|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 6 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1804 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hakkinda
De gebruikers hebben in totaal 23505 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Zaterdag 31 Maart 2007, 19:03u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 4 December 2007, 00:59u |
|
|
|
Ik heb nu 3 seizoenen Deadwood achter de rug en ik vind het een heelrijke serie. Het neemt je echt mee naar die tijs zonder met overdreven scenes aan te komen. Voelt erg goed. Top  |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 25 Augustus 2008, 22:36u |
|
|
|
Ja, Al Swearengen is toch wel een van de meest geniale karakters ooit, hoe evil hij soms ook is.
Het einde van seizoen 3 is toch wel heel erg een open einde. Dat vond ik wel erg tegenvallen, aangezien het hele seizoen daar naartoe werkt.
Er zouden eigenlijk ook nog films worden gemaakt om het geheel af te sluiten, maar daar hebben ze vanaf gezien helaas. |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 10 Maart 2009, 12:21u |
|
|
| whiztler |
|

|
 |
| Berichten: 105 |
| Woonplaats: Hofstad |
|
|
 |
 |
 |
|
| Weer zo'n kwaliteit serie van HBO. Echt de moeite waard. Goede rode draad in de serie, uitstekend acteerwerk en erg mooie locaties. Aanrader! |
|
_________________ Dexter | Defying Gravity | SG Universe | The Good Wife | SOA | House |
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 10 Oktober 2009, 15:06u |
|
|
|
Echt een van de beste series gemaakt, afgelopen jaren!
Zeer goed acteerwerk van de gehele cast. Al Swearengen speelt geniaal! Als een harde kroegbaas, die niet alleen in de kroeg probeert de baas te zijn.
Daarnaast zijn er ook humoristische karakters, zoals E.B. Farnum, de allergrootste slijmbal die er maar is.
Serie neemt je echt mee terug in de tijd van het behoorlijke wilde westen. |
|
_________________ Favoriete Series: Sopranos, The Wire, Deadwood.
Kijkt : Lost, Merlin, Dexter |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |
|
|
|