut gewoon. Het einde was ook erg mooi met geweldige ondersteuning van muziek. Ik moet die soundtrack een keer hebben.
Afbeelding
lynx88

Berichtdoor Yesughei » 09 apr 2010 19:39

Ben nu bezig met de 2e aflevering, het wordt inderdaad steeds beter. Het verhaal begint zich nu te ontwikkelen en vechtscenes worden beter lijkt het. Ik ga zeker verder kijken! Ik erger me alleen wel aan (klinkt raar) de meeste vrouwelijke acteurs. Vooral Jumo vind ik nogal irritant. Behalve natuurlijk de hoofdrolspeelster (hoe heet ze eigenlijk?), die speelt wel best goed.
Yesughei

Berichtdoor lynx88 » 09 apr 2010 20:01

Ik erger me me daar ook aan hoor, gelukkig zijn ze niet al te vaak in beeld!

Lee Da Hae is die vrouw die je waarschijnlijk bedoeld. Ik zit nu bij epi 5 en ze is nu lekker vaak in beeld. Ik ken ze toevallig van de serie My Girl, maar ze ziet er nu totaal anders uit, lastig om te herkennen. Maar ze is wel prachtig om te zien. Ow ja, en er komt -vanaf epi 4- nog een vrouw die ZOOO tof is. Mooi kostuum heeft ze ook aan.
En nog een danseres, vond ik eerst een aparte rol, maar ze voegt toch wel iets leuks toe in het plaatje.

Vanavond ik ga episode 6 kijken.

Dit is die vrouw die ik bedoel, die echt tof is.
Afbeelding
Afbeelding
lynx88

Volgende

Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie