|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 7 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Donderdag 5 April 2007, 22:35u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 5 April 2007, 23:29u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 4373 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Leuke meiden, maar is het wat? Doet me wat denken aan de film The Craft. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 6 April 2007, 16:46u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| RomeoX zei: |
| Leuke meiden, maar is het wat? Doet me wat denken aan de film The Craft. |
Ik heb er maar af en toe een aflevering van gezien. Ik was zelf meer een Buffy-fan, maar Charmed had een vrij grote fanbase, voornamelijk onder jonge meiden die op grote schaal geïnteresseerd werden in het fenomeen wicca. De serie is volgens mij een stuk zoeter als The Craft. |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 29 November 2007, 12:33u |
|
|
|
Ik moest erg wennen aan deze serie. Maar begon het steeds leuker te vinden. Ik keek elke donderdag dacht ik standaard buffy daarna charmed en daarna Angel. In het begin was het inderdaad zoet maar later werd het meer volwassen. Na zo'n dag had ik wel genoeg demonen gezien.
Mijn vrouw was meer gecharmeerd van deze serie. Ik hield meer van de andere twee series. Vrouwen vonden dit volgens mij ook leuker. |
|
_________________ Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 4 Januari 2008, 19:01u |
|
|
| Fer-D |
|
|
 |
| Berichten: 798 |
| Woonplaats: Goes. |
|
|
 |
 |
 |
|
| Top serie! Echt een aanrader. Vooral de seizoenen met The Source en Cole vind ik helemaal geweldig. Jullie? |
|
_________________ Kijkt op het moment:
Crusade (S01)
Life (S02)
The Mentalist (S01)
Volgend(e) "project(en)":
Robin Hood (S01)
Hotel Babylon (S01) |
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 5 Januari 2008, 13:34u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 2703 |
| Woonplaats: Boskoop |
|
|
 |
 |
 |
|
| Fer-D zei: |
| Top serie! Echt een aanrader. Vooral de seizoenen met The Source en Cole vind ik helemaal geweldig. Jullie? |
Moet je me weer even op weg helpen, want heb het een tijdje niet gezien, en cole kwam in zoveel afleveringen naar voren..
(en misschien heb ik deze wel net even niet gezien, want ik volgde het via de TV toen)
weet je welke episode in welk seizoen het was? |
|
_________________ volgt momenteel:
Bleach, Eureka, Naruto, Sayuki
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood |
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 5 Januari 2008, 13:40u |
|
|
|
| cole half demon en half mens Balthasar! Phoebe en hij waren lovers. En dat gaf wel eens problemen! De andere zusjes vooral Prue mochten hem niet en later Page ook. Ja ik vond het de serie ook leuk! |
|
_________________ Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits |
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 16 Januari 2008, 23:16u |
|
|
|
Belachelijk dat Net5 nu pas de laatste afleveringen van het laatste seizoen gaat uitzenden.
Gelukkig bestaat er zoiets als het internet. Ik heb deze dus ook al lang gezien  |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 16 Januari 2008, 23:35u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| wido1966 zei: |
Belachelijk dat Net5 nu pas de laatste afleveringen van het laatste seizoen gaat uitzenden.
Gelukkig bestaat er zoiets als het internet. Ik heb deze dus ook al lang gezien  |
wel op een normaal tijdstip (dus na 20 uur) ? |
|
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 18 Januari 2008, 16:49u |
|
|
| Fer-D |
|
|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Volgens mij om 6 uur gewoon weer.  |
|
Crusade (S01)
Life (S02)
The Mentalist (S01)
Robin Hood (S01)
Hotel Babylon (S01) |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 18 Januari 2008, 21:06u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
zo jammer... dan heb ik liever dan het om 00:00 uur uitgezonden wordt..  |
|
en wacht op:
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 18 Januari 2008, 21:13u |
|
|
| Fer-D |
|
|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Ach, ik heb 't toch op dvd dus het maakt mij eigenlijk ook niet uit ook. Maar ik kan begrijpen dat het een lastige tijd is jaa.  |
|
Crusade (S01)
Life (S02)
The Mentalist (S01)
Robin Hood (S01)
Hotel Babylon (S01) |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 18 Januari 2008, 21:39u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| lastige tijd? half werkend nederland staat dan stil... |
|
en wacht op:
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 27 Maart 2008, 11:31u |
|
|
|
Een aantal jaren terug vond ik Charmed echt helemaal niets, doordat een klasgenoot de dvd's had toch maar even geleend en gekeken.
Julian McMahon een geweldige acteur en ook zo lekker vals, heerlijk!!!
Het resultaat van het lenen en kijken is dat ik onlangs de Australische versie van Charmed heb besteld en is onderweg.
Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet hoe ik plaatjes erop zet, maar hier een link naar één van de mooiste (naar mijn mening) gelimiteerde boxsets momenteel:
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/789201
En hieronder een Youtube filmje:
Youtube Chamed Book of Shadows
Interesse?? Goed zoeken op Australische webwinkel sites en/of buitenlandse Ebay sites, daar zijn er soms nog een enkele te koop. |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 27 Maart 2008, 19:19u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Inderdaad een erg mooie set, al valt hij wel uit de toon bij al die kleinere boxen. Ik ben niet echt een Charmed fan, maar ik zou dan liever wachten tot de box ook wordt verkocht incl. seizoen 7. Nu is er wel ruimte voor, maar moet je hem weer apart aanschaffen.
Hoe je plaatjes en YouTube-filmpjes plaatst en nog veel meer geinige dingen op dit forum, vind je hier. En welkom op SerieJunkies! |
|
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
|
|
|
|  |