|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 6 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Zaterdag 7 April 2007, 16:12u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Zondag 27 April 2008, 19:37u |
|
|
|
Lijkt me een goede serie.
Ik ga hem binnenkort kijken! |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 10 September 2008, 10:35u |
|
|
| ief26 |
|

|
 |
| Berichten: 98 |
| Woonplaats: Arnhem |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik heb net het eerste seizoen gekeken en ben inmiddels begonnen aan het tweede (en helaas laatste) seizoen...
Ik heb erg genoten van het eerste seizoen! Ik vond het mooi om te zien dat beide kanten van "de zaak" goed in beeld worden gebracht. Niets is zwart-wit! De spanning bouwt vrij traag en gestaag op maar dit komt in mijn ogen de karakters en het verhaal alleen maar ten goede!
In het tweede seizoen zien we trouwens Thekla Reuten in een bijrol... Ze speelt een Nederlandse moslima!
Ciao, Yves. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 23 Januari 2010, 23:47u |
|
|
|
| fantastisch mooie serie, heb seizoen 1 al gezien en zit nu midden in seizoen 2! deze serie komt langzaam op gang maar dat komt de serie alleen maar ten goede! ik denk dat verreweg de meeste 24 verslaafden deze serie ook erg zouden kunnen waarderen het heeft namelijk wel wat raakvlakken naar mijn mening! |
|
_________________ series die ik op het moment volg/kijk:
V, Flashforward, Lost , True Blood, survivors en 24 |
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 30 Januari 2010, 23:39u |
|
|
|
| Inmiddels het 2e en tevens laatste seizoen van sleeper cell ook helemaal gezien, en zoals ik al eerder zei: de mensen die 24 gaaf vinden raad ik ook aan deze serie te gaan kijken, erg goede serie dit! |
|
_________________ series die ik op het moment volg/kijk:
V, Flashforward, Lost , True Blood, survivors en 24 |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |
|
|
|