|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 6 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Maandag 18 Juni 2007, 21:19u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 18 Juni 2007, 21:27u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik zag het logo van deze serie en herkende James Nesbitt daarop. Nesbitt kende ik al van de komische dramaserie Cold Feet en daarin vond ik hem altijd erg goed. Bij het toevoegen van de serie kwam ik erachter dat Steven Moffat de serie heeft bedacht. Moffat is ook de bedenker van Coupling, één van mijn favoriete comedyseries. Ik ben benieuwd wat deze twee comedyveteranen met deze serie doen. Na het zien van de clip uit de openingspost wil ik zeker een paar afleveringen kijken om te zien hoe de serie is. Nesbitt's moodswing is echt briljant gespeeld. |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 19 Juni 2007, 19:46u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Net de eerste aflevering gezien en ik vond hem erg goed. Ik zet straks nog even een filmpje op YouTube van het begin van de eerste aflevering en die zal ik dan ook even aan de openingspost toevoegen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 17 September 2007, 23:24u |
|
|
| pascool |
|

|
 |
| Berichten: 34 |
| Woonplaats: Amersfoort |
|
|
 |
 |
 |
|
Superserie! Hopelijk komt er een vervolg.
Ik ben ook een grote fan van James Nesbitt, coldfeet was geweldig en Murpy's law ook. |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 18 September 2007, 20:47u |
|
|
| dropeye |
|
|
 |
| Berichten: 14 |
| Woonplaats: Goes |
|
|
 |
 |
 |
|
meesterlijke serie echt goede vertolking van James Nesbitt ik hoop eigenlijk dat er geen vervolg komt
omdat het meestal minder is na zoiets goeds |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 18 September 2007, 21:12u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Nou er zijn genoeg series die het trekken om meerdere goede seizoenen voort te brengen. Ik heb helaas nog niet veel van deze serie gezien, maar ben met jullie eens dat James Nesbitt cool is. |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 8 Oktober 2009, 15:33u |
|
|
|
Toevallig de eerste 2 delen van deze (mini)serie gezien op SciFiChannel gisteravond.
Ik vind het een steengoede serie met geweldige humor. Volgende week woensdag komen deel 3+4, dus dan zit ik weer te kijken... |
|
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |
|
|
|