Waardering
| Gemiddelde waardering : 7.2 |
Laagste waardering : 1 |
| Gemiddelde waardering : 7.2 |
Laagste waardering : 1 |
| Army Wives (2007) | ||
![]() | Army Wives gaat over een vrouw die met een militair trouwt en vervolgens naar een militaire basis verhuisd. Op de basis raakt ze bevriend met andere vrouwen van militairen. | |
Cast: Claudia Joy Holden - Kim Delaney (The OC, NYPD Blue, CSI: Miami, Tour of Duty) Denise Sherwood - Catherine Bell (JAG) Pamela Moran - Brigid Brannagh (Over There, Angel, Brooklyn South) Roland Burton - Sterling K. Brown (Third Watch, Starved) Joan Burton - Wendy Davis Roxy LeBlanc - Sally Pressman Michael Holden - Brian McNamara (The OC, Mercy Point) Frank Sherwood - Terry Serpico (Law & Order: SVU) Trevor LeBlanc - Drew Fuller (Charmed) Amanda Holden - Kim Allen | Bedacht door - Katherine Fugate Trivia:
Externe links: LifeTime | |
Army Wives promo: | Army Wives promo: |
Fer-D schreef:Ik keek deze serie met me ma toen het op de Nederlandse televisie was. Ik vind dit zo'n serie die je alleen kunt kijken als je het achter elkaar(op dvd of gedownload ofzo dus) kunt kijken. Doordat ik elke keer een week moest wachten verloor ik al gauw m'n interesse. :S

Allseries schreef:Ben benieuwd wanneer seizoen 2 op dvd verschijnt!
Want seizoen 3 is in Amerika al afgelopen

antonieq schreef:Heb alleen wat afleveringen gekeken door Catherine Bell die ik van JAG kende.
Vondt de serie een beetje de mislukte tegenhanger van The Unit , die overigens weer wel goed was.
JustinWalker schreef:antonieq schreef:Heb alleen wat afleveringen gekeken door Catherine Bell die ik van JAG kende.
Vondt de serie een beetje de mislukte tegenhanger van The Unit , die overigens weer wel goed was.
Nouja, deze richt zich natuurlijk ook op een heel ander publiek dan The Unit.
Dit gaat echt om de vrouwen en de mannen zijn bijzaak, the Unit meer om de mannen en hun missies met de vrouwen als bijzaak

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten