Waardering
| Gemiddelde waardering : 8.4 |
Laagste waardering : 4 |
| Gemiddelde waardering : 8.4 |
Laagste waardering : 4 |
| House, M.D. (2004 - ????) | ||
![]() | House, M.D. volgt de praktijken van dokter Gregory House, een briljante, maar verbitterde arts. Hij drijft zijn team van jonge dokter tot het uiterste om achter de oorzaken van een patiënt's ziekte te komen, zet zijn vriendschap met collega Wilson regelmatig op het spel en drijft zijn baas Cuddy tot wanhoop. Maar aan het eind van de dag red hij meestal het leven van een patiënt die anderen opgegeven zouden hebben. | |
Cast: Dr. Gregory House - Hugh Laurie (A Bit of Fry and Laurie, Blackadder) Dr. Eric Foreman - Omar Epps (ER) Dr. Allison Cameron - Jennifer Morrison Dr. Robert Chase - Jesse Spencer Dr. James Wilson - Robert Sean Leonard Dr. Lisa Cuddy - Lisa Edelstein (Felicity, Ally McBeal, The West Wing) Bedacht door - David Shore (Law & Order, Due South) | Trivia:
Externe links: Fox | |
House M.D. intro: | Hugh Laurie's auditie: |
RomeoX schreef:Daar heb je wel gelijk in Kim, maar vooralsnog vind ik het zelf nog steeds vermakelijk om te zien. We zien wel hoe lang het duurt.
Is het eigenlijk met series als CSI ook niet hetzelfde verhaal?
G.Fawkes schreef:Nieuwe aflevering van house weer op internetNog 2 afleveringen en dan is het seizoen afgelopen. Maar wat een goede serie is dit zeg! Eerste die ik een 9 geef
Maxx schreef:karinishousefan schreef:help!!! waar kan ik ze op het internet kijken?????
House en andere series zijn te vinden op EZTV. Je moet hiervoor wel torrents kunnen downloaden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten