|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 5 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Zondag 13 Mei 2007, 11:25u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 6 Juni 2007, 13:22u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Openingspost aangepast met YouTube clips. Tevens het woordje "The" weggehaald uit de titel.
De links naar de eerder geplaatste clips vind je hieronder:
Clip van The Bionic Woman op Access Hollywood
Interview met Michelle Ryan op Access Hollywood |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 25 Juli 2007, 18:15u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 4373 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Ook hier is inmiddels de pre-air pilot van uitgelekt. Reacties zijn niet zo positief, dus die laat ik voorlopig maar even liggen, ook omdat ik al zoveel andere series op het programma heb. Ik heb begrepen dat Isaiah Washington na zijn ontslag bij Grey's Anatomy voor deze serie nu is gecast. |
|
_________________ Volgt momenteel:
Waar ik maar net zin in heb... |
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 25 Juli 2007, 19:26u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik ga hem vanavond wel kijken. Ben wel erg benieuwd, niet in het minst door de aanwezigheid van Katee 'Starbuck' Sackhoff. |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 25 Juli 2007, 20:57u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| De pilot was wel aardig, niet spectaculair, ook niet heel slecht. Het verhaal was redelijk voorspelbaar, de fx redelijk. Buiten Katee Sackhoff speelden in de pilot nog twee Battlestar Galactica-spelers mee. Een klein bijrolletje voor Aaron Douglas (BG: Chief Petty Officer Galen Tyrol) en Mark Sheppard (BG: Romo Lampkin (de advocaat van Baltar). |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 26 Juli 2007, 12:32u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 4373 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik heb begrepen dat sommige acteurs voor de definitieve pilot (dus niet de pre-air die nu online staat) zijn vervangen door andere. |
|
_________________ Volgt momenteel:
Waar ik maar net zin in heb... |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 26 Juli 2007, 20:04u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Oh ja, dat heb je natuurlijk ook nog met die pre-aired pilots. Dat worden dan later de unaired pilots die soms op DVD's terecht komen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 21 September 2007, 18:54u |
|
|
| wiedo |
|

|
 |
| Berichten: 19 |
| Woonplaats: Den Haag |
|
|
 |
 |
 |
|
ik heb net de pre-air gezien.. je ziet dat hij nog niet helemaal af is, sommige fouten in de SFX.
Maar ik vond het wel zeer gaaf. Zeker als battlestar fan is het wel de moeite waard! |
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 7 Oktober 2007, 00:24u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Tweede aflevering was ook goed. Het verhaal begint nu, na het opzetje in de pilot. Ook zien we Isaiah Washington in de serie verschijnen, nadat hij van Grey's Anatomy is ontslagen vanwege een schandaal waarin hij Grey-collega T.R. Knight een 'faggot' genoemd zou hebben. NBC heeft hiermee wel een risico genomen, aangezien het schandaal van ABC's Grey's Anatomy breed werd uitgemeten in de pers. Whashington laat echter in Bionic Woman zijn talent als acteur zien en uiteindelijk gaat het daarom. |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 29 Oktober 2007, 17:15u |
|
|
|
| Ik geniet van deze serie. In het begin was het nog een beetje onduidelijk hoe het verhaal verder moest. Maar het begint nu echt leuk te worden en ik kijk dan ook elke week weer uit naar de nieuwe aflevering. Gelukkig zijn de kijkcijfers ook wel goed en zit het wel goed met het eerste seizoen. |
|
_________________ Series die ik volg:Bionic Woman,Bones,Ghost Whisperer, Heroes, Moonlight,Naruto,Prison Break,Pushing Daisies,Reaper, Smallville, Stargate Atlantis, Supernatural Mijn DVD's |
|
|
|
Geplaatst: Zondag 11 November 2007, 23:07u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Net S01E05 zitten kijken. Het viel me op dat de serie nu een intro heeft. Was me bij eerdere afleveringen nog niet opgevallen. Goeie vechtscenes deze keer. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 11 November 2007, 23:54u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| In S01E06 weer een bekend gezicht uit Battlestar Galactica. Dit keer was het Callum Keith Rennie. In BG speelt hij Leoben Conoy, een van de mensachtige robotten. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 18 November 2007, 20:14u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Net S01E07 gezien. Heftige aflevering. Kleine gastrol voor Roger Cross (Curtis Manning uit 24). |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 3 December 2007, 06:03u |
|
|
|
| Ik heb Bionic Woman in een paar daagjes gekeken van ep 1 t/m 8 (nu is het op... :'() en moet eerlijk zeggen dat het een leuke serie is. Niet superdenderend, maar wel zeer vermakelijk. Bionic Woman komt te voorschijn als Prison Break, Heroes, House, Dexter, ... op zijn... |
|
_________________ He who laughs last, thinks slowest |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 3 Januari 2008, 17:42u |
|
|
|
Bionic Woman kijkt heerlijk weg, alleen het begin was spannender dan nu de rest van de serie.
Ik hoop dat de serie een beetje terug gaat naar dat begin verhaal met Sara Corvus.
Niet dat zij iedere keer maar de held gaat spelen, dan word het best saai.
Cijfer: 8 |
|
_________________ Volgt: Alias
Seizoen klaar: Spartacus: Blood and Sand, Dark Blue, Merlin, Bones, House, Human Target, NCIS
Loopt achter: NCIS: LA, Legend of the Seeker, TSCC
Serie klaar: 24, The Shield, Roswell, Prison Break, The Unit, Dark Angel, Heroes |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
|
|
|
|
|  |