Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit forum staan alle dramaseries.

Waardering

Gemiddelde waardering : 7.2

Laagste waardering : 1
Hoogste waardering : 10
Aantal waardeerders : 10

Login om te stemmen

Berichtdoor RomeoX » 13 mei 2007 18:03

Private Practice (2007)

Afbeelding

Private Practice is een spinoff van de populaire serie Grey's Anatomy. Deze serie draait rond het karakter Addison Montgommery. Zij verkast naar het zonnige Santa Monica om aldaar een nieuw leven op te bouwen.

Cast:

Addison Montgomery - Kate Walsh (Grey's Anatomy)
Pete - Timothy Daly (The Nine, Eyes, The Fugitive)
Jackson - Taye Diggs (Day Break, Ally McBeal)
Naomi - Merrin Dungey (King Of Queens, Alias, Summerland)
Violet - Amy Brenneman (Judging Amy)
Cooper - Paul Adelstein (Prison Break)
Dell - Chris Lowell (Veronica Mars, Life As We Know It)

Bedacht door - Shonda Rhimes (Grey's Anatomy)

Trivia:
  • Er ging kortstondig een gerucht dat Lisa Kudrow (Friends) aan de cast zou worden toegevoegd.

Externe links:
Private Practice Wikipedia

Private Practice Promo:

Private Practice Behind The Scenes:
Laatst bijgewerkt door RomeoX op 29 aug 2007 17:15, in totaal 1 keer bewerkt.
RomeoX
Administrator

Lost op SerieJunkies.nl

Berichtdoor Anonymous » 07 jun 2007 2:50

ik verheug mij er nu al op...
addison was toch een van mijn grey's favo's
oke pas na seizoen 2 dan natuurlijk :)
Anonymous

Berichtdoor RomeoX » 29 aug 2007 17:16

Ik heb de openingspost geupdate met nieuwe filmpjes en de comment weggehaald dat PP een werktitel is, want dat is het inmiddels niet meer. Van de serie zijn in eerste instantie 13 afleveringen besteld. Hij gaat op 26 september in premiere.
Volgt momenteel:
Afbeelding Waar ik maar net zin in heb...
RomeoX
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 17 sep 2007 15:58

Reminder: volgende week woensdag (26/9) de eerste aflevering van seizoen 1! (USA)
Volgt momenteel:
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 17 sep 2007 21:13

Oh leuk. Laat even weten of die spoilers bevat voor de verhaallijn van Grey's, want daar loop ik hopeloos mee achter en het zou zonde zijn als ik deze serie ga kijken en daarmee het verhaal van Grey's voor mezelf verpest.
Maxx
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 29 sep 2007 2:17

De pilot net nog even gezien vlak voor het slapengaan. Mja.. ik ben nog niet overtuigd. De sfeer en setting is beduidend anders dan Grey's Anatomy en dat moet misschien even wennen. Ik kijk het nog even aan. Wat betreft spoilers voor Grey's Anatomy:

De enige spoiler zit in het begin,

dat Addison weggaat uit Seattle Grace Hospital (maar dat was neem ik aan wel bekend) en ook de reden geeft ze nog even aan, namelijk dat ze niet de nieuwe chief werd en dat ze gewoon een nieuw leven wil opbouwen.

Dat is de enige spoiler naar GA toe, en niet een dermate grote spoiler dat je de serie niet zo kunnen gaan volgen.
Volgt momenteel:
RomeoX
Administrator

Berichtdoor dude » 29 sep 2007 7:55

All-time top 10 (in random order)

* The Office
* The West Wing
* The Wire
* Veronica Mars
* The Sopranos
* Heroes
* Seinfeld
* Cold Feet
* Freaks and Geeks
* The Shield
dude
SuperSerieJunkie

Berichtdoor RomeoX » 29 sep 2007 14:24

Ik geef hem zelf op dit moment iets boven gemiddeld, zesje of zo. De eerste aflevering van Grey's (S4) was inderdaad veel beter, maar dat is natuurlijk bekend terrein. Private Practice is nieuw, en ik vind het goed dat ze niet proberen er een GA-kopie van te maken. Shonda Rhimes heeft het wel in zich om een goede serie te maken, dat weten we nu. Dus ik geef haar voorlopig het voordeel van de twijfel. We moeten er even aan wennen. Karakters leren kennen enzo. En vooral dus niet meer van hetzelfde gaan verwachten.
Volgt momenteel:
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 30 sep 2007 10:52

Ik vond hem wel leuk. Een leuke cast en de karakters hebben allemaal potentieel. Vond het begin erg leuk waar Addison over haar toekomstige collega's verteld en het stukje waar ze danst op de Scissor Sisters.
Maxx
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 05 okt 2007 0:12

De tweede aflevering vond ik al beter te pruimen. Het gaat de goede kant op. :)
Volgt momenteel:
RomeoX
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 11 okt 2007 23:21

Maar helaas, aflevering drie vond ik dus echt geen drol aan. En het heeft me zelfs doen besluiten om deze serie niet verder te volgen :nee.
Volgt momenteel:
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Joyce. » 25 nov 2007 16:30

Ik ben nu bij aflevering 8 volgens mij, en het word steeds beter naar mijn mening
[b]Volgt op dit moment:[/b]

Prison break, One tree hill, Heroes, Grey's anatomy, October road, Californication, Private Practice, Lost, Men in trees, en is klaar met the OC.
Joyce.
SerieKijker

Berichtdoor Seriekijkert » 03 jan 2008 16:24

Ik heb 3 of 4 afleveringen gezien. Vind het wel aardig, maar niet meer dan dat.

Ik heb Grey's Anatomy nooit gezien.

Ik ben het eigenlijk gaan kijken omdat ik Paul Adelstein geweldig vind in Prison Break en ik erachter kwam dat hij ging spelen in deze nieuwe serie als Cooper. Zijn rol daar vind ik ook geweldig.

Cijfer: 7
Volgt: Alias
Seizoen klaar: Spartacus: Blood and Sand, Dark Blue, Merlin, Bones, House, Human Target, NCIS
Loopt achter: NCIS: LA, Legend of the Seeker, TSCC
Serie klaar: 24, The Shield, Roswell, Prison Break, The Unit, Dark Angel, Heroes
Seriekijkert
SerieJunkie

Berichtdoor Nothing » 20 nov 2011 11:16

Ik kwam er gisteren achter dat de aflevering van deze week een dubbele was.. Ik was al aan het kijken en vond het best lang dueren voor de aflevering afgelopen was. Dus toen ik keek zag ik dat er 48 min op de teller stond en het 1 uur en 19 min duurde.. (Mensen die veel series kijken snappen het gevoel wel.. Na ongeveer 40 min weet je dat het einde eraan komt en als het dan ineens langer duurt (terwijl je het niet weet) weet je dat het al langer duurt door je gevoel...)

Toen keek ik ook maar wanneer dan de volgende ep zou zijn.. En daar stond EIND MEI!! WTF eind mei dat is een half jaar.. Het wordt steeds erger met de winterstops...

Maar ik blijf het een leuke serie vinden! :duim2:
Nothing
SerieJunkie

Berichtdoor Aminozuur » 20 nov 2011 18:22

Wat? Eind mei?
Ik had bij de vorige ep ook geen goed gevoel. Ik heb echt schrik van drugs en dergelijke en dan vooral wat dat met iemand kan doen (en die schrik gaat heel ver) en ik vond deze aflevering echt verschrikkelijk op dat vlak. :(

Inderdaad, ik had dat gevoel ook opeens. Van he, dat duurt hier lang en dan gaan kijken hoelang de ep nog gaat duren en zien dat je net over de helft bent...
"Damn that G.L.E.E! They’re always making twisted abominations of everything!" - Commander Up, Starship (Act 2 Part 7, 0:41)
Aminozuur
SuperSerieJunkie

Volgende

Keer terug naar Drama