Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit forum staan alle dramaseries.

Waardering

Gemiddelde waardering : 8.3

Laagste waardering : 1
Hoogste waardering : 10
Aantal waardeerders : 40

Login om te stemmen

Berichtdoor Maxx » 06 apr 2007 17:33

Entourage (2004)

Afbeelding

Entourage gaat over filmster Vincent Chase. Op het moment dat hij erg hot is in Hollywood, verhuisd hij naar Los Angeles en neemt zijn oude vrienden en broertje op sleeptouw.

Cast:

Vincent Chase - Adrian Grenier
Eric Murphy - Kevin Connolly (Unhappily Ever After)
Johnny "Drama" Chase - Kevin Dillon (24, NYPD Blue)
Turtle - Jerry Ferrara
Ari Gold - Jeremy Piven (Ellen, The Larry Sanders Show)
Lloyd - Rex Lee
Shauna - Debi Mazar

Bedacht door - Doug Ellin

Trivia:
  • De show is gedeeltelijk gebaseerd op de ervaringen van Mark Wahlberg, een van de producers van de show.
  • Jeremy Piven's karakter is gedeeltelijk gebaseerd op een van Hollywood's top agents, Ari Emanuel.
  • Elke aflevering heeft wel een cameo van bekende beroemdheden. Onder andere Jessica Alba, Scarlett Johansson, Seth Green, Ali Larter, Jaime Pressly, James Woods, Val Kilmer, Martin Landau, Bob Saget, Gary Busey en James Cameron komen voorbij.

Externe links:
HBO

Entourage intro:

Best of Ari Gold:
Laatst bijgewerkt door Maxx op 30 nov 2009 15:26, in totaal 1 keer bewerkt.
Maxx
Administrator

Prison Break op SerieJunkies.nl

Berichtdoor Maxx » 07 apr 2007 17:22

Ik heb net de eerste twee seizoenen van deze serie binnen, dus ik ga daar even een beginnetje mee maken. Ik ben benieuwd.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 07 apr 2007 22:12

Inmiddels heb ik het eerste seizoen bijna achter de rug. Ik ga deze show dan ook even van Comedy naar Drama schoppen, want daar hoort hij meer thuis. Er zit wel humor in de show, vooral het karakter Drama vind ik bij tijd en wijlen erg grappig, maar het is vooral een goede serie over vriendschap.

Hoewel Vincent Chase de ster is, draait de serie volgens mij toch voornamelijk om zijn buddy en manager Eric "E" Murphy (erg goed neergezet door Kevin Connoly). Hij leidt niet alleen Vince's carriere, maar ook de vriendengroep. Vince's broer Johnny "Drama" Chase is een B-acteur die zijn gloriedagen eigenlijk voorbij is, maar een graantje mee probeert te pikken van zijn broertje's succes. Drama (goede rol van Kenin Dillon) en het regelaartje Turtle zorgen voor de grappige momenten. En Ari Gold (Jeremy Piven), de keiharde agent zorgt ook vaak voor humoristische momenten, vooral als hij zijn werk weer eens voor zijn gezin laat gaan.

Ja, ik moet zeggen dat ik binnen een dag behoorlijk verslaafd ben geworden aan deze serie.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 07 apr 2007 23:13

Zo, het eerste seizoen (8 afleveringen) zit er op, nog twee te gaan en dan is het wachten tot het 4de seizoen is uitgezonden. In de laatste aflevering zien we E's vriendin Kristen weer even. Haar gezicht kwam me zo bekend voor, maar ik kon het niet thuisbrengen. Net even zitten kijken en de rol wordt gespeeld door Monica Keena, die ik verder niet blijk te kennen (ook al heb ik wel dingen van haar gezien). Ik ben dus in de war met een andere actrice die op haar lijkt. Vooral de mond en ogen gaven mij een deja vu-gevoel. Weet iemand wie ik bedoel?

Afbeelding
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 08 apr 2007 12:38

Fuck, wat een gafe serie is dit zeg! Vanacht tot 3 uur afleveringen zitten kijken en sinds ik vanmorgen uit bed kwam heb ik de rest van de afleveringen van seizoen 2 zitten kijken. Ik heb er nu dus 21 afleveringen (seizoen 1: 8, seizoen 2: 13) opzitten en ik ben totaal verslaafd. Als het goed is heb ik later vandaag aflevering 1 tot 10 van seizoen 3 binnen en ik kan bijna niet wachten. Love the show, love the characters! Heb mijn beoordeling net gewijzigd van een 9 (wat al hoog is voor een serie) naar een 10.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 08 apr 2007 17:13

Seizoen 3, aflevering 1 t/m 10 zijn inmiddels binnen en aflevering 11 en 12 worden ook binnengehaald. Toevallig begint Entourage na een stop vanaf 27 augustus 2006 vandaag weer met uitzendingen in Amerika. Dit seizoen heeft 19 afleveringen.

Ik kom er net ook achter dat het tweede seizoen 14 afleveringen had, dus blijkbaar miste ik er nog eentje. Deze aflevering ben ik dus ook aan het binnenhalen.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 09 apr 2007 17:23

Nu tot aflevering 12 van seizoen 3 gezien en de serie blijft gewoon goed. Het is gewoon erg moeilijk om de serie uit te zetten na een aflevering. Aflevering 13 is gisteren uitgezonden en wordt op het moment binnen gehaald. Ik kan bijna niet wachten en ik baal er van dat ik nu steeds een week moet wachten tot de volgende aflevering. En nog maar 7 afleveringen voor seizoen 3 is afgelopen en dan zal het wel weer een tijdje duren voor ze met seizoen 4 beginnen. Ik mis die gasten nu al. :`(
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 17 apr 2007 6:27

Gisteren aflevering S03E14 gezien en eerlijk gezegd viel hij een beetje tegen. Er waren 3 verhaallijnen die allemaal erg voorspelbaar waren. Het leukste segment was dat van Ari en Lloyd, de chemie tussen die twee wordt steeds beter.
Maxx
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 17 apr 2007 7:50

Klinkt goed Maxx, deze houden we even in de gaten. :)
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 24 apr 2007 21:00

Aflevering S03E15 was weer erg goed, na de tegenvallende aflevering van vorige week. Het verhaal rondom Ari was weer geweldig en ook het gedeelte met Amanda (Carla Gugino - Threshold, Karen Sisco, Spin City) was leuk.
Maxx
Administrator

Berichtdoor G.Fawkes » 25 apr 2007 8:54

Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien, en ik ben er nog niet helemaal ingekomen maar ik moet maar eens weer gaan kijken. Na al deze lovende reacties hier!
G.Fawkes
SerieLiefhebber

Berichtdoor G.Fawkes » 08 mei 2007 23:47

Net klaar met kijken van alles tot nu toe. Meer dan geweldige serie. Ik lees net dat ze verder gaan waar elke serie stopt dit seizoen. Oftewel maar 2 weken vakantie :D
G.Fawkes
SerieLiefhebber

Berichtdoor Maxx » 09 mei 2007 5:53

Ik heb alleen s03E17 nog liggen en ben dan ook bij. Blij dat het wachten niet zo lang duurt als bij bijvoorbeeld BSG.
Maxx
Administrator

Berichtdoor lisa » 20 apr 2008 12:20

vind dit echt een slechte serie, heb seizoen 1 half gezien toen der tijd, toen hij net uit was. maar ben niet veder gaan kijken, vind het echt heel flauw en nep. ookal is de hoofrolspeler wel een cutie, vind het echt slecht deze serie.
[b]Volgt op het moment:[/b]
[size=84]Heroes S04 | Flash Forward S01 | Dexter S04 | Bored to Death S01 | Desperate Housewives S06 | Ugly Betty S04 | Mad Men S02[/size]
lisa
SerieJunkie

Berichtdoor cmd » 21 aug 2008 17:00

Geweldige serie is dit, als je dit niet leuk vind dan begrijp je ut toch echt niet helemaal.
De beste feelgood serie die er is. Ari is echt verrweg de vetste character, geweldig hoe die gespeeld wordt! :D
cmd
SerieNewbie

Volgende

Keer terug naar Drama