|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 11 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1806 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is mali76
De gebruikers hebben in totaal 23510 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Vrijdag 22 Juni 2007, 21:07u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
| Airwolf (1984 - 1986)
| |
 | Airwolf gaat over een piloot, Stringfellow Hawke, die een geheime geavanceerde legerhelicopter voor de geheime dienst vliegt. Hij vliegt de missies in ruil voor het zoeken naar zijn verdwenen broer.
| | Cast:
Stringfellow Hawke - Jan-Michael Vincent (Police Story, Bonanza)
Dominic Santini - Ernest Borgnine (McHale's Navy)
Michael 'Archangel' Coldsmith Briggs III - Alex Cord (Police Story, Fantasy Island)
Caitlin O'Shaughnessy - Jean Bruce Scott (Port Charles, Magnum PI, St. Elsewhere)
Marella - Deborah Pratt (Quantum Leap, Magnum PI)
Bedacht door - Donald P. Bellisario (Battlestar Galactica, Magnum PI, JAG, NCIS)
|
Trivia:
- Nadat de show was gecanceld werd de helicopter verkocht aan een Duitse firma. De helicopter fungeerde als ambulance-helicopter. Op 9 juni 1991 crashte de helicopter tijdens een onweerstorm. De drie inzittenden vonden de dood.
- Tijdens het filmen crashte een Huey-helicopter, waarbij Jan-Michael Vincent's stunt dubbel Reid Rondell de dood vond.
- De show werd gecanceld vanwege tegenvallende kijkcijfers en Jan-Michael Vincent's groeiende alcoholprobleem.
Externe links:
TVRage.com
TV Series
| | Airwolf intro:
| Airwolf:
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 11 Februari 2009, 15:22u |
|
|
| Fer-D |
|
|
 |
| Berichten: 798 |
| Woonplaats: Goes. |
|
|
 |
 |
 |
|
Haha, we keken dit altijd vroeg tijdens het avondeten. Toen vond ik 't leuk, maar als ik nu zo'n scene terug zie is 't eigenlijk best een leipe serie. Maarja, het we zijn ook weer een aantal jaren verder natuurlijk. |
|
_________________ Kijkt op het moment:
Crusade (S01)
Life (S02)
The Mentalist (S01)
Volgend(e) "project(en)":
Robin Hood (S01)
Hotel Babylon (S01) |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 16 April 2009, 20:21u |
|
|
|
| Deze serie heb ik gevolgd op filmnet en later op de nederlandse tv.
|
|
_________________ Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 16 April 2009, 21:06u |
|
|
|
Toen was het leuk om te kijken.
Bedacht door - Donald P. Bellisario (Battlestar Galactica, Magnum PI, JAG, NCIS)
Heeft paar leuke dingen bedacht  |
|
_________________ Volgt: Heroes, Merlin, NCIS, NCIS: LA, Bones, House, Human Target, 24
Seizoen klaar: Dark Blue
Loopt achter: Legend of the Seeker, TSCC
Serie klaar: The Shield, Roswell, Prison Break, The Unit |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 16 April 2009, 21:10u |
|
|
|
| Ja vergeet riptide niet ook erg vermakelijk! |
|
_________________ Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 17 April 2009, 17:06u |
|
|
|
Ik heb net geleden de serie weer eens gezien, vond hem vroeger geweldig, ik zoek alleen de ondertitel nog  |
|
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |