SerieJunkies.nl

SerieJunkies.nl Serie Index TV-Gids Actieve Onderwerpen Portal Gebruikerslijst Zoeken Inloggen Registreren
Menu

Mijn gegevens
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Onthoud mij

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Nog geen account?
Meld je GRATIS aan

Wie is er online?

Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 7 Gasten

Geregistreerde gebruikers: Geen

[ Bekijk complete lijst ]

Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u

Zoeken

Geavanceerde zoekopdracht

Statistieken
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess

De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen

Symbaloo
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  Actieve Onderwerpen    
SerieJunkies.nl » Sci-Fi \ Fantasy \ Horror » Tru Calling
BerichtGeplaatst: Donderdag 24 Mei 2007, 15:49u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Tru Calling (2003 - 2005)

Tru Calling volgt het leven van Tru Davies, een studente met een bijbaantje in het mortuarium. Ze komt er achter dat ze een dag kan herbeleven en probeert te voorkomen dat mensen die onterecht dood zijn gegaan om het leven komen. Ook probeert ze het leven van haar drugsverslaafde zus (een advocate) en haar aanklooiende broer makkelijker te maken.

Cast:

Tru Davies - Eliza Dushku (Buffy the Vampire Slayer, Angel)
Harrison Davies - Shawn Reaves
Davis - Zach Galifianakis (Reno 911!, Dog Bites Man)
Lindsay Walker - A.J. Cook (Criminal Minds)
Jack Harper - Jason Priestley (Beverly Hills 90210)
Luc Johnston - Matthew Bomer (Traveler, The Guiding Light)

Bedacht door - Jon Harmon Feldman (Roswell, Reunion)

Trivia:
  • Eliza Dushku sloeg een aanbod om een spinoff van Buffy the Vampire Slayer over haar karakter Faith te gaan doen, omdat ze deze serie wilde maken.
  • Jensen Ackles werd gevraagd om een rol in de serie te spelen, maar sloeg dit af voor een rol in Smallville. De schrijvers van Tru Calling vonden hem echter zo leuk, dat ze een karakter (Jensen Ritchie) naar hem vernoemden.

Externe links:
TVRage.com
FOX

Tru Calling intro + clip S01E01:

Tru Calling clips seizoen 1:

Bookmark and Share
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van Maxx Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

BerichtGeplaatst: Zondag 27 Mei 2007, 23:20u Reageren met citaat
RomeoX
Administrator

In april vorig jaar hield Fox een poll naar aanleiding van het opnieuw op televisie brengen van de serie Family Guy, waarin de bezoekers van de site werd gevraagd welke serie ze na Family Guy hernieuwd op televisie zouden willen zien. Tru Calling was één van die series. De overige series waren Angel, Buffy The Vampire Slayer, Dark Angel en Futurama. Dark Angel van James Cameron won die poll, gevolgd door Tru Calling.
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van RomeoX Stuur privébericht Website bekijken

BerichtGeplaatst: Maandag 8 December 2008, 09:47u Reageren met citaat
ief26

Ik ben dit weekend aan het eerste seizoen van Tru Calling begonnen!

Ik vind het een erg goede serie! Leuk hoe de dag weer opnieuw begint als een overleden persoon Tru om hulp vraagt in het mortuarium. Je gaat, naarmate het seizoen vordert, anders naar de serie kijken... Je krijgt steeds meer oog voor details waarmee de moord van die dag kan worden opgelost... Maar let op... niets is wat het lijkt! Vaak is de persoon die je verdenkt helemaal niet degene die de moord / dood op zijn of haar geweten heeft...

Hoogtepunt tot nu tot is aflevering 11: The Longest Day waarin ze meer dan 1 keer dezelfde dag herbeleeft.

Jammer om te lezen dat de serie na twee seizoenen weer is gecancelled!
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van ief26 Stuur privébericht Website bekijken

BerichtGeplaatst: Vrijdag 20 Februari 2009, 14:54u Reageren met citaat
vogeltje1975

Waar is deze tv serie te zien geweest in NL??
En is er al een dvd box van verschenen hier in NL??
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van vogeltje1975 Stuur privébericht E-mail versturen

BerichtGeplaatst: Vrijdag 20 Februari 2009, 15:15u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Wel op DVD, maar niet in Nederland (ook niet met Nederlandse ondertiteling). De andere vraag kan ik niet beantwoorden.

BerichtGeplaatst: Vrijdag 20 Februari 2009, 15:27u Reageren met citaat
vogeltje1975

Jammer zonder ondertiteling kan ik nl niks volgen.
Duim dan maar dat ie toch uiteindelijk nog op box in NL met ondertiteling zal worden uit gebracht.
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van vogeltje1975 Stuur privébericht E-mail versturen

BerichtGeplaatst: Zondag 26 April 2009, 20:33u Reageren met citaat
kraagemans

Ik heb de dvd's wel kunnen downen met subs. Dus het is mogelijk is echter wel denk ik zo'n half jaar geleden. Op FDTP heb ik dit gedaan. Dus hij is er wel met nederlandse subs. Of die in de benelux is uitgebracht weet ik niet. Gewoon een verzoek doen op fdtp en dan zullen ze de dvd's wel beschikbaar stellen.

Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van kraagemans Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger MSN Messenger

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  Actieve Onderwerpen