|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 7 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Donderdag 24 Mei 2007, 15:49u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 27 Mei 2007, 23:20u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 4373 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| In april vorig jaar hield Fox een poll naar aanleiding van het opnieuw op televisie brengen van de serie Family Guy, waarin de bezoekers van de site werd gevraagd welke serie ze na Family Guy hernieuwd op televisie zouden willen zien. Tru Calling was één van die series. De overige series waren Angel, Buffy The Vampire Slayer, Dark Angel en Futurama. Dark Angel van James Cameron won die poll, gevolgd door Tru Calling. |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 8 December 2008, 09:47u |
|
|
| ief26 |
|

|
 |
| Berichten: 98 |
| Woonplaats: Arnhem |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik ben dit weekend aan het eerste seizoen van Tru Calling begonnen!
Ik vind het een erg goede serie! Leuk hoe de dag weer opnieuw begint als een overleden persoon Tru om hulp vraagt in het mortuarium. Je gaat, naarmate het seizoen vordert, anders naar de serie kijken... Je krijgt steeds meer oog voor details waarmee de moord van die dag kan worden opgelost... Maar let op... niets is wat het lijkt! Vaak is de persoon die je verdenkt helemaal niet degene die de moord / dood op zijn of haar geweten heeft...
Hoogtepunt tot nu tot is aflevering 11: The Longest Day waarin ze meer dan 1 keer dezelfde dag herbeleeft.
Jammer om te lezen dat de serie na twee seizoenen weer is gecancelled! |
|
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 20 Februari 2009, 14:54u |
|
|
|
Waar is deze tv serie te zien geweest in NL??
En is er al een dvd box van verschenen hier in NL?? |
|
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 20 Februari 2009, 15:15u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
| Wel op DVD, maar niet in Nederland (ook niet met Nederlandse ondertiteling). De andere vraag kan ik niet beantwoorden. |
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 20 Februari 2009, 15:27u |
|
|
|
Jammer zonder ondertiteling kan ik nl niks volgen.
Duim dan maar dat ie toch uiteindelijk nog op box in NL met ondertiteling zal worden uit gebracht. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 26 April 2009, 20:33u |
|
|
|
| Ik heb de dvd's wel kunnen downen met subs. Dus het is mogelijk is echter wel denk ik zo'n half jaar geleden. Op FDTP heb ik dit gedaan. Dus hij is er wel met nederlandse subs. Of die in de benelux is uitgebracht weet ik niet. Gewoon een verzoek doen op fdtp en dan zullen ze de dvd's wel beschikbaar stellen. |
|
_________________ Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |