Coupling is een Britse sitcom over 6 vrienden. De serie gaat over de relatie van Steve en Susan. Daarnaast zijn er nog Jeff (de beste vriend van Steve en de collega van Susan), Sally (de beste vriendin van Susan), Jayne (de ietwat gestoorde ex van Steve) en Patrick (de ex van Susan). In seizoen 4 heeft Jeff de serie verlaten en wordt hij vervangen door Morris.
Cast:
Steve Taylor - Jack Davenport
Jane Christie - Gina Bellman
Susan Walker - Sarah Alexander (Smack the Pony ) Sally Harper - Kate Isitt
Patrick Maitland - Ben Miles (Cold Feet) Jeffrey 'Jeff' Murdock - Richard Coyle
Oliver Morris - Richard Mylan
Een van mijn fav Britse comedy shows. Mars vs. Venus. Ongekende Britse humor. De karakters zijn enorm goed uitgewerkt met voortreffelijk samenspel. Echter de moeite waard als je Britse humor waardeert.
_________________ Dexter | Defying Gravity | SG Universe | The Good Wife | SOA | House
Helemaal met je eens whiztler. Mijn favoriete Britse comedy. Ik heb de hele serie op losse dvd's (alleen seizoen 1 al een jaar uitgeleend). Denk dat ik die nog wel ga vervangen door een leuke boxset.
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse)
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum