|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 4 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Maandag 16 April 2007, 19:22u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 16 April 2007, 19:25u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Helaas weet ik niet zo veel van deze serie en heb daardoor ook niet zo heel veel kunnen vertellen in de openingspost. De serie leek me nooit zo veel, maar dat kwam waarschijnlijk vooral doordat ik de oude serie in mijn hoofd had, waar ik als kind wel eens ben langsgezapt. De trailer van seizoen 2007 vond ik er wel stoer uit zien en ik zou Christopher Eccleston (bekend van Heroes) wel als The Doctor willen zien.
Als iemand meer info over de serie heeft, hoor ik het graag. |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 9 Mei 2007, 20:04u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Net de pilot gezien. Wel grappig en typisch Brits. De pilot speelde zich in het heden af en in de aflevering maken we kennis met The Doctor en Rose. Een voorstukje van de volgende aflevering laat zien dat die aflevering zich in de toekomst afspeelt en wel in het jaar 5.000.000.000. Op deze datum wordt de aarde vernietigd. Dus leef er maar lekker op los, we hebben nog wel ff.
De pilot was vooral grappig, vooral The Doctor (in dit seizoen gespeeld door Christopher Eccleston) heeft wel humor. Ik vraag me af of de serie later nog echt spannend wordt. Ik houd jullie op de hoogte. |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 9 Mei 2007, 20:24u |
|
|
|
| Ik heb het nooit zo op gekke gezichten en vreemde lichamen ala Startrek. Maar misschien moet ik eens gaan kijken |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 9 Mei 2007, 20:39u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| G.Fawkes zei: |
| Ik heb het nooit zo op gekke gezichten en vreemde lichamen ala Startrek. Maar misschien moet ik eens gaan kijken |
Aan de pilot en het voorstukje van de tweede aflevering te zien, zijn de Star Trek series geloofwaardiger (en dat wil wel wat zeggen ). |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 9 Mei 2007, 20:44u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 4373 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ik kan mannen in pyjama's niet echt serieus nemen.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 20 Mei 2007, 17:08u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 2703 |
| Woonplaats: Boskoop |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik ken de serie inderdaad van de BBC.. Niet heel vaak gezien, maar is wel grappig vind ik dan. |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 20 Augustus 2007, 16:13u |
|
|
|
dr who is gewoon zalig
vooral de monster zijn zalig gevonden
meeste zijn dan ook eenvoudig en bijna realistisch :d |
|
_________________ * Watched 7317 episodes.
* Wasted 4 months, 2 weeks, 1 days, 45 minutes infront of the screen! |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 9 November 2007, 20:38u |
|
|
|
Ja de serie van vroeger was helemaal amateuristisch qua special effects. Een beetje vergelijkbaar met blake 7. Maar als je niets beter gewend ben vind je alles wel best. Ik vind het wel grappig die mannen in buitenaardse wezens pakken. Stap maar niet een engelse telefooncel in je kan nog eens in de ruimte belanden.  |
|
_________________ Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits |
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 11 December 2007, 23:36u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
omdat ik wel eens een aflevering tussendoor had gezien, ben ik nu van plan om deze serie vanaf aflevering 1 te zien.. en heb nu al 1 t/m 3 gezien..
Ik vind ze tot nu toe nog erg goed.. en voor wat ik al een keer tussendoor heb gezien, wordt het straks alleen maar beter! |
|
_________________ volgt momenteel:
Bleach, Eureka, Naruto, Sayuki
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 13 December 2007, 11:56u |
|
|
|
Vroeger vond ik Dr Who (de originele serie ) helemaal fantastisch. Van deze nieuwe versie heb ik nog nooit iets gezien  |
|
_________________ I'm not a serie junk! |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 14 December 2007, 00:15u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| de originele heb ik nooit gezien (denk ik), maar zoals met veel sci-fi vind ik de originelen vaak net even iets minder.. (zal wel iets met de techniek te maken hebben denk ik....) |
|
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 14 December 2007, 09:00u |
|
|
|
'Toen' was het heel spectaculair. Ze hadden lang niet zoveel mogelijkheden als nu. Wat dat betreft zijn we verwend tegenwoordig Het is met de meeste oude series zo dat wanneer ze je nu kijkt er weinig meer aan is (behalve 'Het Kleine Huis' ) |
|
_________________ I'm not a serie junk! |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 14 December 2007, 14:50u |
|
|
|
| 'toen' dachten ze ook met die technieken dat ze verwend waren, ik heb gisteren de DVD van pixar gekocht waarop alle short movies staan, vanaf 1973 tot 2007 als je die eerste ziet denk je ook van jemig dat ziet er toch niet uit. maar je ziet dan ook de makers aan het woord die vertellen dat ze op de siggraph (een animator-vak beurs) waar ze vragen kregen hoe ze dat allemaal hadden kunnen maken (toen der tijd was hun snelste computer 100x zo traag als een mobile telefoon van nu) en het filmpje was niet eens af de poppetje waren nog wireframes (een soort van poppetje gemaakt van kippengaasgaas) dus je ziet maar dat de animatie techniek nogsteeds verbeterd. |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 20 December 2007, 00:36u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
nou vandaag de laatste episode van Season 1 gekeken.. was erg verassend.. (niet dat ze het overleefden, duh.. season 2 bestaat ook al... maar de manier waarop)..
maar s2 is al bijna binnen.. dus.. na de vakantie heb ik weer wat klaar liggen.. |
|
en wacht op:
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 8
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende
|
|
|
|
|  |