Nip/Tuck

In dit forum staan alle dramaseries.

Nip/Tuck

Berichtdoor Maxx » 26 maart 2007 21:22

Nip/Tuck (2003-2010)

Afbeelding

Nip/Tuck gaat over twee plastisch chirurgen die samen een praktijk hebben. De ene is een familieman die zijn leven en gezin op orde probeert te houden, de ander een arrogante womanizer die alles doet om te krijgen wat hij wil.

Cast:

Dr. Sean McNamara - Dylan Walsh (Everwood, Brooklyn South)
Dr. Christian Troy - Julian McMahon (Charmed, Profiler)
Julia McNamara - Joely Richardson
Dr. Liz Cruz - Roma Maffia (Profiler, Chicago Hope)
Nurse Linda - Linda Klein (Grey's Anatomy, Chicago Hope)
Matt McNamara - John Hensley (Witchblade)
Kimber Henry - Kelly Carlson (Everwood)

Bedacht door - Ryan Murphy

Trivia:
  • Elke aflevering is genoemd naar een karakter die plastische chirurgie ondergaat in de betreffende aflevering.
  • Linda Klein speelde het karakter Nurse Linda ook in Grey's Anatomy. In Doogie Howser, M.D. speelde ze Nurse Klein. Alle andere rollen die ze heeft gespeeld waren ofwel rollen als zuster of als als ander ziekenhuispersoneel.
  • Dr. Christian Troy was origineel genaamd Dr. Christian Vega. De naam veranderde nadat Julian McMahon was gecast voor de rol.

Externe links:
FX Networks
Channel 4
Sky One

Nip/Tuck intro:

Nip/Tuck seizoen 4 promo:
Laatst bijgewerkt door Maxx op 30 nov 2009 0:00, in totaal 1 keer bewerkt.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 26 maart 2007 22:03

Ben eigenlijk wel benieuwd geworden naar deze serie. Veel gastoptredens van bekende acteurs etc. Zo speelde Alanis Morrisette in 3 afleveringen en zoals in de nieuwsberichten al werd aangegeven komen Madonna en Nicole Kidman binnenkort ook voorbij.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Lara » 29 maart 2007 18:55

Dat heb ik ook gehoord idd, ik ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar :Y
I'm A Supergirl!
Lara

Berichtdoor Maxx » 06 apr 2007 20:23

Ik heb het eerste seizoen binnen en het is de eerstvolgende serie die ik ga checken. Ben erg benieuwd.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 06 apr 2007 22:14

Net de pilot zitten kijken en ik moet zeggen dat hij niet tegen viel. De tegenstelling tussen de doktoren is inmens, maar ze hebben elkaar nodig zoals ying en yang. Goed spel, goed verhaal ... alleen die operaties hoef ik niet echt te zien. Reallife medische programma's zap ik altijd weg om die reden.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Blush » 12 jun 2007 14:53

Oeps... sorry... ik heb ergens een vraag over deze serie gepost... Ik kon er oorspronkelijk niets over vinden :oops:

Maar ik begrijp uit dit topic dat er zelfs 4 seizoenen zijn.... Dat wordt een hoop uitzoekwerk voor mij :???:
I'm [s]not[/s] a serie junk!
Blush

Berichtdoor Maxx » 12 jun 2007 16:51

Blush schreef:Oeps... sorry... ik heb ergens een vraag over deze serie gepost... Ik kon er oorspronkelijk niets over vinden :oops:

Geeft niet hoor. Als je een serie zoekt, dan kan je de knop Serie Index gebruiken die bovenaan in het menu staat, daar staan alle series op alfabetische volgorde gerangschikt.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Blush » 13 sep 2007 13:54

Maxx, heb je inmiddels al meer van deze serie gezien? Ik heb, als het goed is, binnenkort een programmaatje zodat ik dingen kan gaan downloaden... Ik vond serie 1 heel goed, hoe vond jij de rest? De moeite waard om te downloaden???
Blush

Berichtdoor Maxx » 13 sep 2007 19:06

Volgens mij heb ik het eerste seizoen gezien, maar weet het niet meer zeker of ik dat seizoen heb uitgekeken en al weer met een volgend seizoen ben begonnen. Ik vond het wel leuk, maar het is niet een serie die ik als eerste zou tippen. Denk dat je van je eigen ervaringen over het eerste seizoen moet uitgaan.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Blush » 14 sep 2007 7:40

Oke, het is misschien ook niet zo'n super serie.... maar ze zijn zo lekker :fluit: :lol:
Blush

Berichtdoor Maxx » 14 sep 2007 18:48

Blush schreef:Oke, het is misschien ook niet zo'n super serie.... maar ze zijn zo lekker :fluit: :lol:

Ehhh ... dat was dan weer niet waarom ik de serie leuk vond. Voordat er allemaal rare misverstanden ontstaan. ;)
Maxx
Administrator

Berichtdoor Amazingm » 04 dec 2007 1:19

Ik heb nu 4 seizoenen bekeken en bij het 4e seizoen vind ik het veel minder worden. Na een redelijk eerste seizoen vond ik het 2e en 3e seizoen steeds beter worden. Jammer dat ze dat niet konden volhouden met S4
Amazingm

Berichtdoor karin1981 » 27 maart 2008 11:36

Een leuke serie. Je moet de serie alleen niet kijken als je ooit iets aan jezelf wilt veranderen, want na deze serie wil en/of durf je niet meer. Het enge is dat het in real life er ook zo aan toe gaat. Soms behandelen ze de mensen in de serie echt respectloos, bah dat zou je toch niet in het echt willen meemaken.

Maar wederom goed acteer werk van Julian McMahon.
karin1981

Berichtdoor iwoezjan » 25 sep 2009 17:04

Een van mijn favoriete series. De hoordrolspelers spelen goed, met als uitblinker Christian Troy. Verder zijn de clienten die ze ontvangen echt divers, sommigen zijn echt hilarisch met hun gekke verzoeken. Als je aan mij vraagt welke serie ik 'underrated' vind, dan is dit er eentje.
iwoezjan

Berichtdoor Dulcinea » 03 jul 2010 21:10

Ondergewaardeerde serie hier precies! Het duurde een tijdje eer ik door de eerste 2 seizoenen kwam maar ondertussen zit ik al in sneltempo aan seizoen 5 en wat een sterke verhaallijnen verzinnen ze toch elke keer weer! Elke keer als je denkt te weten hoe het zal gaan komt deze serie verrassend uit de hoek. Soms over the top maar oh zo leuk om naar te kijken, het drama is altijd sterk, muziekkeuze is schitterend , héél wat leuke gastrollen idd en ze weten de spanning altijd héél goed op te bouwen. Er is geen enkele aflevering die mij verveelt, bij elke aflevering vraag ik me weer af welke patienten ze nu weer over de vloer gaan krijgen. Acteerwerk is ook heel sterk, enige minpuntje aan de serie is dat ik altijd moet wegkijken bij de operaties zelf omdat ik geen bloed kan zien :ziek: :lol:
Afbeelding
Dulcinea

Volgende

Keer terug naar Drama