|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 11 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1805 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is JewelMarkt
De gebruikers hebben in totaal 23508 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Woensdag 28 Maart 2007, 21:33u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
| Birds of Prey (2002-2003)
| |
 | Birds of Prey speelt zich af in Gotham City. Batman is verdwenen, maar zijn liefde voor Catwoman heeft een dochter voortgebracht: Helena Kyle a.k.a. The Huntress. Samen met Barbara Gordon (de vroegere Batgirl, maar nu bekend onder de naam Oracle) en het weglopertje Dinah Lance bint ze de strijd aan met de misdaad in haar stad.
| | Cast:
Helena Kyle - Ashley Scott (Jericho, Dark Angel)
Barbara Gordon - Dina Meyer (Beverly Hills 90210, Friends)
Dinah Lance - Rachel Skarsten
Jesse Reese - Shemar Moore (Criminal Minds)
Alfred Pennyworth - Ian Abercrombie (Seinfeld, Days of Our Lives, Santa Barbara)
Wade Brixton - Shawn Christian (Las Vegas, Summerland, Beverly Hills 90210)
Dr. Harleen Quinzel - Mia Sara (Chicago Hope)
The Joker - Mark Hamill (Robot Chicken, Mad TV)
The Joker - Roger Stoneburner (Nash Bridges)
Batman - Bruce Thomas (Kyle XY, Beverly Hills 90210)
Bedacht door - Laeta Kalogridis (The Bionic Woman (2007)), David Carson (Star Trek: DS9, Smallville) en Shawn Levy (Pepper Dennis, Lassie)
|
Trivia:
- Sherilyn Fenn (Twin Peaks, Rude Awakening, Gilmore Girls) was de originele keuze voor Harley Quinn
- Mark Hamill (Luke Skywalker in Star Wars) deed de stem van The Joker in enkele afleveringen. Hamill deed de stem van The Joker al eerder in Batman: The Animated Series. Later zou hij het zelfde karakter nog inspreken voor de animatieseries Superman: The Animated Series, Static Shock, Justice League en Justice League Unlimited.
- De serie werd gecancelt na 11 afleveringen. De producers mochten de 13 contractueel overeengekomen afleveringen echter nog wel afmaken. Ze werden iets herschreven zodat de verhaallijnen werden afgemaakt en de laatste 2 aflveringen werden alsnog uitgezonden. Dit is ongewoon voor gecancelde series.
Externe links:
TVRage.com
Birds of Prey Online
Gotham Clock Tower
| | Birds of Prey intro:
| Birds of Prey promo:
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 28 Maart 2007, 21:59u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 3917 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Maxx zei: |
- De serie werd gecancelt na 11 afleveringen. De producers mochten de 13 contractueel overeengekomen afleveringen echter nog wel afmaken. Ze werden iets herschreven zodat de verhaallijnen werden afgemaakt en de laatste 2 aflveringen werden alsnog uitgezonden. Dit is ongewoon voor gecancelde series.
|
Dat is netjes, zouden ze meer moeten doen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 15 Januari 2008, 10:52u |
|
|
| ief26 |
|

|
 |
| Berichten: 94 |
| Woonplaats: Arnhem |
|
|
 |
 |
 |
|
Kan iemand me iets over de serie vertellen?
Ik ben 'm nu aan het downloaden. Ik heb er nog niets van gezien, maar ben wel erg benieuwd! |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 15 Januari 2008, 19:09u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
Nou, het speelt zich dus af in de wereld van Batman. De dochter van commissaris Gordon, die in een rolstoel zit na een aanval van ... (dat zie je in de serie wel) werkt samen met Huntress (de dochter van Batman en Catwoman). Ze vechten tegen het onrecht in Gotham. Ze nemen een jong meisje op in hun midden. Het meisje, Dinah, heeft bijzondere gaven. Maar aangezien ze nog vrij jong is, moet ze nog veel leren.
De afleveringen die ik heb gezien, vond ik wel okee, maar ik ben toch meer een liefhebber van Marvel als DC. Batman is wel m'n favoriete DC-comic. Ik meen dat er ook een comic-reeks van Birds of Prey is. |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 19 Februari 2009, 20:06u |
|
|
| Fer-D |
|
|
 |
| Berichten: 798 |
| Woonplaats: Goes. |
|
|
 |
 |
 |
|
| Hmm, het feit dat deze gecancelde serie een waardig einde heeft me overgehaald om hem op mijn lijstje te zetten! Zie alleen dat deze helaas niet op dvd is uitgebracht, dan maar downloaden. |
|
_________________ Kijkt op het moment:
Crusade (S01)
Life (S02)
The Mentalist (S01)
Volgend(e) "project(en)":
Robin Hood (S01)
Hotel Babylon (S01) |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |
|
|
|