|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 4 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Donderdag 5 April 2007, 22:34u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 18 Juni 2007, 12:52u |
|
|
|
| Een 'barre' serie, om het maar eens op zijn Westlands te zeggen. Niet alle seizoenen heb ik gevolgd maar het was wel leuk om de modernere versie van Superman te volgen! |
|
_________________ I'm not a serie junk! |
|
|
|
Geplaatst: Maandag 18 Juni 2007, 19:07u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Blush zei: |
| het was wel leuk om de modernere versie van Superman te volgen! |
Inmiddels is Loïs & Clark al behoorlijk verouderd. Voor de moderne versie moet je bij Smallville zijn. |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 19 Juni 2007, 07:19u |
|
|
|
Weer zo'n serie waar ik nog nooit van gehoord heb  |
|
_________________ I'm not a serie junk! |
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 19 Juni 2007, 17:46u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Hij is wat meer gericht op pubers, maar ik vond de eerste seizoenen erg goed. Daarna ben ik hem een beetje uit het oog verloren. Er zijn al behoorlijk wat seizoenen uitgezonden echter. |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 29 Oktober 2007, 17:56u |
|
|
|
| Maxx zei: |
| Hij is wat meer gericht op pubers, maar ik vond de eerste seizoenen erg goed. Daarna ben ik hem een beetje uit het oog verloren. Er zijn al behoorlijk wat seizoenen uitgezonden echter. |
Smallville is veel beter als Lois en Clark. Lois en Clark is wel een erg leuke serie om ff op tv te bekijken, maar niet een must have op dvd zoals bij Smallville het geval is. |
|
_________________ Series die ik volg:Bionic Woman,Bones,Ghost Whisperer, Heroes, Moonlight,Naruto,Prison Break,Pushing Daisies,Reaper, Smallville, Stargate Atlantis, Supernatural Mijn DVD's |
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 14 Februari 2009, 18:38u |
|
|
|
De serie Smallville en Lois & Clark is niet te vergelijken met elkaar als je dit zou moeten doen is het heel simpel Smallville komt eerst gevolgd door deze serie en wat een serie!!!!
Ik kan mij nog goed herinneren dat dit elke zaterdag avond kwam en wij keken dit altijd, de serie is hier en daar wat matig vooral vanwege het acteerwerk en de effecten maar dat neemt niet weg dat dit een leuke serie is.
Om eens hier en daar te kijken:
Meer verklap ik niet
Deze serie is gewoon erg leuk, mooi en zit een leuk verhaal in een leuke en geweldige cast echt een topper!
En als echte Superman fan heb ik deze uiteraard origineel in mijn kast staan  |
|
_________________ "Don't mention the war! I mentioned it once, but I think I got away with it all right." |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |
|
|
|