Witchblade

In dit forum staan alle actieseries, misdaadseries, thrillers en mysterie.

Witchblade

Berichtdoor feolener » 09 mei 2007 0:28

Witchblade (2001 - 2002)

Afbeelding

Witchblade is een serie gebaseerd op een stripverhaal. Het gaat over een politie agente/detective welke in het bezit komt van een wel heel bijzonder juweel. Dit juweel kiest iedere keer zijn bezitter en geeft deze speciale krachten. Zij krijgt dit juweel niet zomaar, maar zal deze moeten gebruiken om de slechterikken in de serie tegenstand te bieden. Deze willen graag zelf in het bezit komen van de Witchblade vanwege de speciale krachten welke het aan de drager schenkt.

Cast:

Det. Sara 'Pez' Pezzini - Yancy Butler (Brooklyn South)
Kenneth Irons - Anthony Cistaro (Cheers)
Ian Nottingham - Eric Etebari
Captain Bruno Dante - Nestor Serrano (24)

Bedacht door - Ralph Hemecker (Millennium, America's Most Wanted)

Trivia:
  • Gedurende het tweede seizoen werden de opnames stil gezet, zodat de hoofdrolspeelster Yancy Butler hulp kon zoeken voor haar alcohol probleem. Toen ze alcohol-vrij was, was de show gecanceled.

Externe links:
Witchblade homepage

Descent:

Compilatie:
feolener
Administrator

Berichtdoor Maxx » 09 mei 2007 6:42

Ik heb wel een aantal afleveringen van de serie gezien en er zaten wel leuke effecten in, maar het heeft mijn aandacht niet vast kunnen houden.
Maxx
Administrator

Berichtdoor feolener » 20 mei 2007 16:52

De serie werd ook meestal laat in de avond uitgezonden, waardoor er denk ik in Nederland dan iig ook weinig kijkers naar waren..
feolener
Administrator

Berichtdoor Helena » 26 sep 2009 13:33

Een te lelijke cast was volgens mij het grootste probleem, opzich een leuke serie. Nooit op TV gezien, maar ik kwam de film tegen en het leek me toen wel wat. Al ben ik niet van plan het af te kijken, ik erger me er enorm aan als ik uren tegen een b-cast aan moet kijken.
Helena

Berichtdoor Kelder » 27 sep 2009 10:48

Ik heb twee keer een poging gedaan de serie door te kijken, maar beide keren ben ik na een paar afleveringen blijven steken terwijl ik toch een groot scifi/fantasy fan ben. Het mist iets.
Kelder

Berichtdoor scorpion666 » 21 nov 2009 7:20

Oh, ik zie net dat dit de 'normale' serie is..

Ik heb de Anime gezien, en die was behoorlijk vermakelijk, leuke story...
Volgt o.a:24,Battlestar Galactica,Burn Notice,Californication,Castle,Eli Stone,Entourage,Farscape,Firefly,Flash Forward,Heroes,Lost,Penn & Teller's Bullshit,The Vampire Diaries,True Blood,V
En vele anime's
scorpion666

Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie