Bionic Woman, The

In dit forum staan alle Science Fiction-, fantasy- en horrorseries.

Berichtdoor Maxx » 04 jan 2008 21:06

Net S01E08 gezien, dus ook met deze serie ben ik tot de staking bijgekeken. Wel grappig dat Jamie en haar zus Heroes op TV aan het kijken waren. En het wachtwoord van een van Jamie's contacten was het intro van The A-Team. :D
Maxx
Administrator

Berichtdoor feolener » 05 jan 2008 13:43

Maxx schreef:Net S01E08 gezien, dus ook met deze serie ben ik tot de staking bijgekeken. Wel grappig dat Jamie en haar zus Heroes op TV aan het kijken waren. En het wachtwoord van een van Jamie's contacten was het intro van The A-Team. :D

haha.. ja ik zag het ook.. en the A-team, die kerel was echt weird.
volgt momenteel:
Bleach, Eureka, Naruto, Sayuki
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood
feolener
Administrator

Berichtdoor Terence76 » 23 jan 2008 13:26

Ik heb ook alle 8 afleveringen gekeken, en blijf het nog wel volgen (alhoewel ik ergens las dat de serie gecancelled is).

Maar toch, erg bijzonder vind ik Bionic Woman 2007 niet. De hoofdrolspeelster acteerd niet slecht (ondanks veel kritieken), maar ik vind haar in deze rol gewoon verkeerd gecast. Ze heeft meer een hoofd voor romantische comedies en arthouse drama.

Ook hebben ze een nieuw geluidje verzonnen voor het inschakelen van iets bionics. Want dat was vroeger ook zo...
Tja, soms past het geluidje en soms niet.
Trouwens, soms gaat de camera (en dan computer animatie) in haar oor of in haar hersens. Jezus, wat suf. Ja, ik snap het: er zit iets in haar trommelvlies dat het geluid versterkt. Maar ik hoef het niet steeds te zien.

Ik vond Katie Sackoff uit Battlestar Galactica dan weer wel cool. Da's pas een serie die goed geremaked is!
Terence76

Berichtdoor Seriekijkert » 23 jan 2008 15:14

Terence76 schreef: (alhoewel ik ergens las dat de serie gecancelled is).

Dat zou ik toch wel jammer vinden als blijkt dat deze serie gecancelled is.
Ik vind dat een serie wel een fatsoenlijke kans moet krijgen.

Al zou ik er qua verhaallijn voor hebben gekozen om verder te borduren op aflevering 1 en 2 en niet wat ze er nu van hebben gemaakt.
Misschien hebben ze daar wel de verkeerde keuze meegemaakt en daarmee het einde ingeluid?
Volgt: Alias
Seizoen klaar: Spartacus: Blood and Sand, Dark Blue, Merlin, Bones, House, Human Target, NCIS
Loopt achter: NCIS: LA, Legend of the Seeker, TSCC
Serie klaar: 24, The Shield, Roswell, Prison Break, The Unit, Dark Angel, Heroes
Seriekijkert

Berichtdoor feolener » 23 jan 2008 21:01

Terence76 schreef:Ik vond Katie Sackoff uit Battlestar Galactica dan weer wel cool. Da's pas een serie die goed geremaked is!

ik was inderdaad aangenaam verrast toen ik haar zag.. moest eerst even goed kijken, maar starbuck was er toch bij..en heel verrassend zowel hier als in BG is ze deels mens, deels machine..
Laatst bijgewerkt door feolener op 23 jan 2008 23:36, in totaal 1 keer bewerkt.
volgt momenteel:
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood
feolener
Administrator

Berichtdoor Terence76 » 23 jan 2008 23:32

......wat zeg jij nou?....heb je zojuist iets gezegd dat ik niet wil weten?.....
Aangezien de Nederlandse omroepen nog moeten leren hoe je fatsoenlijk een seizoen van een serie uitzendt, ben ik gestopt na seizoen 1 op Veronica.

Pas sinds kort heb ik seizoen 2 op dvd (nog niet gekeken) en seizoen 3 gedownload.
Dus eh....volgende keer een spoiler alert a.u.b. :(((
Terence76

Berichtdoor feolener » 23 jan 2008 23:36

sorry.. dacht dat nederland inmiddels ook al op seizoen 3 zat.. heb hem iig voor de mensen die het nog niet gezien hebben terug gezet naar een spoiler...
volgt momenteel:
en wacht op:
feolener
Administrator

Berichtdoor Terence76 » 23 jan 2008 23:47

Wie hier (die de serie heeft gezien natuurlijk) is van mening dat zij goed gecast is als de 'good' Bionic woman?
De hoofdrolspeelster bedoel ik, ben haar naam kwijt.
Terence76

Berichtdoor Seriekijkert » 23 jan 2008 23:55

Michelle Ryan ... Jaime Sommers (15 episodes, 2007)

Katee Sackhoff ... Sarah Corvus (5 episodes, 2007)

Sarah Corvus is het karakter, dat er stoer en cool uit ziet en echt van het vechten is.
Jaime Sommers is meer het mooi uitziende, maar softere vechter.

Voor het verhaal zoals het gaat is Michelle Ryan wel goed gecast voor de serie.
Het is niet bepaald vervelend om naar haar te moeten kijken (understatement).
Maar het zou wel leuk zijn als Katee Sackhoff meer in het verhaal betrokken wordt.
Maakt het denk ik alleen maar beter en leuker op.
Seizoen klaar: Spartacus: Blood and Sand, Dark Blue, Merlin, Bones, House, Human Target, NCIS
Serie klaar: 24, The Shield, Roswell, Prison Break, The Unit, Dark Angel, Heroes
Seriekijkert

Berichtdoor Terence76 » 24 jan 2008 0:05

Michelle Ryan, nee, ik had niet gegokt dat ze zo heet. Maar haar bedoel ik dus.
Ze ziet er wel leuk uit, daarom leek ze me meer een rom-com type. Net iets te lief om af en toe de stoere vechter uit te hangen.
Terence76

Berichtdoor Seriekijkert » 24 jan 2008 0:16

She kicks ass :applaus:
Seriekijkert

Berichtdoor Seriekijkert » 02 apr 2008 22:28

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1773

Weliswaar een oud artikel... maar ik vind het niet terecht dat ze het floppen van de serie wijten aan Michelle Ryan...

Beetje triest om haar als zondebok aan te wijzen... Ik denk dat ze eerder naar het script hadden moeten kijken, de verhaallijn.

Ik zeg het bijna nooit bij series, maar hier hebben ze gewoon een grote fout gemaakt in de verhaallijn door het een verkeerde

richting op te duwen, die voor amper spanning zorgde.

Hoe denken de andere kijkers hierover?
Ligt de schuld bij haar? Of bij de verhaallijn?
Seriekijkert

Berichtdoor Maxx » 02 apr 2008 22:45

Nou, ik was niet echt weg van Michelle Ryan, hoewel ik haar in de paar afleveringen van Jekyll wel goed vond. Daarentegen vind ik het floppen van de serie haar niet aan te rekenen. Haar karakter had wel wat stoerder gemogen, maar dat heeft meer met het script dan met de vertolking te maken. Haar aanvaringen met Sarah Corvus bevatten de beste scenes in mijn ogen (niet op z'n minst door de rol die Katee Sackhoff speelde) en die verhaallijn had beter uitgediept moeten worden. Ook Isaiah Washington's rol vond ik gaaf en had veel meer spanning op kunnen leveren. Als ze die twee karakters meer verhaallijn hadden gegeven, dan had de serie in mijn ogen beter geslaagd geweest. Dat betekent echter wel dat Michelle Ryan de serie niet echt droeg, wat ook weer aan het script lag natuurlijk, maar het lijkt me niet goed voor de serie als de hoofdpersoon minder interessant is als de bijrollen. Ik denk nog steeds dat de serie potentie had, maar blijkbaar heeft het voor NBC te lang geduurd voor de serie zijn potentieel toonde.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Seriekijkert » 02 apr 2008 23:00

Ben het met je eens Maxx.

Als ik de scriptschrijver was geweest, dan had het verhaal er anders uit gezien, meer zoals jij aan gaf...
Seriekijkert

Berichtdoor Gino » 03 jul 2008 21:46

net aflv. 1 gezien! Geweligd
Afbeelding

Favo serie: Angel, Buffy & Star Trek

*B*B

Gino
Gino

VorigeVolgende

Keer terug naar Sci-Fi \ Fantasy \ Horror