|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 10 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1806 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is mali76
De gebruikers hebben in totaal 23510 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Zaterdag 2 Juni 2007, 16:22u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik heb de eerste aflevering van de show gezien en vond het best amusant. Het deed denken aan shows als The Apprentice, maar dan dus met een Pirates of the Caribbean-tintje. Door laatstgenoemde filmserie zijn piraten natuurlijk hip op het moment en ik vermoed dus dat de show wel goed bekeken zal worden. Leuk als tussendoortje, nu alle goede series met break zijn.
|
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 24 Juli 2007, 23:17u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik heb twee afleveringen van de show gezien en vond het wel grappig, maar niet boeiend genoeg om me vast te houden. Blijkt nu dat dat voor meer mensen gold, want de serie is inmiddels gecancelt.
| Citaat: |
PIRATE MASTER has been given the boot by CBS following decreasing ratings. The show, which was created by SURVIVOR creator Mark Burnett, is expected to be joined by his other new series, Fox's ON THE LOT, which has also been suffering poor ratings throughout it's first Season.
48 HOURS MYSTERY will replace PIRATE MASTER, effective Tuesday, July 24 (10:00-11:00 PM, ET/PT).
The remaining five episodes of PIRATE MASTER will be streamed on CBS.com every Tuesday starting today (July 24) beginning at 3:00 AM ET/12:00 AM PT. PIRATE MASTER will also be made available to partners of the CBS Audience Network.
It would also appear that PIRATE MASTER has sailed off the Sky One schedules, in the UK, as well. |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 31 Juli 2007, 20:11u |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 31 Juli 2007, 20:17u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Heavy. Het is iets waar psychologen al sinds het begin van Big Brother voor waarschuwden. Maar goed, denk dat diegene ook al niet helemaal stabiel was. Je weet van te voren waar je instapt en bij Pirate Master kan je er altijd voor kiezen er uit te stappen. |
|
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |
|
|
|