|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 10 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1805 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is JewelMarkt
De gebruikers hebben in totaal 23508 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Woensdag 9 Mei 2007, 20:18u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 3917 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
| The Nine (2006)
| |
| The Nine gaat over een mislukte bankoverval waarna een 52 uur durend gijzelingsdrama volgt. De kijker maakt kennis met negen overlevenden van het drama die met hulp van elkaar proberen hun leven weer op te pakken. Middels flashbacks krijgen we te zien wat er vooraf ging aan en wat er tijdens de dramatische gijzeling gebeurde.
| | Cast:
Eva Rios - Lourdes Benedicto (24, ER, NYPD Blue, Dawson's Creek)
Egan Foote - John Billingsley (Prison Break, Enterprise)
Lizzie Miller - Jessica Collins
Nick Cavanaugh - Tim Daly (The Sopranos, Wings)
Felicia Jones - Dana Davis (Boston Public, Veronica Mars)
Franny Rios - Camille Guaty (Prison Break, Raising Dad)
Malcolm Jones - Chi McBride (House M.D., Boston Public)
Kathryn Hale - Kim Raver (24, Third Watch)
Jeremy Kates - Scott Wolf (Everwood, Party of Five)
Lucas Dalton - Owain Yeoman
Bedacht door - Hank Steinberg (Without a Trace)
|
Trivia:
- De ratings waren dermate slecht dat ABC besloot om de serie wel af te maken, maar niet te vernieuwen voor een tweede seizoen.
Externe links:
TVRage.com
ABC Official Site
| | Promo:
| Clip uit de pilot:
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 9 Mei 2007, 20:19u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik heb deze serie toegevoegd omdat hij komende vrijdag om 21.30 uur begint op Net5. Het kan zijn dat hij beter in de categorie Drama past dan Actie. De clips zien er best veelbelovend uit. |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 9 Mei 2007, 20:34u |
|
|
|
| In de Trivia staat iig dat ie zo slecht is, dat er geen tweede seizoen van gaat komen... |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 9 Mei 2007, 20:38u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nou er staat dat de ratings slecht waren, maar dat gold ook voor Drive en die vonden we toch allemaal erg goed.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 9 Mei 2007, 20:45u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik had hier wel eens wat over gehoord en dat waren positieve berichten. De clips hebben me wel overgehaald om de serie eens uit te gaan checken ... misschien zelfs wel op TV.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 11 Mei 2007, 23:25u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Nou dat was helemaal niet onaardig. Twee afleveringen achter elkaar zelfs. Het maakte wel nieuwsgierig naar wat er zich nou eigenlijk in die bank heeft afgespeeld. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 12 Mei 2007, 00:12u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik heb het niet gezien. M'n TV staat in m'n slaapkamer en heb nog geen zin gehad daar een TV-kabel naar te leggen. Daarbij was ik niet thuis. Maar de eerste twee afleveringen staan inmiddels wel op schijf, dus die ga ik waarschijnlijk dit weekend nog wel ff checken. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 13 Mei 2007, 09:18u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| RomeoX zei: |
| Nou dat was helemaal niet onaardig. Twee afleveringen achter elkaar zelfs. Het maakte wel nieuwsgierig naar wat er zich nou eigenlijk in die bank heeft afgespeeld. |
Ben het daar wel mee eens. Wel vond ik de eerste aflevering nog erg snel overschakelen van de ene naar de andere personage. Het werd daardoor een beetje verwarrend. De tweede aflevering was al wat overzichtelijker. De serie heeft wat mij betreft potentiëel, zolang ze de verklaringen maar niet eindeloos uitstellen, zoals me dat bij Lost op een gegeven moment deed afhaken.
Leuk om een aantal bekende gezichten te zien. Meteen de openingspost even aangepast door bekende series aan de acteurs te koppelen.
Het is duidelijk waarom Kim Reaver maar een kleine rol in 24 had dit seizoen. Nu moet ik zeggen dat ik haar in 24 niet erg mistte, want daar vond ik haar geen aantrekkelijke rol hebben. In The Nine vind ik haar karakter wel de moeite waard.
|
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 13 Mei 2007, 10:32u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja ik ben het met je eens wat Kim Reaver betreft, ik vind haar ook niet zo boeiend in 24.
De eerste aflevering van The Nine vond ik ook een beetje overdreven druk mat de camera. Het zal wel gedaan zijn om de hectiek en paniek situatie van het moment extra kracht bij te zetten, maar ik was blij dat het met aflevering twee wat rustiger werd.
De politieman die in de bank aanwezig was heb ik voor het eerst gezien in de dubbele aflevering van Grey's Anatomy. Hij zal dus ook te zien zijn in de nieuwe spinoff serie daarvan.
Verder vond ik het leuk om te zien dat er verschillend wordt gekeken naar leden van The Nine. Sommigen gedroegen zich als helden, terwijl je bij anderen het gevoel hebt dat ze iets verkeerd hebben gedaan. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 13 Mei 2007, 11:01u |
|
|
|
Serie viel mij ook niet tegen, vond het wel lekker dat het 2 afleveringen achter elkaar waren, kon je er wat beter in komen.
Het eerste deel was wat verwarrend en had deel 2 er niet achteraan gezeten dan was ik waarschijnlijk afgehaakt.
Volgende week toch nog maar een keer gaan kijken. |
|
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |