SerieJunkies.nl

SerieJunkies.nl Serie Index TV-Gids Actieve Onderwerpen Portal Gebruikerslijst Zoeken Inloggen Registreren
Menu

Mijn gegevens
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Onthoud mij

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Nog geen account?
Meld je GRATIS aan

Wie is er online?

Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 10 Gasten

Geregistreerde gebruikers: Geen

[ Bekijk complete lijst ]

Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u

Zoeken

Geavanceerde zoekopdracht

Statistieken
We hebben 1806 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is mali76

De gebruikers hebben in totaal 23510 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen

Symbaloo
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  Actieve Onderwerpen    
SerieJunkies.nl » Talkshows \ Gameshows \ Reality \ Overig » Pirate Master
BerichtGeplaatst: Zaterdag 2 Juni 2007, 16:22u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Pirate Master (2007)

Pirate Master is een reality gameshow, waarin 16 kandidaten de rol van piraten op zich nemen en op zoek gaan naar de fictionele schat van Zanzibar, die door piratenkapitein Henry Steel zou zijn verstopt. De schat bestaat uit goudstukken ter waarde van 1 miljoen dollar en de kandidaten kunnen per afdeling een gedeelte van de schat winnen. Wanneer een kandidaat overboord wordt gezet, mag hij zijn gedeelte van de schat houden.

Cast:

Presentator - Cameron Daddo (Models Inc, F/X: The Series)

Bedacht door - Mark Burnett (The Apprentice, Survivor)

Externe links:
TVRage.com
CBS
Wikipedia

Pirate Master promo:

Pirate Master clips:

Ik heb de eerste aflevering van de show gezien en vond het best amusant. Het deed denken aan shows als The Apprentice, maar dan dus met een Pirates of the Caribbean-tintje. Door laatstgenoemde filmserie zijn piraten natuurlijk hip op het moment en ik vermoed dus dat de show wel goed bekeken zal worden. Leuk als tussendoortje, nu alle goede series met break zijn.

Bookmark and Share
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van Maxx Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

BerichtGeplaatst: Dinsdag 24 Juli 2007, 23:17u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Ik heb twee afleveringen van de show gezien en vond het wel grappig, maar niet boeiend genoeg om me vast te houden. Blijkt nu dat dat voor meer mensen gold, want de serie is inmiddels gecancelt.

Citaat:
PIRATE MASTER has been given the boot by CBS following decreasing ratings. The show, which was created by SURVIVOR creator Mark Burnett, is expected to be joined by his other new series, Fox's ON THE LOT, which has also been suffering poor ratings throughout it's first Season.

48 HOURS MYSTERY will replace PIRATE MASTER, effective Tuesday, July 24 (10:00-11:00 PM, ET/PT).

The remaining five episodes of PIRATE MASTER will be streamed on CBS.com every Tuesday starting today (July 24) beginning at 3:00 AM ET/12:00 AM PT. PIRATE MASTER will also be made available to partners of the CBS Audience Network.

It would also appear that PIRATE MASTER has sailed off the Sky One schedules, in the UK, as well.
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van Maxx Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

BerichtGeplaatst: Dinsdag 31 Juli 2007, 20:11u Reageren met citaat
RomeoX
Administrator

Citaat:
A contestant on a US reality TV show has taken her own life after posting complaints about her broadcast experience on MySpace.

Cheryl Kosewicz's body was found at her Nevada home on Friday after an apparent suicide.

Ms Kosewicz, a deputy district attorney, had been the fourth contestant axed from CBS's poorly rated Pirate Master, hosted by Australian Cameron Daddo.

The 35-year-old Ms Kosewicz blamed Pirate Master for placing pressure on her relationship. Her partner Ryan O'Neill took his own life less than two months ago.

"Truthfully, I've lost the strong Cheryl and I'm just floating around lost," Ms Kosewicz wrote on MySpace on June 28.

BerichtGeplaatst: Dinsdag 31 Juli 2007, 20:17u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Heavy. Het is iets waar psychologen al sinds het begin van Big Brother voor waarschuwden. Maar goed, denk dat diegene ook al niet helemaal stabiel was. Je weet van te voren waar je instapt en bij Pirate Master kan je er altijd voor kiezen er uit te stappen.

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  Actieve Onderwerpen