|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 13 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1806 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is mali76
De gebruikers hebben in totaal 23510 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Donderdag 5 April 2007, 20:17u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 3917 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 5 April 2007, 20:44u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
Hee, leuk dat deze erop staat! Wat een geweldige serie was dit altijd. Balki was altijd zo grappig en zijn uberblonde vriendinnetje ook.
| RomeoX zei: |
| Balki's standaard uitspraak "Of course not, don't be ridiculous!" was afgeleid van Bronson Pinchot's karakter in Beverly Hills Cop, Serge, die daarin zegt "Of course not, don't be stupid!" |
Ik wist dat Balki in Beverly Hills Cop meedeed, maar herkende hem pas toen ik de film later nog eens zag. Altijd gedacht dat her dus andersom was. |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 5 April 2007, 21:32u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 3917 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Beverly Hills Cop is uit 1984 en deze serie begon pas in 1986. Moet eerlijk zeggen dat ik ook pas later er achter kwam dat Balki ook in BHC speelde, maar ja, ik was 12 toen die film uit kwam en waarschijnlijk toen nog wat te jong bevonden of gewoon nog niet geinteresseerd in het fenomeen film.
Balki speelt trouwens ook in True Romance. |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 24 September 2007, 22:01u |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 25 September 2007, 11:49u |
|
|
|
Ook een leuke serie
balki speelt trouwens ook in the Langoliers (Stephen King) en daar was hij echt geen balki hahaha |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 26 September 2007, 17:27u |
|
|
|
Jaaaaaa, daar speelde hij ook in... Heeeeeel andere rol ja
Perfect strangers vond ik een hele leuke serie om te volgen. Maar ik kan me er weinig meer van herinneren...
Maar nu ik dat stukje weer lees van 'don't be ridiculous'... begint er wel weer wat te dagen  |
|
_________________ I'm not a serie junk! |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |
|
|
|