|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 11 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1806 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is mali76
De gebruikers hebben in totaal 23510 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Donderdag 12 April 2007, 21:57u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 12 April 2007, 22:01u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik heb de serie nog nooit gezien, maar heb wel van een aantal mensen (die voornamelijk van filmhuis-films houden) dat het een erg goede serie is. De in de openingpost geplaatste trailer belooft in ieder geval erg veel goeds. |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 28 Mei 2007, 19:14u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Nu de huidige series allemaal een seizoensfinale hebben gehad of binnenkort krijgen en de zomerstilte begint, wordt het tijd om wat oude series te gaan kijken waar ik nog niet aan toegekomen was. Six Feet Under is er zo een. Al veel over gehoord, maar nog nooit de tijd voor gehad\genomen. Straks maar een beginnetje maken. |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 28 Mei 2007, 21:47u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Net de pilot gezien. Goed geacteerd, goede zwarte humor en erg mooie beelden. De afleveringen duren echter een uur per stuk en dat staat me een beetje tegen, mijn aandachtsspanne is meestal zo'n 3 kwartier. Ik ga de serie wel kijken, maar waarschijnlijk zo af en toe eens een aflevering, tenzij het me ineens heel erg pakt. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 22 Juni 2007, 21:22u |
|
|
| Dave |
|

|
 |
| Berichten: 97 |
| Woonplaats: Maastricht |
|
|
 |
 |
 |
|
Het is een goede serie, met goed verhaal, maar mist net dat beetje extra om verslavend te zijn zal ik maar zeggen  |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 2 Oktober 2007, 01:19u |
|
|
|
D eerste twee seizoenen heb ik bijna in één ruk uitgekeken. Er gebeurde niet zoveel maar het was erg goed gemaakt en geacteerd, je ziet de personages evolueren.Elke aflevering begint met één of ander bizar sterfgeval, sommige zijn gewoon hilarisch, andere ontroerend.
Ik ben een tamelijk harde, maar deze serie heeft mijn oogjes toch al nat gekregen.Knap! Als het weer wat vroeger donker wordt begin ik aan deel 3.
Favoriete personage: Ruth Fisher  |
|
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 6 Oktober 2007, 11:58u |
|
|
| Pauline |
|
|
 |
| Berichten: 18 |
| Woonplaats: Amersfoort |
|
|
 |
 |
 |
|
Zelf wil ik van deze serie alle seizoenen in 1 keer kopen, maar de prijs is helaas nog niet gezakt.
Het is de enige serie die me zowel aan t lachen krijgt en aan het huilen  |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 20 Augustus 2009, 18:33u |
|
|
|
| wil deze serie wel gaan kijken, ik ben fan van Michael C. Hall in Dexter! |
|
_________________ Volgt op het moment:
Heroes S04 | Flash Forward S01 | Dexter S04 | Bored to Death S01 | Desperate Housewives S06 | Ugly Betty S04 | Mad Men S02 |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 20 Augustus 2009, 23:20u |
|
|
|
| De pilot vond ik destijds fantastisch, heerlijk zwartgallige humor. Het eerste seizoen stelde me niet echt teleur hoewel het niet over de pilot heenkwam eigenlijk, maar zeker de latere seizoenen miste ik de humor en ik ben uiteindelijk na het derde seizoen afgehaakt. Ik hou het daarom toch maar bij een 7. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 30 Januari 2010, 15:48u |
|
|
| Angel |
|
.gif)
|
 |
| Berichten: 2 |
| Woonplaats: Ieper |
|
|
 |
 |
 |
|
Voor mij de serie, die heerlijke zwartgallige humor is gebleven van de piloot tot de 5de serie
Enige nadeel was dat ik nooit in men bed graakte
Michael C. Hall (geniaal in Dexter) en Rachel Griffiths kunnen niets meer verkeerd doen
Een 10! |
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 31 Januari 2010, 14:35u |
|
|
| opendeur |
|

|
 |
| Berichten: 15 |
| Woonplaats: Utrecht |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik was hier ook nog niet echt aan begonnen, alleen wel eens een stukje gezien toen het nog werd uitgezonden op tv. Seizoen 1 zit nu hard in de download en ik ben erg benieuwd. |
|
_________________ Mijn favo series:
Dexter; Family Guy; Scrubs; How I Met Your Mother; South Park; The Simpsons; Band Of Brothers; Chuck; Heroes.
(in willekeurige volgorde) |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |
|
|
|